13 Temmuz 2009, 00:54 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Sjoin sorunu . -oper.hub.xxx.net- *** Notice -- Warning! Possible desynch: SJOIN for channel #xx has a fishy timestamp (3) [irc7.hub.xxx.net/irc.xxx.net] Soyle bir Sorunlar karsılastk . Anlam veremedk . Butun hublarda aynı sorun var irc1 2 3 4 vs m.sjoin c de hic bır sekılde edit vs yapmadk . Sadece xx kanalına girenler icin verıyor bu hatayı . yardımcı olabılırmısınız . | |
|
13 Temmuz 2009, 01:26 | #2 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Sjoin sorunu . Kanalı droplayıp yeniden kaydedin kesin çözüm budur.aşağıda sorununuz için çözüm buldum umarım faydalı olmuştur . In older Unreal versions (3.2.2 and earlier) this happened after a while after an oper used /SAMODE with certain parameters, this has been fixed in 3.2.3. If you still get this problem and all your servers are running Unreal3.2.3 then there are still a few posibilities: - a protocol error, by for example weird services. - memory corruption The only solution for it is to recreate the channel. So: let everyone leave the channel and after everyone has done that, join again. Technical details: the timestamp is when the channel has been created and is measured in epoch time (the amount of seconds since 1-1-1970 00:00 GMT), obviously values like '1' or '30' are impossible. |
|
13 Temmuz 2009, 01:33 | #3 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Sjoin sorunu . Kullandıgımız version Unreal3.2.7 dir . Bu arada kanalı droplayp tekrar reglemekle ne alakası var cozemedm:S Biraz daha acıklayıcı olursanız sevınırım . Konu PyrO tarafından (13 Temmuz 2009 Saat 01:41 ) değiştirilmiştir. |
|
13 Temmuz 2009, 17:23 | #6 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Sjoin sorunu .
türkcesi; Daha yaşlı gerçek dışı uyarlamalarda bu (3.2.2, ve daha önce), bir andan sonra oldu, bir açıcı, kesin parametrelerle SAMODE'i kullandıktan sonra, bu, 3.2.3'te ayarlandı. Eğer sen hala, bu problemi alırsan, ve senin bütün servisçilerin, Unreal3'ı koşuyor. 2.3 sonra, hala biraz posibilities vardır: -Bir protokol hatası, geçerek örneğin tuhaf hizmetler.- Hafıza bozulması, onun için tek çözümün, kanalı tekrar yaratmak olduğudur. Öyle: Kanalı bırakması için herkese izin ver ve, herkes, ona yaptıktan sonra, yeniden katıl. Teknik ayrıntılar: Timestamp, kanalın, yaratıldığı zamandır, ve (1-1-1970 00:00 GMT'den beri saniyelerin miktarı) çağ zamanında ölçülür, açıkça değerler, beğenir '1' veya '30', imkansızdır. Kanalın droplanması gerektiğini söylüyor Sanırım Unreal Arşivinden Aldınız Bu Bilgileri, db yedeklerini alıp droplamak mantıklı olabilir* | ||||
|
14 Temmuz 2009, 02:05 | #10 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Sjoin sorunu . Çok iyi olacak bu sorun çözülürse normalde mesaj kaldırılır ama mesaj kaldırılmaktansa sorunun kaynağını çözüp sonuca ulaşmak daha doğru olucağı kanaatindeyim. Umarım bir bilen arkadaşımız çıkar diye ümit ediyorum. Saygılarımla.. |
|
Etiketler |
sjoin, sorunu |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Kadınlarda Uyku Sorunu - Kadınların Yüzde Yetmişi Uykusuzluk Sorunu Yaşıyor | PySSyCaT | Kadın Sağlığı | 0 | 26 Ekim 2014 11:12 |
Op@ sop& sorunu | KnOuCK | Unreal IRCd | 7 | 22 Temmuz 2008 21:35 |
Xp Sorunu | Hasan | Windows | 17 | 30 Kasım 2007 13:02 |