07 Aralık 2014, 14:17 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | 2014 Audi SQ5 3.0 TFSI Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Audi, SQ5 modelinin 3-litrelik TFSI motora sahip benzinli versiyonunu da gün ışığına çıkardı. 3-litrelik V6 motoru 354 hp güç ve 470 Nm tork üreten araç, 0’dan 100 km/s'ye sınıfının en iyi süresi olan 5.3 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum hızı elektronik olarak 250 km/s ile sınırlandırılan SQ5'in 100 km’de ortalama 8.5 litre yakıt tükettiği iddia ediliyor ki, bu da kilometrede 199 gram CO2 emisyonuna denk geliyor. 8-ileri tiptonic şanzıman ve tork yönlendirmeli quattro sürekli dört çeker sistemine sahip olan SQ5, alüminyum görünümlü yatay çubuklara sahip platin grisi radyatör ızgarası, farklı tamponları ve ön çamurluklardaki V6 T amblemleriyle diğer Q5'lerden ayrılıyor. SQ5’deki sportif görünüm, aracın iç kısmına da yansımış. Otomobilin göstergelerindeki kadranlar gri, sayılar ise beyaz renk olarak tasarlanmış ve pedallar ile vites kulakçıkları da parlak ve alüminyum görünümlü malzemelerle kaplanmış. Siyah renklerin ağırlıkta olduğu iç kısımda, tavan isteğe bağlı olarak Ay Gümüşü renginde sunulabiliyor. Standart donanımdaki elektrikli spor koltuklarsa Nappa deri ve Alcantara ile kaplı. Koltuklar, ayrıca dört farklı deri renk seçeneğiyle de sunuluyor. Audi SQ5’in şasisi, araç kasasının 30 milimetre alçalmasını sağlıyor. Ön aksın üzerindeki fren kaliperlerinde SQ5 logoları yer alıyor. Elektromekanik direksiyon yalnızca SQ5’in verimliliğinde önemli bir rol oynamakla kalmıyor, aynı zamanda yol tutuşunun da son derece hassas olmasını sağlıyor. Ayrıca kademesiz ve değişken oranlı dinamik direksiyon da isteğe bağlı olarak sunuluyor. "Audi Drive Select" sistemi sayesinde sürücü farklı sistemlerdeki çeşitli modlar arasında geçiş yaparak, sürüş dinamiklerini ayarlayabiliyor.
__________________ Güneşin ilk ışıklarına vererek umutlarımı Masal Dünyamın açıp kapılarını Girdim insan Kalabalığına | |
|
Etiketler |
2014, 30, audi, sq5, tfsi |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
2014'ün En İyileri Belli Oldu: Yılın Otomobili Audi A3 | Elysian | Otomobil Haberleri | 0 | 19 Nisan 2014 09:13 |
Audi, CES 2014'te "sanal kokpiti" tanıttı! | Violent | Otomobil Haberleri | 0 | 11 Ocak 2014 15:15 |
2014 Audi RS7 | SLyther | Otomobil Haberleri | 1 | 21 Ocak 2013 10:23 |