21 Kasım 2007, 14:10 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Karşılama MESAJI Unreal3.2.5 versionunda karşılama mesajı yaptıkmak istediim sunucuya her giren userin özeline bir nick tarafından karşılama mesajı gidicekti sanırım Unreal3.2.5 versionunda olmuor yada ben yapamadım s_user.c dosyaları değişik mi Unreal3.2.3 ile ? yada nasıl yapabilirim | |
|
21 Kasım 2007, 14:52 | #3 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI Aşağıda verecegim dosyayi kendine göre editleyip, src/modules klasörüne kopyala Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
|
21 Kasım 2007, 14:56 | #4 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI cd Unreal3.2.3 cd src pico s_user.c -) Bu dosyanın icerisinde bulunan alt bölümde vermis olduğum satırı aratacaksınız ( CTRL+W ) ile - Aranacak Satır => ircd_log(LOG_CLIENT, "Connect - %s!%s@%s", nick, user->username, - Bu satırı bulduktan sonra satırın alt bölümüne alt satırdaki kodu ekleyiniz =>Eklenecek Kod => sendto_one(cptr, ":Nick PRIVMSG %s :Sunucumuza hoş geldiniz [KELEBEK IRCD Network]", me.name, sptr->name, sptr>name); - Sunucumuza hoş geldiniz ( Yazısını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz ) kaydet çık cd .. cd Unreal3.2.3 de make çek ./unreal restart yap oluor 3.2.5 de olmuor Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
|
21 Kasım 2007, 14:58 | #5 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI unreal3,2,3 de src/s_user.c bu dosyayı ac #ifdef EXPERIMENTAL sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** \2NOTE:\2 This server (%s) is running experimental IRC server software. If you find any bugs or problems, please mail Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. about it", me.name, sptr->name, me.name); #endif bu satırları bul.. altına sendto_one(cptr, ":[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PRIVMSG %s :4xxx.Com 1Sohbet Sunucusundan Bir ilk 4Super Aktiviteler!1 Kanal Genellerinde 4( Tüm Komutlar Kanal Genellerinde Yazılmalıdır! ve Ünlem İşreti 1!4 Unutulmamalı! ) 1Kullanabileceginiz Bağzı Komutlar;", me.name, sptr->name, sptr->name); sendto_one(cptr, ":[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PRIVMSG %s :1!4Bilgi :1 xxxx.Com un Icerigi Hakkinda Bilgi Almak Istermisiniz ?", me.name, sptr->name, sptr->name); sendto_one(cptr, ":[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PRIVMSG %s :1!4Fikra :1 Muhtesem Komik Fikralar! Mutlaka Okumalisiniz..", me.name, sptr->name, sptr->name); sendto_one(cptr, ":[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PRIVMSG %s :1!4Ara :1 <Aranıcak Kelime> : Örnek; <@ccc> !Ara Yasemen Ne Demektir?", me.name, sptr->name, sptr->name); sendto_one(cptr, ":[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PRIVMSG %s :1!4Soz :1 En Guzel En Duygu Yuklu Sozleri Okuyun!", me.name, sptr->name, sptr->name); bu kodları cogaltabilirsin.. |
|
21 Kasım 2007, 15:14 | #6 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI
verdigim dosyayi denesen diyorum Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. | ||||
|
21 Kasım 2007, 15:17 | #9 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI 1 önceki sayfada..
| ||||
|
21 Kasım 2007, 15:22 | #10 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Karşılama MESAJI Öncelikle Unreal3.2.3 bu edit için m_user.c gerekiyordu. Ama unreal3.2.3* den sonra bu dosya m_nick.c içine kaydi bunu için bizde sirasiyla; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
yazarak dosyamizi giriyoruz daha sonra; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
satirin hemen altina Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
gibi bunu cogaltabiliyoruz. Daha sonra bu dosyamizi kayit ettikten, sonra Unreal3.2 klasörü içinde make çekiyoruz. Ve sunucumuza restart attimizda bu islem tamamlanmiş oluyor. Konu BehroozWolf tarafından (21 Kasım 2007 Saat 15:45 ) değiştirilmiştir. |
|
Etiketler |
karsilama, karşılama, mesaji |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Karşılama Mesaji Özel. | mikropp | mIRC Scripting Sorunları | 4 | 26 Mart 2015 01:55 |
Ask Mesaji YakaLatti | Angel | Haber Arşivi | 0 | 17 Mart 2009 13:57 |
op mesaji | sondemdeyim | mIRC Scripting Sorunları | 3 | 28 Nisan 2008 09:12 |
uyari mesaji | MoRtaL_ | mIRC Scripting Sorunları | 11 | 16 Eylül 2007 04:15 |
Op Mesaji | MoRtaL_ | mIRC Scripting Sorunları | 8 | 24 Ağustos 2007 17:36 |