02 Ağustos 2006, 14:21 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Ogame O-Game yeni başlıyanlar BAŞLANGIÇ Oyuna girdiğinizde ''Genel Durum'' ekranında olacaksınız. Orada gezegeninizin ismini, oyun sunucusunun saatini, o sırada filonuz yoldaysa hedefe uzaklığıyla saldırıya uğruyorsanız düşmanın size ulaşacağı saati gösteren bölümü, gezegeninizin temsili resmini, çapını, sıcaklığını koordinat bazında pozisyonunu, sizin o ana kadar toplamış olduğunuz puanları ve tüm oyuncu sayısıyla sizin sıralamadaki yerinizi görebilirsiniz. Gezegenin çapı üzerinde geliştirebileceğiniz teknolojiler ve inşa edebileceğiniz binaların kademeleri için önemlidir. Ne kadar ''geniş'' bir gezegen olursa o kadar çok gelişebilirsiniz. Sıcaklık değeri Deuterium üretiminize etki eder. Deuterium, soğukta daha çok ve rahat üretilebilen bir hammaddedir. Bu yüzden kuracağınız kolonilerin güneşe uzak olanlarında Deuterium'a ağırlık verirseniz daha kazançlı çıkarsınız. Pozisyon kısmındaki değerlerin ilki galaksinizi (toplam 9 galaksi bulunur), ortadaki güneş sisteminizi (499 tanedirler) ve sonuncusu da güneşe olan yakınlığınızı gösterir. Her güneş sisteminde 15 gezegen vardır ve en yakınının sıra numarası 1, en uzağının 15 olur. Genelde 1-3 arasındaki gezegenler koloni kurmaya pek elverişli değildrler. Alanları küçüktür ve ileri düzeydeki oyuncularca Gravitasyon Araştırması için kullanılırlar. Ayrıca kurulacak Solar Uydular da daha çok enerji sağlarlar. 12-15 arasındaki gezegenlerin de alanları küçüktür. Soğuk oldukları için Deuterium üretimi için çok elverişlilerdir. Koloni kurmaya en uygun gezegenler 4-11 arasındakilerdir. Yukarıda anagezegeninizle kolonileriniz arasında geçiş yapabileceğiniz bir açılır kapanır menü, o anki hammadde stoğunuz ve enerji durumunuz vardır. Soldakı menü öğeleri ve onlarla ilgili bilgiler de şöyle: Genel Durum Geniş açıklaması yukarıda var. Bina Hammadde stoğunuza ve bilimsel araştırma seviyenize uygun olan binaları bu bölümde inşa edebilirsiniz. Başlarda her binayı göremezsiniz, zamanla bilimsel araştırmalar yaptıkça daha çok bina çeşidi çıkar. Hammadde Bu bölüm sizin saatlik hammadde üretiminizi gösteren, ayrıca enerjiyi en verimli halde kullanabilmeniz için bir ayar tablosuna sahiptir. Bu tablodaki değerlerin yüzdelerini azaltıp çoğaltarak üretilen enerjiyi en kayıpsız şekilde kullanabilirsiniz. Tablonun üstünde göreceğiniz üretim faktörü değeri, 1'e olabildiğince yakın olmalıdır. En verimli üretim, üretim faktörü 1 iken ve sağ üsttekı enerji göstergenizin pay kısmındaki değer 0'a olabildiğince yakınken mümkündür. Araştırma Bilimsel Araştırma Merkezi'nde yapabileceğiniz araştırma türlerini ve yaptıklarınızın seviyesini görebilirsiniz. Tersane O anki hammadde stoğunuza ve bilimsel araştırma seviyenize uygun gemiler, casus sondası, solar uydular ve diğer yardımcı gereçleri yapabilirsiniz. Filo Sahip olduğunuz gemileri gösterir. Casus sondası göndermeyi, saldırıları ve nakliyeyi buradan yaparsınız. Teknik Tüm objelerin kurulum için bilimsel araştırma ve bina bazında gerektirdikleri koşulları bu bölümde görebilirsiniz. Yerine getirilen koşullar yeşil, henüz getirilmemiş olanlar kırmızı renktirler. Galaksi Sizin pozisyonunuz merkez alınarak, bulunduğunuz gakalsi ve güneş sistemindeki diğer gezegenlerin işgal edilip edilmediklerini, kimlerin