23 Mart 2012, 17:39 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Taşırma Algoritması Taşırma algoritması, çok boyutlu dizide başka bir alana bağlı olup olmadığına karar veren algoritmadır. Boyama programlarında, mayın tarlası oyununda kullanımı vardır. Sözde kod Taşırma algoritması (node, hedef-renk, değiştirme-rengi): 1. Eğer düğümün rengi hedef-renge eşit değilse geri dön. 2. Eğer düğümün rengi yer-değiştirme rengine eşitse geri dön. 3. Düğümün rengini yer-değiştirme rengi yap.. 4. Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the west of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the east of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the north of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the south of node, target-color, replacement-color). 5. Geri dön. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
| |
|
Etiketler |
algoritma, algoritması, taşırma, taşırma algoritması |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Kız tavlama Algoritması | Rhytia | Ah Erkekler | 1 | 21 Nisan 2014 15:26 |
Java : Fibonacci Algoritması | YazılımMimarı | Java | 0 | 20 Temmuz 2012 23:13 |
Dizi Arama Algoritması | Liaaa | Ödev ve Tezler | 0 | 23 Mart 2012 17:26 |
PRNG Algoritması Kırıldı | Ocean | Güvenlik ve Güvenlik Açıkları | 0 | 22 Ekim 2009 12:02 |