IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Parca Kodlar (https://www.ircforumlari.net/parca-kodlar/)
-   -   List komutunda topic'i olmayan kanallara topic (https://www.ircforumlari.net/parca-kodlar/282105-list-komutunda-topici-olmayan-kanallara-topic.html)

BehroozWolf 27 Ekim 2009 06:48

List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Öyle gogıl da gezerken dikkatimi çekti. Bende buna benzer bir çalışma yapmıştım zamanında o yüzden paylaşmak istedim. Benim yaptığım edit(aslında edit de değil de neyse), mesela list komutunu çektiniz topici olmayan kanallarda bir bosluk gözüküyor değil mi? İşte o boşluk olan yere istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz. Ve o kanala topic attığınızda ise o yaziniz gider list komutunda topic gözükür. Her neyse edit için:

Adım 1:
Kod:

pico Unreal3.2*/src/channel.c
dosyasına giriş yaptıktan sonra

Adım 2:

Kod:

#ShowChannel(cptr,
chptr) ? (chptr->topic ?
chptr->topic : "") : "");

satırını

Kod:

ShowChannel(cptr,
chptr) ? (chptr->topic ?
chptr->topic : "[Bu kanal icin henuz bir topik belirtilmemis.]") : "");

seklinde degistirip
Kod:

cd ../..
ile Unreal3.2 ana dizinde
Kod:

make
komutunu uygulayın. Daha sonra
Kod:

./unreal rehash
ile işlemi tamamlayın.

Not: Kodları denemedim bir sunucu için uygulamıştım aklıma kaldığı kadariyla gösterdim. Deneyenler olacaktır, çalışıp çalışmadığını söylerseniz sevinirim.

Sky-Dancer 27 Ekim 2009 10:58

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Alıntı:

BehroozWolf Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 846530)
Öyle gogıl da gezerken dikkatimi çekti. Bende buna benzer bir çalışma yapmıştım zamanında o yüzden paylaşmak istedim. Benim yaptığım edit(aslında edit de değil de neyse), mesela list komutunu çektiniz topici olmayan kanallarda bir bosluk gözüküyor değil mi? İşte o boşluk olan yere istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz. Ve o kanala topic attığınızda ise o yaziniz gider list komutunda topic gözükür. Her neyse edit için:

Adım 1:
Kod:

pico Unreal3.2*/src/channel.c
dosyasına giriş yaptıktan sonra

Adım 2:

Kod:

#ifdef LIST_SHOW_MODES
"",

satırını

Kod:

#ifdef LIST_SHOW_MODES
"[Bu kanal icin henuz bir topik belirtilmemis.]",

seklinde degistirip
Kod:

cd ../..
ile Unreal3.2 ana dizinde
Kod:

make
komutunu uygulayın. Daha sonra
Kod:

./unreal rehash
ile işlemi tamamlayın.

Not: Kodları denemedim bir sunucu için uygulamıştım aklıma kaldığı kadariyla gösterdim. Deneyenler olacaktır, çalışıp çalışmadığını söylerseniz sevinirim.

valla denemediğim için fikrim yok, fakat, modları -tn felan yapıp ( modları sıfırlayıp), birde topic atıp, list çekip bir bakılması lazım. sanki bu; mod yok ise, mod kısmı yerine gelecek yazıymış gibi geliyor bana :S

bir şey daha;

Unreal ın 3.2.4 veya 3.2.5 den sonraki versiyonları için bu işlem:
modules/m_list.c -> bu modüle taşınmış..
Bilginize..

iyi Çalışmalar..

BehroozWolf 27 Ekim 2009 12:36

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Dalginlik mi desem hata mi desem ben ne desem bilemiyorum. Sen söyle abi yerime :-) Konuyu düzelttim.

Sky-Dancer 27 Ekim 2009 12:38

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Alıntı:

BehroozWolf Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 846759)
Dalginlik mi desem hata mi desem ben ne desem bilemiyorum. Sen söyle abi yerime :-) Konuyu düzelttim.

dalgınlık diyelim.. ;) ama güzel bir yere değinmişsin..

iyi Çalışmalar..