yönetiminde olduklarını görürsünüz. Yukarıdaki oklarla güneş sistemini ya da galaksiyi değiştirebilirsiniz. Listede gördüklerinizin köşeli parantez içindeki ilki oyuncunun bağlı bulunduğu ittifakı, ortadaki oyuncunun gezegeninin ismini, parantez içindeki sonuncu da oyuncunun ismini gösterir. İsmi açık yeşil olan oyuncular çaylaklardır, onlara saldıramazsınız. Gezegen sırasının yanındaki T harfi harabe alanını, M harfi de bir ayı işaret eder. Aksiyon kısmından oyuncuya casus sondası ve mesaj yollayabilir, onu arkadaş listenize alabilirsiniz (yeşil buton).* işareti o sırada gezegende bir inşa işlemi olduğunu ya da gezegen filosunun bir görev için yolda olduğunu gösterir. 14 dakika sonra * işareti zerini dakika sayacına bırakır. Sayaç 59 olduktan sonra da oyuncu ''off'' gözükür. Galaksi menüsünü kullanırkenki her tıklama size 10 Deuterium'a mal olur. Savunma Gezegeninize savunma amaçlı roket sistemleri, toplar ve kalkanlar kurabilir, sahip olduğunuz savunma sistemlerini görebilirsiniz. İttifaklar Bir ittifaka başvurabilirsiniz. İttifaktaysanız, ittifak sayfanızla görüşe açıksa üye listesini görebilir, müttefiklerinize sirküler mesaj yollayabilirsiniz. Forum Sizi Ogame.com.tr'nin forum sayfalarına yönlendirir. İstatistikler Oyuncu ve ittifak istatistiklerini takip edebilirsiniz. Arama Oyuncu, gezegen ve ittifak arayabilirsiniz. Yardım Sizi Ogame'in Almanca resmî sitesine yönlendirir. Haberler Filo komutanlarınızdan gelen sonda ve savaş raporlarını, diğer oyunculardan gelen mesajları ve müttefiklerinizden gelen sirküler mesajları görürsünüz. Notlar Oyunla ilgili kendinize notlar alabilir, bir nevî ''to do list'' oluşturabilirsiniz. Arkadaş Listesi Ayarlar Şifre ve e-mail adresi değişiklerini yapabilir, tatil moduna geçebilir, kaydınızı silebilirsiniz. Çıkış Kurumsal Sizi Ogame'in kurumsal bilgilerine yönlendirir ************************************************** [Alıntıdır.. tşk..] +Rep | |
|
02 Ağustos 2006, 14:22 | #2 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame OGAME in en büyük özelliklerinden biri, sabit ve bu en iyi diyebilecegimiz bir stratejisi olmamasi, sonucta binlerce oyuncu oynuyor, ve herkesin kendine göre degisik düsünceleri oluyor. Ama baslangic asamasinda daha hizli gelisebilmeniz icin bazi tavsiyelerimiz olacak. 1. Yagmaci Bu taktik ile istatistiklerde üst siralari zorlamak daha kolay, ama gercek anlamda ve dogru uygulayabilmek icin cok zaman ayirmak gerekir. Ben Yagmaci olacagim derseniz, amaciniz az bir gelistikten sonra hizlica KN yapip ,yanlarina bir kac Hafif Avci verip, sürekli komsulariniza saldirmak olmali. Yani esas gelir kaynaginizi madenler degil , yagmadan gelen kaynaklar olusturur. Bu taktigin en püf noktasi, cok Deuta ihtiyac olunmasi, baslangic asamasinda tam olarak 3000 Deut gerekiyor, ve bunu kendiniz üretmeniz gerekiyor. Kisacasi madenler icinde Deuterium Sentezleyici en önemlisi oluyor. Uygulanmasi Gereken Strateji: S1 M1 M2 S2 M3 K1 S3 M4 K2 S4 D1 S5 M5 K3 ... 