24 Kasım 2012, 20:07 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Unreal3.2.9 ./Config hakkında Merhaba arkadaşlar, Oto kurulum hakkında yardım lazım, oto kurulum dosyasında ./Config yapılan satırı otomatik geçmesi için ne yapmamız gerekiyor tam olarak bilen biri var mıdır acaba sadece sıkıntı ./Config'in oto geçmemesi başka bir sıkıntı yok onun haricinde. Yani Unreal3.2.9 u çekip açıp ./Config çekip tekrar tar yapsak bu şekilde olabilir mi ? ./Config -q satırı otomatik geçebilir mi? Yardım ederseniz çok sevinirim. | |
|
24 Kasım 2012, 20:22 | #2 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal3.2.9 ./Config hakkında
Merhaba, Daha önce hiç otokur kullanmadım yalnız, config esnasında sorduğu işlemleri es geçmek için ./Config -nointro -quick komutunu kullanman gerekir birde "config satırı" demişsiniz umarım doğru anlamışımdır. ayrıca, ilgili otokur kodlarını eklenti olarak eklersen bilen kişiler daha detaylı bilgi verebilirler. iyi forumlar.
__________________ - | ||||
|
24 Kasım 2012, 20:42 | #3 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal3.2.9 ./Config hakkında
Evet doğrudur, bu gece deneyip tekrar buraya olumlu yada olumsuz yazacağım. Benim öğrenmek istediğim, ./Config yapıldığında ohaq simgeleri kısmı yes denilmesi gerekiyor mesela bunu Unreal3.2.9 dosyasında ./Config yapıp ayarları yaptıktan sonra tekrar tar yaparsak nointro es geçecek demişsiniz yani bu işlemleri uygular mı acaba? | ||||
|
24 Kasım 2012, 21:00 | #4 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal3.2.9 ./Config hakkında
Şimdi bu komut unreal kurulumunda bize sorduğu işlemleri es geçmesi için kullanırız. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Bu komut kullanıldığında default ayarları olarak işlemler devam edilir bir kaç örnek vermek gerekir ise, atıyorum x sitesinden bir unreal indirdik, ve unreal sürümünde aohq prefixleri no olarak ayarlı ./config -nointro -quick komutu kullandığında mantık olarak unreal'i olduğu gibi kuracaktır, ama sen örnek verdiğimiz unreal'i no iken ilgili dosyasına girip, no olan kısmı yes yaptıysan bahsi geçen komutu uyguladığımızda aohq prefixleri gözükmesi gerektiği gibi gözücektir.
__________________ - | ||||
|
25 Kasım 2012, 05:53 | #5 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal3.2.9 ./Config hakkında
Peki eggdrop kurulumunda make iconfig kısmını nasıl geçebiliriz bu mantıkla denedim fakat olmuyor, bilginiz varmıdır? | ||||
|
Etiketler |
hakkında, or config, unreal |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
./Config hatası | ATAHAN | Unreal IRCd | 3 | 24 Mayıs 2010 17:06 |
ASP.NET Web.Config'ten ConString Okuma | Sunay | ASP/ASP.NET | 0 | 24 Nisan 2010 00:58 |
acil!! Unreal3.2 de kline ve zline hakkında | redmoon | Unreal IRCd | 2 | 25 Kasım 2008 18:58 |
./Config | LaKLaKi | Unreal IRCd | 5 | 16 Haziran 2007 19:50 |