Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
n *:text:*:#Cevirmece: {
if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
}
if $1 == !varim || $1 == !varim {
if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
}
else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
if $1 == !yokum {
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
}
if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
var %s = $numtok(%tab,32)
var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
var %a = $remtok(%tab,%q,32)
var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
mode $chan +vv %q %k
mode $chan +m
hadd -m Oyun Durum 1
hadd -m Oyun SoruNick %q
hadd -m Oyun SoruCevap %k
.$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
}
;-- ekleyelim bakalim
if ($1 == !dogruluk) {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
}
if ($1 == !cesaret) {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
}
if $1 == !s {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
if $1 == !c {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
else {
$+(timer,soru) off
msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
var %s = $numtok(%tab,32)
var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
var %a = $remtok(%tab,%q,32)
var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
}
}
if $1 == !oyuncular {
if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
}
else {
msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
}
}
if $1 == !dis {
if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) {
msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) {
msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
if $1 == !reset {
if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
else {
msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
}
}
on *:quit: {
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
}
on *:part:#Cevirmece: {
if $nick == $me {
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
}
on *:nick: {
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun SoruNick $newnick
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick
}
}
}
on *:kick:#: {
if $knick == $me {
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) {
msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
alias sıfırla {
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
alias hs {
if (!$1) {
var %1 = 1
while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
var %1 = 1
while ($hget($1,%1).item) {
echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
inc %1
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
}
on *:start:{
emailaddr Eren@
/server irc.Sadechat.com
nick SiseCevir
anick SiseCevir1
server irc.Sadechat.com:6667
}
on *:connect:{
if $server == irc.Sadechat.com {
hfree -sw *
oper sise opersifre
nickserv ghost SiseCevir 7532159846
nickserv release SiseCevir 7532159846
join 0,0
nick SiseCevir
nickserv identify 7532159846
.timer 1 2 join #Cevirmece
}
}
n *:text:*:#Cevirmece: {
if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
}
if $1 == !varim || $1 == !varim {
if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
}
else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
if $1 == !yokum {
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
}
if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
var %s = $numtok(%tab,32)
var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
var %a = $remtok(%tab,%q,32)
var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
mode $chan +vv %q %k
mode $chan +m
hadd -m Oyun Durum 1
hadd -m Oyun SoruNick %q
hadd -m Oyun SoruCevap %k
.$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
}
;-- ekleyelim bakalim
if ($1 == !dogruluk) {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
}
if ($1 == !cesaret) {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
}
if $1 == !s {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
if $1 == !c {
if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
else {
$+(timer,soru) off
msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
var %s = $numtok(%tab,32)
var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
var %a = $remtok(%tab,%q,32)
var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
}
}
if $1 == !oyuncular {
if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
}
else {
msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
}
}
if $1 == !dis {
if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) {
msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) {
msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
if $1 == !reset {
if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
else {
msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
}
}
on *:quit: {
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
}
on *:part:#Cevirmece: {
if $nick == $me {
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
}
on *:nick: {
if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) {
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun SoruNick $newnick
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) {
hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick
}
}
}
on *:kick:#: {
if $knick == $me {
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
unset %disc.*
unset %oyuncular*
}
var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
hdel -ms Oyun Başlayanlar
hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) {
msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) {
msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
mode $chan -m
$+(timer,soru) off
return
}
}
alias sıfırla {
hdel -ms Oyun SoruNick
hdel -ms Oyun SoruCevap
hadd -ms Oyun Durum 0
hadd -ms Oyun Soruldu 0
hdel Oyun yanit
msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
alias hs {
if (!$1) {
var %1 = 1
while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
var %1 = 1
while ($hget($1,%1).item) {
echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
inc %1
mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
mode $chan -m
}
}
Bot size Dogrulk !cesaret secenegi sunacak keyfınıze göre secip oyuna devam edebilirsiniz.
ôyunda cevap verilmediginde 3 dakika sonra resetlenecektir ve ayrıyetten botta oto voice ve +m de aktiftir.
Eksikler varsa konu altından yada pm seklınde bilgilendırırsenız sevinirim.