Raw 27 Ekim 2009 13:19

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Kod:

***@keyfalem.com [~]# cd Unreal3.2
***@keyfalem.com [~/Unreal3.2]# make
Building src
make[1]: Entering directory `/home/keyf55/Unreal3.2/src'
cd modules; make 'CFLAGS=-I../include -I/home/keyf55/Unreal3.2/extras/regexp/inc                                                                            lude -I/home/keyf55/Unreal3.2/extras/c-ares/include -L../extras/c-ares/lib -pipe                                                                              -g -O2 -funsigned-char -fno-strict-aliasing -Wno-pointer-sign -export-dynamic                                                                              ' 'CC=gcc' 'IRCDLIBS=-lcrypt -lnsl  -ldl -L/home/keyf55/Unreal3.2/extras/regexp/                                                                            lib -ltre  -lcares' 'LDFLAGS=' 'IRCDMODE=711' 'BINDIR=/home/keyf55/Unreal3.2/sr                                                                            c/ircd' 'INSTALL=/usr/bin/install' 'INCLUDEDIR=../include' 'IRCDDIR=/home/keyf55                                                                            /Unreal3.2' 'MANDIR=' 'RM=/bin/rm' 'CP=/bin/cp' 'TOUCH=/bin/touch' 'RES=' 'SHELL                                                                            =/bin/sh' 'STRTOUL=' 'CRYPTOLIB=' 'CRYPTOINCLUDES=' 'URL='  all
make[2]: Entering directory `/home/keyf55/Unreal3.2/src/modules'
gcc -I../include -I/home/keyf55/Unreal3.2/extras/regexp/include -I/home/keyf55/U                                                                            nreal3.2/extras/c-ares/include -L../extras/c-ares/lib -pipe -g -O2 -funsigned-ch                                                                            ar -fno-strict-aliasing -Wno-pointer-sign -export-dynamic  -fPIC -DPIC -shared                                                                              -c m_list.c
gcc -I../include -I/home/keyf55/Unreal3.2/extras/regexp/include -I/home/keyf55/U                                                                            nreal3.2/extras/c-ares/include -L../extras/c-ares/lib -pipe -g -O2 -funsigned-ch                                                                            ar -fno-strict-aliasing -Wno-pointer-sign -export-dynamic  -fPIC -DPIC -shared                                                                              -o commands.so l_commands.c \
        m_sethost.o m_chghost.o m_chgident.o m_setname.o m_setident.o m_sdesc.o                                                                              m_svsmode.o m_swhois.o m_svsmotd.o m_svsnline.o m_who.o m_mkpasswd.o m_away.o m_                                                                            svsnoop.o m_svso.o m_svsnick.o m_adminchat.o m_akill.o m_chgname.o m_guest.o m_h                                                                            tm.o m_kill.o m_lag.o m_message.o webtv.o m_nachat.o m_oper.o m_pingpong.o m_qui                                                                            t.o m_rakill.o m_rping.o m_sendumode.o m_sqline.o m_tsctl.o m_unkline.o m_unsqli                                                                            ne.o m_unzline.o m_whois.o m_tkl.o m_vhost.o m_cycle.o m_svsjoin.o m_svspart.o m                                                                            _svslusers.o m_svswatch.o m_svssilence.o m_sendsno.o m_svssno.o m_sajoin.o m_sap                                                                            art.o m_samode.o m_kick.o m_topic.o m_invite.o m_list.o m_time.o m_svskill.o m_s                                                                            join.o m_pass.o m_userhost.o m_ison.o m_silence.o m_knock.o m_umode2.o m_squit.o                                                                              m_protoctl.o m_addline.o m_addmotd.o m_addomotd.o m_wallops.o m_admin.o m_globo                                                                            ps.o m_locops.o m_chatops.o m_trace.o m_netinfo.o m_links.o m_help.o m_rules.o m                                                                            _close.o m_map.o m_eos.o m_server.o m_stats.o m_svsfline.o m_dccdeny.o m_undccde                                                                            ny.o m_whowas.o m_connect.o m_dccallow.o m_userip.o m_nick.o m_user.o m_mode.o m                                                                            _watch.o m_part.o m_join.o m_motd.o m_opermotd.o m_botmotd.o m_lusers.o m_names.                                                                            o
gcc -I../include -I/home/keyf55/Unreal3.2/extras/regexp/include -I/home/keyf55/U                                                                            nreal3.2/extras/c-ares/include -L../extras/c-ares/lib -pipe -g -O2 -funsigned-ch                                                                            ar -fno-strict-aliasing -Wno-pointer-sign -export-dynamic  -fPIC -DPIC -shared                                                                              -DDYNAMIC_LINKING \
                -o m_list.so m_list.c
make[2]: Leaving directory `/home/***/Unreal3.2/src/modules'
make[1]: Leaving directory `/home/***/Unreal3.2/src'
 __________________________________________________
| Compile is now complete.                        |
| You should now read the documentation and learn  |
| how to configure your IRCd.                      |
|                                                  |
| If you really like UnrealIRCd, and would like to |
| make a donation, please read the Donation file in|
| this archive. :)                                |
|                                                  |
| Thanks for using Unreal IRCd! If you are in need |
| for any kind of help regarding the IRCd please  |
| read the Unreal.nfo file.                        |
|__________________________________________________|
***@keyfalem.com [~/Unreal3.2]# ./unreal rehash
Rehashing UnrealIRCd
***@keyfalem.com [~/Unreal3.2]#

