14 Temmuz 2009, 00:25 | #21 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit
Onu anladım üstadım maksadım nasıl yapabiliriz kodlar :p Bir de bu giriş kod sistemini tüm versiyonlara göre fixlesek çok güzel olacak 3.2.7 için diablo yaptı saolsun kırmayıp 3.2.8 için eksik sanırım bir tek onu da güncel tutarsanız çok güzel olur isteyen bazı arkadaşlara hemde versiyon yükseltmek isteyenlere tabi sizin kararınız. | ||||
|
14 Temmuz 2009, 05:43 | #22 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit
şimdi tam olarak kesin çalıştığını bildiğim bir versiyon yok. biliyorsunuz 10 15 farklı versiyonunu çıkarttım ara ara.. hatasız ve açıksız bir versiyon biliyorsanız herhangi bir unreal versiyonu için. bir yere upload edin. Zaman bulursam 3.2.3 den 3.2.8.1 e kadar uyarlarım. ama uyarayım, eğer içinde açık veya hata çıkarsa verdiğiniz önceden yaptığım kodun, tekrar istemeyin. onun için iyi bir versiyon seçin. iyi Çalışmalar..
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] | ||||
|
25 Ağustos 2009, 22:02 | #23 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit Giriş kodunu port şifresini sevemedim gitti bunlar usere zorluk çıkartmaktan operleri adminleri tembelleştirmekten başka birşey değil iyice bilgisiz ve cahil olarak kalmaktan başka bir işe yaramıyor bence ve ayrıca son günlerde duyduğum kadarı ile giriş kod olan unrealleri direk kapattırıyorlarmış saldırı ile ve bence gereksiz yere milleti rahatsız edecek boyutta reklam yapmadan sadece güzel işler yaparak da sunucular büyütülebilir zaten bu reklamlar ve saldırılar yüzünden yeterince çirkinlik gördük bence ama genede kuranlara veya kurmak isteyenlere saygı duymak zorundayız anladığım kadarı ile ama benim tercihim malesef artık beni zorlamayan mekanlardan yana bundan sonra çünkü piyasada tonla sunucu mevcut neden böyle zorluklarla uğraşmak zorunda olalım ki user olarak artık yöneticeler kendilerini değil userlerini kullanıcılarını düşünmeli bence ve ona göre hareket etmeli saygılarımla... |
|
27 Ağustos 2009, 01:23 | #25 | ||||
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit
modulleri kurduktan sonra restart a gerek yok /rehash yeterlidir. | ||||
|
24 Eylül 2009, 03:20 | #26 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: ircops module edit
Unreal ı ilk kurduğunuzda gelen kendi modülleri ve kendi kaynak kodlarında yaptığınız değişiklikler için restart gerekiyor. Sonradan eklenen modüller için "make custommodule MODULEFILE=" komutunu uygulayıp rehash çekmeniz yeterlidir. fakat, bazı durumlarda ( eğer modül permanent ayarlı ise ) rehash çektiğinizde modül yeniden yüklenmeyecek demektir. Zaten permanent'ın anlamı da "sabit, kalıcı" demek. Bu nedenle bazı modüller için rehash da yeterli olmayabilir.. iyi Çalışmalar..
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] | ||||
|
Etiketler |
edit, module, ircops |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
ircops komutu | aLtimod | Unreal IRCd | 7 | 10 Kasım 2013 13:58 |
IRCops modul.. | Tsubasa | Unreal IRCd | 6 | 24 Temmuz 2009 02:08 |
Unreal CR Edit (CR JAVA Edit) | toXic | Unreal IRCd | 0 | 15 Şubat 2009 19:19 |
ircops.c !!! | darl | Unreal IRCd | 3 | 29 Haziran 2008 00:12 |
/ircops modülü | Eternity1 | mIRC Scripting Sorunları | 5 | 01 Mart 2006 23:20 |