2. Madenci Madencinin ilk amaci tüm kaynaklarini yeni maden yapimi icin harcamak olmali. Bu asamada gemi ve bilimsel arastirma icin kaynak harcanmasi tavsiye edilmez. Bir zaman sonra gezeginde önemli miktarda hammadde sahibi olur ama ofansif gücü yok denilecek kadar azdir, yani yagma yapacak ya da daha büyük saldirilara gidecek filoya sahip degildir. Genelde artan kaynaklar gezegen savunmasina ayrilir. Fazla bir Deut ihtiyaci yoktur, bu taktigi oyun icin fazla zaman ayiramayacaklara öneririz. Strateji : S1 M1 M2 S2 M3 K1 S3 M4 K2 S4 M5 K3 S5 M5 K4 S7 D1 D2 3. Karisik Taktik Noob ( Caylak ) Korumasi dolayisiyla bu taktigi uygulamak daha kolaydir. Noob yagmacilara fazla hareket alani birakmaz, puani yüksek oyuncularin da gezegenleri genelde zaten cok iyi korunur.Bu sebepten dolayi bu taktik tavsiye edilir.Bu taktigin de püf noktasi, bir an önce baska gezegenlere yerlesebilmek, o zaman toplam üretim inanilmaz artiyor. Strateji : S1 M1 M2 S2 M3 K1 S3 M4 K2 S4 D1 S5 M5 K3 ... Baslangic asamasini gectikten sonra, savunma ve filo yapimini aksatmadan madenlerin kademelerini 20 ye cikartmaya calisilmalidir.Taktik hep ayni, önce solar enerji santrali,sonra madenler, enerji yetersiz ise maden yapmanin da bir anlami yok, cünkü calismazlar. Genelde metal madeni kristal madeninin 2 kademe üstünde , Deut da kristal madenin 2 kademe altinda olur, olmalidir ( masraflar ve yüksek metal ihtiyaci gözönüne alinilirsa) ama cok gelistikten sonra bu tamamen sizin insiyatifinize kalmis bir karar. 4. Hizli Baslangic Bunun icin siki sinir sistemi ve oyuna cok sik girmek lazim.Bir yandan hizli bir sekilde 6M-5K-5D prensibine bagli olarak madenleri gelistirmek bir yandan da ilk gemileri oyuna basladiktan 48 saat sonra üretebilmek ve yagmaya baslamak lazim. Zor bir taktiktir. Strateji : S1 M1 M2 S2 M3 M4 S3 K1 K2 S4 M5 D1 S5 M6 K3 S6 D2 D3 S7 K5 D4 S8 D5 alıntı bu taktiklerle hemen gelişebilirsiniz Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
|
02 Ağustos 2006, 14:23 | #3 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame Roket Silolari: Roket silolari hem savunma hem saldiri amaclidir. Roket silolarinda savunma ve saldiri olmak uzere 2 tip roket yapilir. 2. Seviye roket silosundan itibaren savunma roketleri yapabilirsiniz. Bunlar size atilan gezegenler arasi roketleri patlatirlar. 4. seviyeden itibaren ise saldiri roketleri yani gezegenler arasi roketler yapabilirsiniz. Roket silolari 1. seviyede 20k metal 20k kristal 1k deuterium ister ve her seviyede katlanarak artar. Her seviye basina 5 tane roket konuslanirabilirsiniz. Bunlar savunma veya saldiri olabilir. Her seviye silo gezegende 1 alan kaplar tipki diger binalar gibi. Roketleri savunma menüsünden yapabilirsiniz. Gezegenler arasi (Saldiri) Roketleri: 25k Metal 5k kristal 20k deuterium a malolurlar. ve 12000 saldiri degerleri vardir. Gezegenler arasi roketlerin menzili sinirlidir. Menzil Impuls(Ictepi) Motortakimi arastirma seviyesinin 2 katidir. Yani eger Impuls Motortakimi 10. seviyedeyse: 10*2=20 sistem uzaktaki bir gezegene saldirabilirsiniz. Yani 1:50:X deyseniz 1:70:x e veya 1:30:x a roket atabilirsiniz. Roketlerin hizi gelistirilemez. Kendi sisteminiz icinde 30 saniyede hedefe varirlar. Sistem basina 60 saniye daha eklenir buna. Savunma roketleri: 8k metal 2k deuterium a malolurlar. Bina menüsünün altinda roket silosuna tikla***** yapmis oldugunuz roketleri yokedebilirsiniz. Galaksi menüsünden roket atacaginiz gezegeni secersiniz. Casusluk ikonunun hemen yaninda ufak bir ikon belirecektir. Buna basarak Roket menüsüne girebilirsiniz. Burada kac roket gondermek istediginizi ve oncelikli hedefin ne oldugunu secebilirsiniz. Oncelikli hedef yok olana kadar veya roketler bitene kadar saldiri devam eder. Oncelikli hedef yokolduktan sonra kalan saldiri degeri diger savunma ünitelerine dagilir. Savunma ünitesi yoksa gezegenler arasi roketler hedef olur. Gezegenler arasi roketleri oncelikli hedef olarak veremezsiniz. Gezegenler arasi roketlerin saldiri degerlerini savas teknigini gelistirerek arttirabilirsiniz. Savunma roketleri otomatik olarak devreye girer. alıntı |
