08 Ocak 2008, 10:19 | #11 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start yine bir tartışmaya çevirdiniz benim amacım ticaret değil bu scpriti bende yazmadım ancak istediğin olaya nasıl sahip olacağını yazdım ara kayneti fiyatını sor 400 ytl dir ordan alıcan direkt benim cebime giricek halide yok böyle şeylerden para kazanacak kadar düşmedik sen al bende ücretsiz kurayım dedim nasıl bir ön yargıdır bu. |
|
08 Ocak 2008, 13:39 | #12 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start ect/rc.d/local.d gibi bir dosya olması lazım onun icerisine bash seklınde eklersenız reboottan sonra istedıgınız porgramlar acılır yinede linux kullanıcıları daha uygun bir cevap verebılırler |
|
08 Ocak 2008, 14:23 | #13 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start *nix sistemlerin windows daki gibi basit bir calistir sistemi yokmus gibi Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Sorun bunu nasil yapacagini bilmemek. Ve arastirmalarima gore bir hayli basit gibi gorunmekte, haliyle bunu yapacak bir sistemin parali olarak saglanmasi dogru degildir. *nix bir ruya degil ki alanen basit bir sistem, tek gizemi cogu kisiler tarafindan kullanilmayi bilinmemesi. Haliyle hersey gizemli ve zormus gibi, Genel bir arastirma sonucu fark ettigime gore, bir yok yabanci forumlarda bu konuda yardim soz konusu, peki onlar paylasirken neden biz paylasmiyoruz .... diye devam edecek cok yazi olacagindan, konuya donerek Google amcamizin verdiklerine bir bakalim [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] risk: Bilmedigimiz icin islemin root dizininde uygulanarak deneme yanilma yontemi uygulamanin dogru olmadigi kesindir, haliyle hic degilse dizinler ve islemlerin ne yapmaya calistigini anlamak icin, orneklere dayali olarak sadece dizin ve dosyalari incelemek anlamaya calismak yeterli olur dusuncesindeyim. Ek olarak hemen 1 *nix sistemini windows'un altina kurup dilediginiz kadar deneyin, yoksa herkez bu konuda para talep edecektir. (hic degilse ne hikmek *nix bedava dagitilmakta)
__________________ Our brain is Our Weapon |
|
10 Ocak 2008, 03:08 | #16 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start
walla neden olmasın, en azından tek komut daha iyi elbette. Verirsen iyi olur. Tşkler | ||||
|
10 Ocak 2008, 07:14 | #17 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start Selam, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
şeklinde ilk olarak bir dosya acıyoruz. sonra aşağıdaki bin/sh scriptimizi koyuyoruz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
* Ekleme yapabilirsiniz sanki hesaba girmiş bir şeyler yapıyor gibi.. daha sonra kayıt edip cıkıyoruz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
komutu ile calistiri execute hale getirelim. Ardından da Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
* sh ı yaparken her şeyi kapatın açılacak mı kontrol edecektir. komutu ile de calistiri kontrol edelim.. Artık direk ./calistir diyerek oluşturulan bir dosyamız var. Buna benzer yeni bin/sh lar oluşturulabilir. Elimde root makina olmadığı için onu direk yapamadım kusura bakmayın da resetten sonra yapması çok basit root makina için Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
dosyasına bir parametre açmanız gerekiyor. Başlatması için.. Parayla satanları eleştirmeyin arkadaşlar. Eğer kodlara emek vermişse bir kişi bunu satabilir. Satın aldıysa da satabilir. (mazur yoksa satmasında) Linux beleş diye her şey beleş olacak değil. En azından benim düşüncem bu.. İyi Çalışmalar.. Selametle. |
