IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

17Beğeni(ler)
  • 5 Post By yaSmin
  • 4 Post By IRC-Dancer
  • 1 Post By Raymon
  • 1 Post By Siyah
  • 1 Post By Abusing
  • 2 Post By Rhytia
  • 1 Post By cruel
  • 1 Post By niXmare
  • 1 Post By SanpiyonGs

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 13 Ocak 2014, 00:34   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departmanı <1> Zurna.net / #Help




Merhaba Sevgili ircforumlari.net kullanicilari;
2014 yılının 1. hafta polemik konusu olarak Zurna.net help departmanı seçilmiştir.


IRC.Zurna.Net / #Help departman kadrosu

HelpFounder; cyborg
HelpManager; blind, Master
HelpSop; Serginho, Hyper
HelpSop adayı; Stranger
Helperlar; Intimacy, mStf, Lost, Nick, Disconnected, ArchangeL, Serseri, parkie, Theos, Prenses, oNe, CaDi

#Help departmanı görev dağılımı

Genel sorumlu; cyborg
Helper sorumlusu; blind, Master
Eğitim sorumlusu; Master
Sınav sorumlusu; Master, Stranger
Temel sorumlu; Hyper

mIRChelp sorumlusu; Hyper

Kanallarımız

#Help Zurna.Net Resmi IRC-Daemon/Services yardım kanalı
#Helpers Zurna.Net IRCHelperları için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Soperator Help departmanı üst yöneticilerinin fikir alış-verişi yaptıkları kanal
#Sınav Helper olmak için kullanıcıların sınava tabii tutuldukları kanal

#mIRCHelp: client/aliases/popups/remote/users/variables vb. mIRC Kodları hakkında kullanıcıların destek aldığı kanaldır.

Yardım sistemi

#Help kanalına kullanıcı girdiği zaman online olan helperlar IRCd/SERVICES sorusu olan arkadaşlar özelimden voice(+) isteyebilirler mesajı ile kanala giren kullanıcıyı bilgilendirerek özelinden yardım istemesini sağlamaktadır. Yardım almak için kanalda bulunan kullanıcı sorunu çözüldükten sonra dilerse kanalda öğrenme amaçlı bekleme yapabilmektedir. #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları #helpers kanalına kabul edeceğiz. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.


Bilgilerin tamamı Master nickinden alınmıştır. Kendisine teşekkür eder ve Başarılarının devamını dilerim.

Zurna.Net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

 

Etiketler
#help, <1>, departmanı, haftanın, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departmanı <2>Sohbet.net / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 18 20 Nisan 2014 13:00