|
02 Ağustos 2006, 14:25 | #4 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Devam: Ogame [Avatar] Forum İçindeki Avatarinizi, Profil Bölümünde Değiştirebilirsiniz... 60*60 dan büyük avatar kullanmaniz için, URL den çağırmanız gerek [Ay] Ay ne işe yarar ? 1-)Ay Merkez Istasyonu 2-)Radar Istasyonu 3-)Siçrama Geçidi geciti yapmani saglar (Bunlar ne işe yarar derseniz,oyundaki teknik bölüme bakınız(en altta)) Ay olmadan yukaridakiler yapamazsiniz... Ay in oluşması için Büyük Savaşlar gerekir... (Yaklaşık 1.000.000 madde uzaya yayilirsa olusma ihtimali yüksektir.. Ama en fazla olusma ihtimali %20 ) [Casusluk] Casusluk Kordinatlarini verdiğiniz gezegen hakkında bilgi almanizi sağlar... Sizin Casusluk tekniği, bilgi almak iştediğiniz kişiden çoksa; aldiğiniz bilgiler çoğalır... Sizden bilgi almalarini istemiyorsaniz, casusluk tekniğine önem veriniz... Gelen Casus Sondalarini Yoketmek İçin: Savunmanizi ve Casusluk Tekniğinizi geliştiriniz... [Depolar] 3 tanedir 1-) Metal Deposu 2-) Kristal Deposu 3-) Deuterium Tankeri Başlanğıçta kademe 0 (sıfır) dadirlar... kademe 0 dayken 100K maden saklayabilirler(1k = 1000 birim) Başlangıçta işinize yaramazlar... ilerde ganimetleriniz oldukca vede madenlerinizin seviyesi arttikca ihtiyac duyabilirsiniz... [Gemi Yapmak] Yeterli Araştırmaları Yaptığınız Zaman, tershane bölümünden yapabilirsiniz... Yapacaginiz zaman "0"(Sıfır) yazan yere 1 yapıp göndere Tıklayınız.. [Gemilerin Hızlanması] aşağıdaki teknolojiler, belirtilen gemileri hızlandırır... 1. HIPERUZAY ITICISI : Muhrip , Ölüm Yildizi, Komuta Gemisi 2. Impuls ( Ictepi) Motortakimi : Agir Avci, Kruvazör,Koloni Gemisi,Bombardiman Ucagi 3. Yanmali Motor Takimi : kalan gemiler, Kücük ve Büyük Nakliye, Hafif Avci, Geri Dönüsümcü,Casus Sondasi [Geri Dönüsümcü] Düşman Tarafından Görünmezler... Şavaşlar sonucu harebe alani oluşunca bunlari kullanabilirsiniz.... [Gezagen] Yokedilmis gezegen : (terkedilen sömürgelerin oldugu yerlerde cikar bu yazi, bir isinize yaramazlar yani) [Güneş & Sıcaklık] Güneşe Yakınsan, Solar Enerji Üretimi Artıyor. (Max Sıcaklığa göre) Güneşe Uzaksan, Deuterium Üretimin artiyor. (Max Sıcaklığa göre) Ayni Durum, gezegenin Sıcaklığı İle İlgilidir.. [İttifak] İttifak menüsünden, ittifak arayabilir yada katilabilirsiniz,sonra İttifak Menüsündeki Üye Listesinden, O ittifağa üye olanlari görebilirsiniz. İttifak Kurucusu,kullanicilarin haklarini ayarlayabilir. İttifak Logosunu değiştirmek için, 1-)İttfak Bölümüne girin 2-)İttifakı yönet bolumde, İttifak logosu diye yaziyor... 