27 Nisan 2007, 23:13 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var Merhabalar, Bu forumları sürekli takip ediyordum, sonunda üyeliğim onaylandı, Herkese selamlar ben Emre Ünan. Sorularım biraz uzunca umarım sizi sıkmaz. 1-)Botserv dan botları oluşturduk, greetingsi de açtık ama Greetings de ne yazacağını ve hangi accesslara yazcağını ayarlayamadık. Kanal kurallarını notice biçminde kanala giren userlara yansıtmak istiyoruz. 2-)Kanal +c modundayken Operlar da renkli yazı yazamıyor bunu düzeltebilir miyiz bir şekilde. 3-) Cr'da kanal açmak yasaktı, bunu da kanalda kimse yoksa o kanala girilemez şeklinde ayarlamıştık. Kanal açmak istediğimizde bir oper o kanala girince arkadasından diğer userlar girerdi, kanal sürekli olacaksa bir botu kanala sokardık. Ama kanal açılımını şu an Unreal da conftan yaptığımdan böyle bir durum olmuyor, sadece telnet sahibi kanal açabiliyor. Bunu Cr daki gibi değiştirebilir miyiz. Yani kanal açmak yasak olmasında bir kanala girebilmek için o kanalda en az 1 kişi olsun. 4-)Cr da kanal için +d modu vardı. Burdaki amaç nickleri sadece oper ve voice sahipleri değiştirirdi. Unrealda bu yok +N var ama bu sefer voice larda nick değiştiremiyor, bunu nasıl ayarlayabilirim. Modların kodlarıyla düzenlenebilir mi yoksa modül mü lazım. Bu konularda yardım ederseniz çok memnun olurum, konuların ne derece gerekli olduğu tartışılır ama, userlarımız serverın eski halini istiyor. Saygı ve sevgilerimle Emre Ünan | |
|
28 Nisan 2007, 01:58 | #2 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var a.selam hoş geldin kardeşim başta kanal modları için Nick Modları /mode nick +mod d Kanalda yazilan mesajlari gormeyi engeller. g GlobOps ve LocOps mesajlarini gormeyi saglar. h Nickin yardım verme yetkisinin oldugunu belirtir. i Kullaniciya network tarafindan verilir kanal disindan normal bir user /names #kanal komutunu kullanirsa +i modeli bir kullaniciyi goremez q Sadece servisler tarafindan kanaldan atilabilirsiniz. (Yoneticiler icin.) r Kullanici NickServ'e nickini tanittigi zaman network tarafindan verilir s Sunucu mesajlarini gormenizi saglar. t /Vhost komutunu kullandiginizi belirtir. +v <rumuz> = +m Kanallarda konusulmasını sağlar. w Wallop mesajlarini gormenizi saglar. x Baglanti adresinizi gizler. z Kullanicinin Guvenli Baglanti (SSL) kullandigini belirtir. B Kullanicin bot oldugunu belirtir. G Kufurlu kelimeleri göstermez. H /who ve /whois ciktisindan IRCop oldugunuzu gizler. R Kullanici egerki bu modeyi alirsa ozeline sadece kayitli nickler gelebilir. S Servisler icin koruma kipi. T CTCPs Komutlarinin size gonderilmesini engeller. V Kullanicinin WebTV kullandigini belirtir. W Size /whois cekenin belirtilmesini saglar. (Yoneticiler icin.) |
|
28 Nisan 2007, 01:59 | #3 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var Kanal Modu /mode #kanal +Mod kilitlemek icin /cs set #kanal mlock +mod b Kullaniciyi kanaldan uzaklastirmak icin kullanilir. c Kanalinizda renkli yazi yazamazlar ancak oplar renkli yazabilir. e Ban korumasidir +e verdiginiz nick veya ip adresine ban atilsa bile kullanici tekrar kanala girebilir f Kanalinizdaki flood limitini belirler ornek olarak /mode #kanaliniz +f 3:5 32 saniye icinde 5. satirdan sonrasi kanala ulasmaz i Kanali davetsel konuma getirir. k Kanala key anahtar koyar. l Kanaliniza limit koyar. m Kanalinizda sadece operatorler ve voiceler konusabilir. n mesaj