IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

2Beğeni(ler)
  • 1 Post By gul_perisi

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 29 Ocak 2012, 17:44   #1
Deep
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Turkcell'de yapay zeka dönemi!




Turkcell ile çağrı merkezinde 'yapay zeka' dönemi başlıyor.
Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) ile aboneler artık birçok işlemi sadece yapmak istedikleri işlemi söyleyerek tek adımda gerçekleştiriyor. İhtiyaç duyulan işlem adımına ortalama 20 saniyede ulaşmayı sağlayan uygulama, doğal konuşmayı da anlayan yapay zeka temelli yüksek seviye ses işleme teknolojisi ile de ayrı bir önem taşıyor.
Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de ve Türkçe ilk uygulama olan “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) çözümünü Turkcell Müşteri Hizmetleri için hayata geçirdi. “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) sayesinde Turkcell müşterileri, menüler arasında kaybolmadan yapmak istedikleri işlemi sisteme doğal bir şekilde konuşarak iletebiliyor ve çağrı merkezinde zaman kaybetme sorunu yaşamıyorlar. “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) ile taleplerini konuşarak ileten aboneler, artık pek çok işlemi tek adımda, kolayca gerçekleştiriyor.
Uygulama, yaklaşık bir yıl süren müşteri analizi ve tasarım çalışması ile hayata geçirildi. Projenin ilk aşamasında çağrı merkezini arayan müşterilerin IVR sistemini kullanırken en çok kullandıkları cümleler belirlendi ve abonelerin talepleri 150 farklı işlem tipi altında gruplandırıldı. Pilot uygulaması 2011’in Ocak ayında başlayan proje, Mayıs 2011’den itibaren tüm ön ödemeli hat kullanıcısı Turkcell müşterilerinin kullanımına sunuldu.
Çağrı merkezlerinde kaybolmak, müşteri tercihlerine etki ediyor
Turkcell Global Bilgi, Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan sistemi şöyle anlatıyor: “Müşterileriyle yakın ve doğrudan iletişim kurmak isteyen şirketler çağrı merkezi kullanımını giderek daha fazla tercih ediyor. Müşteriler çağrı merkezini aradıklarında ihtiyaçlarına hızlı ve en etkin şekilde ulaşmak istiyorlar. Firmalar, Sesli Yanıt Sisteminde en fazla yapılan işlemleri belirli menülerde müşterilerine sunuyorlar. Arayan müşteriler, bu menülerde kaybolabiliyor ve marka ile iletişim için çağrı merkezi kullanmamayı tercih edebiliyor. Pek çok müşteri zaman kaybetmemek ve doğru işlem adımına ulaşabilmek için direkt müşteri temsilcisinin yönlendirmesine ihtiyaç duyuyor. Müşterilerimizin sesli yanıt sisteminde aradıkları hizmete kolay ulaşabilmelerini sağlamak ve menüler arasında dolaşma zorunluluğunun önüne geçmek için “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” projesini hayata geçirdik. Şu anda tüm önödemeli Turkcell aboneleri “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”ni kullanarak işlemlerini kolaylıkla yapabiliyor.”
Hedefe 20 saniyede ulaşılıyor
Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayan ön ödemeli bir Turkcell abonesi talebini sisteme söylediğinde, “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”, abonenin talebini anlayarak işlemini gerçekleştirebileceği işlem adımına yönlendirmesi ortalama 20 saniye sürüyor.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 05 Şubat 2012, 02:55   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Turkcell'de yapay zeka dönemi!




Turkcell 'le Bağlan Hayata !

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 04 Mart 2012, 23:57   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Turkcell'de yapay zeka dönemi!




Harika bi sistem yapmışlar kullanıcı rahat rahat istedigine ulaşıyor.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 05 Mart 2012, 05:33   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Turkcell'de yapay zeka dönemi!




Durmadan calısan tek operatör sanırım,ılk yenılıkler her zaman onda..
Ahh bıde tlf faturalarım az gelse..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Dünya çok acı çekiyor. Ama kötü insanların şiddetinden değil, iyi insanların sessizliğinden! / Napolyon
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
dönemi, turkcellde, yapay, zeka


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Google, Yapay Zeka ile Üretilen Videoları Yapay Zeka ile Seslendirecek Yunus Web Sitelerinden Son Haberler 0 24 Haziran 2024 19:48
Yapay Zeka Analistlerin 2030 tahmini: Kripto para ve yapay zeka devrimi Derya Teknoloji Dünyasından Son Haberler 1 13 Haziran 2024 12:14
Yapay zeka savaşı: Google, uygulamalarına yapay zeka entegre etti! CORDON BLEU Teknoloji Dünyasından Son Haberler 1 15 Mart 2023 18:38
Yapay zeka, yapay zekaya karşı! wSergeant Bilgisayar Dünyasından Haberler 1 06 Eylül 2020 14:32
Turkcell'de yapay zeka dönemi! Pargali Turkcell 0 30 Mart 2012 10:15