![]() |
![]() |
![]() | #1 | |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (1) | Unreal kapanması Wed Jan 28 15:26:16 2015] - TIME SYNCH: Unable to synchronize time: Timeout. This means UnrealIRCd was unable to synchronize the IRCd clock to a known good time source. As long as the server owner keeps the server clock synchronized through NTP, everything will be fine. bu hatayı alıyordum şuanda hiç bir hata yok ama yinede kapanıyor
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Parayı Hayatınızın Her karesinde bulabilirsiniz ama Dostu Her zaman bulamazsınız. | |
| ![]() |
![]() | #2 |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal kapanması "TIME SYNCH: Unable to synchronize time: Timeout. This means UnrealIRCd was unable to synchronize the IRCd clock to a known good time source. As long as the server owner keeps the server clock synchronized through NTP, everything will be fine." zaman senkronizasyonu yapılamadı.zaman aşımı. anlamı,unrealircd ircd saatiyle bilinen iyi zaman kaynağını senkronize edemedi.sunucu sahibi NTP ile sunucu saatini senkronize ederse herşey düzelecektir. NTP network time protocol (ağ zamanı protokolü) -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bu protokol zamanı güncellemek senkronize etmek için belli bir port aralığı üzerinden paket gönderir -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ,eğer bu port bloke ise firewall/güvenlik duvarı bunun güncellenmesine mani oluyorsa hata yaşanmasına neden olabiliyor. (bu sadece shell/sunucularda değil evde kullandığınız PC'lerinizde de yaşanabilir.ancak yaşanmaması için öntanımlı olarak "C:\Windows\system32\drivers\etc\" içinde hosts dosyasıyla beraber izin verilen portların ve servislerin/protokollerin olduğu liste vardır ki bu sayede öntanımlanmış olarak bunun gibi servislere ve onlardan gelecek paketlere yol* verilir.) unreal için -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] set kısmında bunun bir ayarı olduğu ve öntanımlı olarak bu ayar "1" yani enable* kullanımda olduğu istenirse bunun devredışı bırakılabileceği belirtilmiş. yada shell'in NTP ile zamanı güncellemesi/senkronize etmesini, ve unreal'inde bu zamanla senkronize olması hata/uyarı çıktısında dendiği gibi sağlamak sorunu çözecek gibi görünüyor. |
| ![]() |
![]() | #3 |
Çevrimiçi ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal kapanması Hellohello ve NTP arasında ve bu olurdu ekleyin: 0.pool.ntp.org 1.pool.ntp.org eklemek ve internet pencere ve yeni inisiyatifleri wircd.exe hizmetleri ile zaman senkronize. |
| ![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Özelin oto kapanması | rewal | mIRC Scripting Sorunları | 7 | 12 Aralık 2014 17:26 |
mirc de ping ve pong kapanması | powerdns | mIRC Scripting Sorunları | 1 | 06 Nisan 2010 01:35 |
konuşma penceresi kapanması | mattex | mIRC Scripting Sorunları | 0 | 18 Ocak 2010 15:54 |
unreal kapanması olayı | Sahip | Unreal IRCd | 2 | 23 Nisan 2009 22:46 |
Programın Animasyonlu Olarak Kapanması | Cemalizim | Visual Basic | 0 | 21 Temmuz 2008 19:14 |