18 Eylül 2007, 21:36 | #4 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: server yönlendirme 1. burası services bolumu sen server yonlendırıyorsun unreal bolume yazsan daha ii olurdu 2. aramabutonu var orada onu kullan [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] buda acoustic'in anlattıgı ve gayet acık anlatım hatta unreal bolumunde sabit konularda var kolay gelsın |
|
18 Eylül 2007, 21:44 | #5 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: server yönlendirme Forumda bu konu ile ilgili bir sürü post var dostum. Sunucu linklerken her 2 tarafında onayı olması gerekiyor. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Burdan bakabilirsin aCoustiC arkadaşımız çok güzel bir anlatım ile anlatmış iyi çalışmalar. Not: Arkadaş ile aynı anda post attımışız Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
|
19 Eylül 2007, 02:19 | #6 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: server yönlendirme Örnek : Benim Server : irc.benimserver.net Link Server : irc.linkserver.gen.tr Link islemi yapacagimiz 2 serverinda conf'larina ayni port ve sifreler ile link satirlari eklemeleri gerekir. Unreal örnegi asagida ki gibidir; Sizin serveriniz'in (irc.benimserver.net) unrealircd.conf dosyana ekleyecegin satirlar: link irc.linkserver.net { username *; hostname KARSİ SERVER IP-ADRESİ; bind-ip *; port ORTAK PORT SECİNİZ; hub *; password-connect "sifre"; password-receive "sifre"; class servers; options { autoconnect; }; }; Link yapilcak karsi serverin (irc.linkserver.gen.tr) unrealircd.conf a ekleyecegi satirlar: link irc.benimserver.net { username *; hostname KENDİ SERVER'inizin IP-ADRESİ; bind-ip *; port ORTAK PORT SECİNİZt; hub *; password-connect "sifreniz"; password-receive "sifreniz"; class servers; options { autoconnect; }; }; Burda dikkat edecegimiz ayrinti : 2 link bölümünde de sifre ve portun ayni olmasina dikkat ediniz. ..ve unutmyalim ki islemimizin yalan olmamasi icin her 2 server'in numericleri farkli olmalidir ulines { bu satir kisimlarinda da 2 server'da karsisindaki server'in ismini yazmalidir. ( benimserver 'de linkserver , linkserver 'de benimserver in ki gibi! ) Bu islemi yaparkn baglanacagi portu 2 confda kendi ipleri ile acmalidir listen iport { options { serversonly; }; }; hangi server'da ayarlaniyorsak onun IP-ADRESİ olacak (benimserver mi? linkserver mi ? hangisini baglicaksaniz secim sizin) , karsi Serverin IP-ADRESİ degil. Not : ALINTIDIR! |
|
Etiketler |
server, yonlendirme, yönlendirme |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
qwebirc yönlendirme | Scprit | Servisler | 3 | 19 Nisan 2016 02:25 |
Hub Yönlendirme? | g3z3g3n | Unreal IRCd | 3 | 24 Eylül 2011 20:27 |
Server Yönlendirme X server Y servera yönlenicek | uFuK | Unreal IRCd | 11 | 28 Şubat 2011 14:40 |
notice yönlendirme | LordAres | mIRC Scripting Sorunları | 3 | 20 Eylül 2010 21:15 |