3-)Resmin linkini Koyunn [Kalkan Kubbesi] İkisinide yapabilirsiniz.. ikisindende birer tane yapabilirsiniz... [Kısaltmalar] S : Solar ENerji Santrali M : Metal madeni K : Kristal Madeni D : Deuterium SentezLeyicisi T yada HA : Harabe Alani Demekktir. (Geri Dönüşümcü Gönderiniz) (Galaksi Menüsünden "T" olan yer varsa ve mouse yi onun üzerine getirirseniz ne kadar Metal ve Kristal Oduğunu Görebilirsiniz) [LEGOR] Test için konulmuştur [Multi Alarm] Ayni iplere sahip 2 kullanici(okul,şirket,ev..vs.) birbirlerine filo gönderemez... Bunlarin farkli kullanici olduklarini "alabanda" ya (admin) bildirmeleri gerekiyo [Noob Korumasi] 5000 puana kadar olan ir korumadir.. 5000 den sonra işlemez Sizin 5 katiniz size saldiramaz, sizde saldiramazsiniz... Sizin 1/5 puanda olan Size saldirmaz,sizde saldiramazsiniz... (ÖRN Siz: 50 puan ayse: 20 puan ali : 5 puan mahmut:80 puan veli :800 puan olsun Veli ve ali size saldiramaz, sizde saldiramazsiniz Ayse ve mahmut size saldirir, sizde onlara saldirirsiniz) [Puan] Harçadığınız Her 1K Madene Karşılık(1000 Birim) 1 Puan Alirsiniz... Puanlar belirli araliklarda güncelleştirilir... [Oyun Sayfasının Hızlanması] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Burada resimli anlatiyor.... [Roket & Roket Silolari] Bu adreste aciklama var [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
|
02 Ağustos 2006, 14:26 | #5 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame [Savaş Açmak & Saldırmak(Yağmalamak)] Saldırmak X gezegenine hergün 3 defa saldırabilirsin. İlk saldırıdan itibaren 24 saat başlar. 24 saatin sonunda tekrar saldırılarını gerçekleştirebilirsin. Diğer saldırılıların ilk gönderdiğin filodan itibaren 30 dakika içerisinde oluşur ise bunlar bir saldırı değeri taşır. Ama 30 dakikayı geçtiğin an 2. saldırını yapmış sayılırsın. Savaş Açmak Savaşlar son kurallara göre sadece ittifaklar arasında gerçekleşir. Bir ittifağın içerisinde olan oyuncu, ittifağın içerisinde olmayan bir oyuncuya savaş açamaz. Savaşlarda 24 saat limiti yoktur, kısacası istediğiniz kadar saldırmakta özgürsünüz. Unutmayın ki bir oyuncunun gelişmesini engelliyecek tarzda savaşlara adminler müdahale edilebilir. Savaş başlamadan önce 12 saat önceden forumun ilgili köşesine bildiriniz... [Savunma] Filoda Bekleyen Şavaş gemileri, %100 kuvvetle Savunmaya Katilir. [Solar Uydular] Solar Uydular Enerji Üretir... Gezegenin max. sicakligini 4 e bölüp 20 eklersek ürettigi miktari buluruz... (örn: gezegen -2/40 arasi (40/4) +20 =30 Solar Uydu yapmak için: 1-)Uzay Tersanesi(Kademe 1) 2-)2000 Kristal 500 Deu 3-)Tersane Bölümünden, Solar uydu hizasinda "0" (Sıfır) yazan yere 1 yazip,Gönder e basıyoruz Solar Uydular Şavaşlarda Yok Edilebilir, Korunamaz... Solar Uydular, Casuslari engelleyemez, yakalayamaz Solar Uydunuz Oldugu halde, artik yoksa; Bilinizki Savaşlarin birinde kaybettiniz... [Sirküler Mektubu] İttifak üyelerinin tümüne mesaj göndermeye yarar... İttibak Kurucusu tarafindan belli seviyelerdeki Kişilere bu hak taninir [Solarenerji Santrali] Sadece madenleri Çalıştırmak İçin Gerekli Olan Bina... Bu Binayi Oyun Boyu Geliştirmeniz gerekmektedir.. Örneğin: enerjiniz 10/120 diyorsa (120 üretiyorsunuz, 110 kullaniyorsunuz,10 enerji boşta) enerjiniz -5/120 ise (120 üretip,125 kullaniyorsunuz.. 