IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 05 Şubat 2013, 17:44   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Suzuki Swift 1.2 GL AT




Japonların hatchback müşterilerini ayartmak için kullandığı yöntemler demode gözükebilir ancak işe yarıyor.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.




Bilhassa Fransızların B segmenti satış grafiklerini tersine çevirmek için bir deveye hendek atlatmadıkları kaldı. Bugünlerde hatchback’lerin dört bir yanından LED ışıklar fırlıyor, krom yahut piyano siyahı süsler fışkırıyor. Motorlar sıklıkla aşırı beslemeli, şanzımanlar çift kavramalı. Camia yavaş yavaş gelenekseli terk ediyor.
Suzuki’nin duruşuysa değişecek gibi görünmüyor. Demirbaşları Swift geçen sene olabilecek en mütevazı biçimde yenilendi ve bu sırada Volkswagen’le hüsranla sonuçlanan bir ortaklık girişiminde bulundular. Geçenlerde Amerika’dan çekildiler, ardından İspanya’daki motosiklet fabrikasını kapatma kararı aldılar. İşler global anlamda iyi gitmese de marka Türkiye’ye hiç olmadığı kadar iyi odaklanmış durumda. Pazarlamaya artık daha fazla para harcıyorlar ve daha rekabetçi fiyat politikaları izliyorlar.
Swift’in 1.2-litrelik motoru turbo beslemeli değil, yalnızca 4-ileri şanzımanı da tork konvertörlü. Ancak teoride bu kadar geriden gelen kombinasyon yolda modern zamanlara denk seyrediyor. 100 km/s’ye kadar bariz bir hantallık sergilemeyen otomobilin şanzımanı gayet sıkı çalışıyor. Daha da önemlisi tüm zorlamalara rağmen tüketim 7 litrenin üstüne ancak çıkıyor. Bu veri, kabindeki boğucu plastik yoğunluğunu bir nebze olsun affettiriyor.
Yürüyen aksamın geri kalanıysa çok daha dinamik: Direksiyon sınıfının en iyi ayarlanmış sistemlerinden biri ve ipeksi hafifliğine rağmen tedirginlik yerine hep keyif veriyor. Süspansiyonlar düzgün zeminde Swift’i çok eğlenceli kılsa da yollar bozulduğunda rafinelik düzeyini ciddi ölçüde düşürüyor. Gene de ESP kapalıyken dağılmadan, kontrollü biçimde konumlandırılabilen otomobil bugün çoğu hot hatch’in beceremediğini ufacık motoruyla kotarıyor. Sınıfının çok üstünde kuvvete sahip muazzam frenler de, pastanın üstündeki çilek oluyor.

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 05 Şubat 2013, 17:54   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Suzuki Swift 1.2 GL AT




Çok Tehlikeli Seri Bir Araba

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
12, gl, suzuki, swift


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Suzuki Swift'in En Sportif Modeli Liaaa Otomobil Haberleri 0 15 Ekim 2012 14:07
Suzuki 500 XR40 Afrodit Motorsiklet ve ATV 0 03 Nisan 2012 13:59
Suzuki Swift Sport SLyther Otomobil Haberleri 6 14 Aralık 2011 11:42