veya notice atilmasini onler. p Kanalinizi ozel kanal yapar ve /list komutunda cikmaz. r Kayitli bir kanal. (Sadece servisler tarafindan kullanilabilir.) s Kanali ozel yapar /whois komutunda cikmaz. t Topici sadece oplar degistirebilir. z Kanala sadece Guvenli Bağlantı ( SSL) kullanıcılarının girebilmelerini sağlar. A Kanala sadece Sunucu ve Ağ Yöneticileri girebilir. (Sunucu Yoneticileri için) C Kanala gönderilen CTCP mesajlarını engeller G Reklam icerik'li sözcükler karşı tarafa gitmez K /knock komutunun kullanılmasını engeller. L Kanal Link Modesidir. N Kanal içinde nick değişimini yasaklar O Kanala sadece IRCopların girebileceğini belirtir. Q Kullanıcılar kanaldan sadece Servisler tarafından atılabilir. R Kanaliniza sadece kayitli nickler girebilir S Kanala gelen renkli mesajların asil renge çevrilmesini sağlar. T Notice Koruması için kullanılan mode V /invite komutunun kullanılmasını engeller u "Auditorium". /NAMES ve /WHO komutlarında sadece operatör gösterimini sağlar |
|
28 Nisan 2007, 02:05 | #4 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var Telnete shh giri loginde cd U* yaziorsun pico unrealircd.conf icine girip su kodları en alta yazıonuz
DAHA sonra ctrl+ x = Y basıp ./unreal rehash yapip islem bitmistir | ||||
|
28 Nisan 2007, 03:09 | #6 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var Yardımların için saol ama zaten bildiğim şeyler. Kanal yasaklama olayını CR daki gibi değiştirmek istiyorum, KArşılama mesajını da her usera gitmesini. Birde Cr daki +d nin karşılığı. Sanırsam mesajımı dikkatli okumamışsın, sorularımın yanıtları malesef bunlar değil |
|
03 Mayıs 2007, 02:45 | #7 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Cr dan Unreal a geçtim, yardımlarınıza ihtiyacım var Eger CR'deki gibi şöyle böyle olsun diyorsanız Unreal'e gecmenizin bir anlamı kalmamıs. Karşılama mesaj'ı için forumda başlıklar var. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] + olarak karşılama TCL'side bulabilirsiniz. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kanal olayınıda CR pek bilmedigim için anlayamadım fakat , kanalda biri yoksa kimse girmesin bi kişi olunca herkes girsin gibi birşey olacagını sanmıyorum. Server'da arkadaşında dedigi gibi telnet üzerinden kanal acılımını yasaklarsınız. Veya irc üzerinden suspend atarsınız. Veya kanal kayıt etme komutunu degiştirirsiniz. Veya kanallara +l limit koyarsınız veya kanallara sadece adminlerin girmesine izin verirsiniz. Bir kanal acılıcaksa önce admin girip -A yapar , sonra user'lar girebilir. Vs.. Unreal secenekleri bunlar. +N olayına gelince bunun amacı kanaldaki nick'lerin nick değişmemesidir. Bu yüzden buna sizin istediğiniz şekilde bir düzenleme yapanın olduğunu sanmıyorum. ( Unreal için gereksiz birşey ) Yapılabilir mi ? acık kaynak kodlu oldugu için herşey yapılabilir. |
|
Etiketler |
cr, dan, gectim, ihtiyacim, unreal, var, yardimlariniza |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Unreal 3.2.10.2 windows unreal start sorunu | helloweenfs | Unreal IRCd | 3 | 16 Aralık 2014 20:45 |
Az Geçtim, Vazgeçtim* | Burce | Şiir, Hikaye ve Güzel Sözler | 0 | 27 Nisan 2012 16:20 |
Ben Es Geçtim | Sır | Şiir, Hikaye ve Güzel Sözler | 0 | 12 Nisan 2010 13:27 |
Ben es geçtim | Satuk | Şiir, Hikaye ve Güzel Sözler | 0 | 24 Mart 2010 03:56 |
Unreal kurulu bir serverden unreal nasıl silinir.. | SaCiT | Unreal IRCd | 5 | 30 Ocak 2007 05:01 |