|
10 Ocak 2008, 17:55 | #18 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start denenmiştir test edilmiştir çalışır vaziyettedir cd /usr/bin yazın sonra pico baslat yaz #/usr/bin/! clear cd Unreal3.2 ./unreal start cd echo "Sayin $USER Unreal Basari ile Baslatildi" cd services ./services cd echo "Sayin $USER Servisler Basari ile Baslatildi" cd eggdrop ./eggdrop -m radyo.conf ./eggdrop -m oyun.conf ./eggdrop -m kaos.conf ./eggdrop -m help.conf cd echo "Sayın $USER eggdroplar Baslatildi" cd shoutcast-bilmemne-klasörü ./sc_serv yukarıdaki kodları yapıştır baslat diye açılan yere shoutcastı en sona koyduk çünkü kapatmanız gerekiyor shoutcastı başlatınca son olarak şunu yazın chmod +x baslat bukadar her kullanıcı kendi hesabında baslat yazarak hepsini başlatabilir |
|
11 Ocak 2008, 22:28 | #19 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start ArresT, intasarim Arkadaşlar çok saolun ikinize de çok teşekkür ederim. Gerçekten çok iyilik yaptınız. Saolun varolun Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Clapturk Dostum kusura bakma, ben biraz aşırı tepki verdim sanırım. Kusura bakma lütfen. ArresT 'in dediği gibi sizin de hakkınız var. ArresT
Anladım. Bu şey için sanırım değil mi ArresT, ben şimdi yukarda anlattığınız gibi baslat diye bir SH oluşturdum. Reboot'tan sonra otomatik baslat komutu vermesi ve başlatması için sanırım değil mi? Evet o çok önemli, çünkü her zaman pc başında olamıyorum, servera restart atılması gerektiği zaman ve ben yoksam bu baslat komutunu da nihayetinde birinin yazması gerekiyor. Bir tek de ben varım bunu yapabilcek. Şu anda etc/rc.d klasöründeyim local.d değil de init.d diye bir klasör var o da sanırım isim, serverden servera göre farklılık gösteriyor. Ben şimdi usr/bin klasörüne baslat olarak oluşturdum, aynısını kopyalayıp init.d klasörüne de atayım o zaman değil mi? Yani komut girmeye gerek kalmadan direk sanırım burdan okur /etc/init.d/mysql restart | ||||
|
11 Ocak 2008, 22:37 | #20 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Server Reboot edildiğinde Otomatik Unreal Start
Apsis senin bu mesajını okuduğumda hiç bişey anlamamıştım. Ama şimdi bash şeklinde dosya nasıl yazılır, içine ne şekilde komut eklenir vs.. arkadaşlar yazmışlar. Ondan sonra ArresT de saolsun değinmiş bu konuya, onu da okuyunca tamam dedim şimdi tam olarak anladım ben bu otomatik başlatma olayını. local.d yerine bende init.d klasörü var o bahsettiğin yerde, içinde de zaten cpanel, mysql, httpd vs.. diğer bash'lar da var. Sanırım isim bazen init.d , bazen local.d oluyor ve farklılık gösteriyor serverlara göre. Ben baslat ismiyle oluşturduğum bash'ı buraya da attım, hem usr/bin klasöründe hem de init.d içine attım. chmod +x baslat da yaptım. Sanırım doğru yaptım. İnşallah ilk restart attığımda bunun da testini yapmış olurum. İnşallah çalışır. Çok teşekkür ederim sizlere ;oki Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. | ||||
|
Etiketler |
edildiğinde, edildiginde, otomatik, reboot, server, start, unreal |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Unreal 3.2.10.2 windows unreal start sorunu | helloweenfs | Unreal IRCd | 3 | 16 Aralık 2014 20:45 |
Unreal Start Hatası | RahmetLi | Unreal IRCd | 1 | 23 Temmuz 2010 16:18 |
Unreal Start | Cumbusvar | Unreal IRCd | 8 | 03 Temmuz 2009 20:27 |
unreal start problemi | eSCoBaR | Unreal IRCd | 2 | 26 Nisan 2007 19:44 |
unreal start hatasi.. | muyago_JR | Unreal IRCd | 3 | 05 Şubat 2007 14:00 |