m_list.c dosyasında gerekli değişiklik yapılmış , hatasız make çekilmiştir . Ancak istenilen sonuç alınamamış topicsiz kanala topic atanmamıştır . Bilginize :) Mehmet zaman makinesi nerde :)

Dipnot : Unreal.3.2.6 sürüm kullanmaktayım .

N4m3s1s 27 Ekim 2009 13:48

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
m_list.c

Bul;

Kod:


#endif
          (chptr->topic ? chptr->topic :
          ""));
}

Degistir;

Kod:


#endif
          (chptr->topic ? chptr->topic :
          "TOPIC"));
}

Ali kirmizi TOPIC yazisini gorunmesini istedigin topic mesajini yaz.

cd Unreal3.2
make
make install
./unreal stop
./unreal start

:D

Raw 27 Ekim 2009 14:41

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
gerekli yerler değiştirilmiş , sorunsuz make çekilmiştir. Unreal rehash ta bir sonuç alınamamış , restart a üşenilmiştir :) bilginize :)

Sky-Dancer 27 Ekim 2009 15:07

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Alıntı:

Raw Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 846861)
gerekli yerler değiştirilmiş , sorunsuz make çekilmiştir. Unreal rehash ta bir sonuç alınamamış , restart a üşenilmiştir :) bilginize :)

sfdghshdgdsg :) ana modüller için bildiğim kadarı ile restart şart :) bilgine ;)

BehroozWolf 27 Ekim 2009 19:22

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Alıntı:

Raw Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 846861)
gerekli yerler değiştirilmiş , sorunsuz make çekilmiştir. Unreal rehash ta bir sonuç alınamamış , restart a üşenilmiştir :) bilginize :)

İnsan bir restart atarda dener yahu. Benim elimde ssh olmadığı 3.2.3 den sonraki sürümlerde deneme firsatim olmadı.

Raw 27 Ekim 2009 20:25

Cevap: List komutunda topic'i olmayan kanallara topic
 
Alıntı:

BehroozWolf Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 847062)
İnsan bir restart atarda dener yahu. Benim elimde ssh olmadığı 3.2.3 den sonraki sürümlerde deneme firsatim olmadı.

test sunucumda restart atıp denedim .. olumsuz ..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk