02 Temmuz 2006, 15:35 | #14 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]? c, dosyalarini dll atanlardami var ilk defa goruyorum ) make custommodule MODULEFILE=m_spy bittikten sonra, cofuna load module satirindan, m_spy.so yu ekleyip rehash attiktan sonra, moduleriniz aktif zaten olacaktir )
__________________ Dijital varlığımın, zihinsel yansıması. |
|
19 Ekim 2008, 22:53 | #15 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]? [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] windows makinalarda .so yu kabul etmiyor bizde modüller .dll seklinde ve bizde m_spy.dll ariyoruz Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. bende unreal 3.2.7 var kabul etmedi HBV hata verdi yardimci olurmusun |
|
20 Ekim 2008, 14:52 | #16 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]? modülleri derlemek için ilk önce unreal derlenmesi gerekiyor bilgisayarınızda.. Yakında büyük ihtimalle bir program yayınlayacağım.. (Sitem için Zaman bulabilirsem) windows üzerinde modül derlemenizi çok basit halde yapacak.. iyi Çalışmalar..
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
|
22 Ekim 2008, 00:11 | #17 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]? [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sabirsizlikla bekliyoruz derlemesini ve yenisini yapmayi bilsem üsenmem tek tek ugrasirim ama bu konularda pek paylasim olmuyor alanim IRC pek olmadigi icinde pek arastiramiyorum |
|
17 Haziran 2009, 00:22 | #18 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
kusura bakmayın bu mesajınızı yeni okuyorum. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] adlı adresteki ModuleSDK'yı indirip, zipten çıkartıp, .c uzantılı tekil modül dosyanızı (m_spy.c veya verify.c vs.vs.) çıkarttığınız klasörün ana dizinine atın. Daha sonra, ModGui adlı programı çalıştırıp, Anlaşmayı kabul edip, listeden derlemek istediğiniz modülünüzü ve diğer listeden de, modülü derlemek istediğiniz unreal versiyonunu seçip, derlemeyi gerçekleştirin. Eğer hata vermediyse, Ana dizinde .dll uzantılı dosyanız oluşacaktır. daha sonra bu .dll uzantılı dosyanızı Unreal win32 klasörünüz içindeki modules klasörüne atıp, unrealircd.conf dosyanızdaki loadmodule satırınıza da "modules/modülünüz.dll" yazıp sunucunuzu açıcaksınız. bu programı yazdıktan sonra, modülleri derlemek adına, Unreal ın sitesindeki official (unreal ın onayladığı/kendi dağıttığı) modüller üzerinde %95 kadar bir başarı sağladığını gördüm. gördüğüm kadarı ile derleyemediği modüller şunlar: C89 standartlarındaki modülleri derleyebiliyor (C99 da tanımlar en başta değil, orta kısımlarda da yapılabiliyor.) Mesela bir örnek vereyim: void Sky() { int i; int y; i=0; y=0; ... } Yukarıdaki kodlar hem C89 hem de C99 da çalışmaktadır. void Sky() { int i; i=0; int y; y=0; ... } yukarıdaki kodlar ise, sadece C99 standartlarındaki derleyiciler ile derlenebilmektedir. Microsoftun C derleyicileri (C++ demiyorum), C89 standatlarını derleyebilmektedir. Gördüğüm kadarı ile bazı modüllerde bu standartlara dikkat edilmemiş (Ben de bir kaç modülümde dikkat etmemişim Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. ). Bir diğer derleyemeyeceğiniz modül tipi: Sadece linux API'lerinde olan fonksiyonları kullanan modüller (çalışılan Klasör yolunu bulma, Zamanla ilgili bazı işlemler, extra Linux socket işlemleri) Ama bu tip modüllerde de windows fonksiyonlarına göre modülü yeniden düzenleyebilirseniz (ki programlamadan biraz anlıyorsanız basit modülleri çevirebilirsiniz), o zaman derlenebilir. gördüğüm kadarı ile bu 2 tipde yapılı modülleri derleyemiyorsunuz, diğer her modülü derleyebiliyorsunuz. NOT : Extra kütüphane isteyen modüller için (m_sqlauth vb.); Extra klasörüne kütüphane dosyalarınızı atıp, bu klasörlere göre CL ve link parametrelerini yazmanız gerekiyor. Bu işlem biraz karışık. Bu tip bir derleme işlemi isteyen olursa yardımcı olabilirim, neyi nereye atacağı ve yazacağı konusunda... "Düzeltme" : Kusura bakmayın konuyu hortlatmış gibi bişey oldum Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. en azından win32 de derlemek isteyenlerin işine yarayacaktır; neleri derleyebilip neleri derleyemeyeceğinizin yanıtı.. iyi Çalışmalar..
__________________ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] | ||||
|
Etiketler |
323, code, modulleri, okuma, ozel, unreal, verify, win |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Güncel Unreal Özel okuma modülü araniyor! | Enzo34 | Unreal IRCd | 6 | 09 Kasım 2013 16:34 |
Unreal 3.2 Modülleri | Chelt | Unreal IRCd | 3 | 03 Eylül 2010 21:07 |
Unreal Giriş Code Son | ATLAS | mIRC Scripting Hazır Kodlar | 62 | 22 Mayıs 2010 14:32 |
giriste özel mesaj code | MerakLıuSer | mIRC Scripting Sorunları | 3 | 18 Şubat 2010 17:35 |
Unreal IRCd Modülleri (AngryWolf) | bLackStar | Unreal IRCd | 5 | 15 Nisan 2009 13:57 |