5 enerji eksiginiz var. kademe arttirin) Fazla enerji depo edilemez... [Sömürge] 8 tane sömürgeniz olabilir... Sömürge için "Koloni Gemisi" ne ihtiyaciniz var... "Koloni Gemisi" yapmak için 1-)Uzay Tersanesi(Kademe 4) 2-)Impuls( Içtepi ) Motortakimi(Kademe 3) gerekli Sömürgenin ismini "Genel Durum" bölümünden değiştirebilirsiniz... Sömürgeyi Terkettiğimizde, Oradan kazandiğimiz puanlar Uçup Gidiyor [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Tatil Modu] Adi üstünde tatil.. Madenler artmaz, Size Saldiramazlar.. En az 2 Gündür... O anda Size Karsi Bir Saldiri geliyorsa, Bu saldiri gerçekleşir... Yanlislikla Tıkladıysanız Admine Başvurunuz... [Ticaret] Burada açıklanmış [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [TimeOut] Oyunda 30 dakka icin de islem yapmazsaniz (sayfalari gezmezseniz) yeniden giriş yapmanız gerekir... [Üretim Hızı] Hammadde bölümünden, her madenin 1 satte ne kadarlik üretim yaptığını görebilirsiniz... Siz Online değilkende Üretim devam eder... alıntı |
|
02 Ağustos 2006, 14:27 | #6 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame Şu binayi yapamiyorum, Şu gemiyi yapamiyorum neler gerekli..v.s Burada teknik Bölümün Kullanilmasini Resim üzerinde Anlatmaya Çalışacağım... Nedir Bu Teknik bölüm ? Ne işe yarar ? ((Not: Resim en Altta...)) 1-) Teknik Bölüm: Oyunda Yapacağımız Her Tür birim için gerekli olan araştırma ve binari gösteren vede Her birim için ayrıntılı Bilgi Veren Bir Bölümdür... 2-) Her Birimin (bina,gemi,araştırma,savunma..vs) Özelliklerini öğrenmek için, teknik bölüme gelip aradiğiniz brimin üstüne tıklayın... karşınıza Resimli Bir sayfa açılacaktır... 3-) Teknik Bölüm nasıl Kullanilir ? Bunu Resim Üzerinde 3 örnekle açıklamaya çalışacağım.... a-) 1. Örnek = Yeşil olarak yazilmış (1 ve 2) b-) 2. Örnek = Açık Mavi olarak yazilmış (3 ve 4) a-) 3. Örnek = Koyu Mavi olarak yazilmış (5 ve 6) A-) İlk Örneğimizde "Komuta Gemisi" Yapmak istiyoruz... onun için 2 Şey Gerekli Olduğunu Görüyoruz... i-) Uzay Tersanesi(Kademe 7) ii-) Hiperuzay Iticisi(Kademe 4) i Şıkkındakini yapmak için Binalar bölümüne göz atıyoruz... ii Şıkkında yzani yapmak için ise yeşil oku takip edelim... B-) İkinci örneğimizde "Kruvazör" yapacağız.... bunun için 3 şey gerekiyor... i-) Uzay Tersanesi(Kademe 5) ii-) Impuls( Içtepi ) Motortakimi(Kademe 4) iii-) Iyon Teknigi(Kademe 2) i şıkkında gene binalar bölümüne gidiyoruz... ii şıkkında ise bir araştırma olduğunu görüyoruz... Koyu mavi Oku takip edersek o araştırmayı başlatmak için neler gerekli olduğunu görürüz... iii Şıkkı ise gene bir araştırma Açık mavi Oku takip ettğimizde Gerekli araştırma için gerekenleri görebliyoruz... [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ([Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) Umarim anlatabilmişimdir... Sizden Ricam Teknik Bölümle ilgili Sorulan sorular olunca Bu Başlığa göndermeniz... Eğer Bu Konu Veya Başka Konu anlatimlar/soru cevaplarinda hatami,eksiğimi gördü iseniz yada şuda olsa iyi olur dediğiniz bir şey olursa Bana Özel mesaj yolu ile ulaşabilirsiniz... Hepinizin "Ölüm Yildizi" sahibi olmaniz dileğiyle Teşekkürler... |
|
02 Ağustos 2006, 14:29 | #7 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame Saatlik Üretim: Metal madeni: Üretim = 30 * Kademe * 1,1^Kademe Kristal madeni: Üretim = 20 * Kademe * 1,1^Kademe Deuterium sentezleyicisi.: Üretim = 10 * Kademe*1,1^Kademe*(1,28 - 0,002*Maksimum sıcaklık) Solarenerji santrali: Üretim = 20 * kademe * 1,1^kademe Füzyonenerji santrali: Üretim = 50 * Kademe*1,1^Kademe Solar uydular: (Maksimum sıcaklık/4)+20 (Uydu başına, en fazla 50) Saatlik tüketim: Metal madeninin enerji tüketimi: = 10 * Kademe*1,1^Kademe Kristal madeninin enerji tüketimi: = 10 * Kademe*1,1^Kademe Deuterium sentezleyicisinin enerji tüketimi: = 20 * Kademe*1,1^Kademe Füzyonenerji santralinin deuteium tüketimi: = 10 * Kademe*1,1^Kademe Depokapasitesi: 100k + 50k*yuvarla(1,6^Kademe) Maliyetler: Metal madeni:60*1,5^(Kademe-1) Metal ve 15*1,5^(Kademe-1) Kristal Kristal madeni:48*1,6^(Kademe-1) Metal ve 24*1,6^(Kademe-1) Kristal Deuteriumsynthesier:225*1,5^(Kademe-1) Metal ve 75*1,5^(Kademe-1) Kristal Solarkraftwerk:75*1,5^(Kademe-1) Metal ve 30*1,5^(Kademe-1) Kristal Fusionskraftwerk:900*1,8^(Kademe-1) Metal ve 360*1,8^(Kademe-1) Kristal ve 180*1,8^(Kademe-1) Deut Graviton araştırması: 3^(Kademe-1) 300.000 enerji Diğer tüm araştırma ve binalar: bir önceki kademenin 2 katı (Bu maliyetler bir önceki kademeden yükseltmek için gerekenlerdir, toplam değil) Radar istasyonunun tarama menzili: (Kademe^2) - 1 Gezegenler arası roketlerin menzili: (Impuls motorutakımı kademesi*2) –1 Gemilerin ve savunmaların yapım süresi: [(Kristal+Metal) / 5000] * [2 / (Uzay tershanesi Kademesi+1)] * 0,5^ Nanit kademesi Binaların yapım süreleri: [(Kristal+Metal) / 2500] * [1 / (Kademe Robofabrikası+1)] * 0,5^ Nanit kademesi Bu formülden de anlaşılacağı gibi nanit fabrikasının her kademesi bina, savunma ve gemi yapım sürelerini yarı yarıya azaltıyor. Bilimsel araştırma süreleri: (Metal+Kristal) / (1000*(1+Labratuvar kademesi)) Ölüm yıldızı ile aya saldırmak: Ayın yok olma ihtimali: (100-Karekök(Ay boyutu))*Karekök(Ölüm yıldızı sayısı) Ay yok etmeye gönderilen ölüm yıldızlarının yok olma ihtimali: Karekök(Ay boyutu)/2 |
|
02 Ağustos 2006, 14:30 | #8 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | devam: Ogame Evet arkadaşlar yeni ogame oyuncularına bir kaç tüyo vermek istiyorum. Gezegeni yeni aldığınızda ilk olarak sırasıyla bunları kurun. Solar Enerji 1. Kademe Metal Madeni 1. Kademe Metal Madeni 2. Kademe Solar Enerji 2. kademe Solar Enerji 3. Kademe Metal Madeni 3. Kademe Kristal 1. Kademe Solar Enerji 4. Kademe Metal Madeni 4. Kademe Kristal 2. Kademe Solar Enerji 5. Kademe Solar Enerji 6. Kademe Metal Madeni 5. Kademe Deutrium 1. Kademe Solar Enerji 7. Kademe Kristal 3. Kademe Metal Madeni 6. Kademe Evet arkadaşlar yeni başlayanlara ilk olarak bu sıralamayı yapmalarını tavsiye ediyorum. Ayrıca bence ilk evrenlere değilde yeni açılanlara kayıt olun çünkü eski evrenlerde sizleri zorlayacak rakipler çok sayıda olacaktır. Saygılar... |
|
02 Ağustos 2006, 14:32 | #9 |
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Yanıt: Ogame ߀n bu asamaları geçtim Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Hatta 10.Evren de Biri Ölüm yıldızı çıkarıyomus ay cıkarttım Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. 163 Tane Gar yolladım Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Sonra Filo Saldırısı Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
|
02 Ağustos 2006, 14:34 | #10 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Yanıt: Ogame Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. BAsarılar sana ben oynamıyorum artık |
|
Etiketler |
ogame |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
ogame | Maniack | Online Oyunlar | 22 | 09 Kasım 2010 22:54 |
ogame | CCCP | İtiraf Ediyorum | 1 | 05 Haziran 2008 15:45 |
OGame Programları vs. | HeaDShoT | Online Oyunlar | 0 | 13 Mart 2006 23:21 |