IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

16Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 30 Mart 2024, 12:37   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Gelisi guzel yazmis oldugum puzzle oyunu forumda varmis ama bu biraz farkli, umarim faydasini gorursunuz.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;[mIRC PuzzLe / Yapboz ] by jeun;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;; irc.geveze.org #mIRCHelp ;;;;;;;;; menu * { sclick:{ if ($active == @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) { if ($mouse.x isnum %puzz_x_click && $mouse.y isnum %puzz_y_click) { drawpic -s @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55) $qt($msfile($msfile(.,Picture Upload,Load))) set %puzz_pixel_x $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) set %puzz_pixel_y $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55) puzzle_data_clear } if ($mouse.x isnum %puzz_xx_click && $mouse.y isnum %puzz_yy_click) { if (%puzz_game_started) { return } ;clears all writing data in text files for tile location on puzzle puzzle_data_clear var %puz_yat = $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x)) var %puz_dik = $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y)) var %k_ = 1, %l_ = 0, %m_ = 1, %n_ = 0 var %puz_top_kare_ = $calc(%puzz_diff * %puzz_diff) while (%k_ <= %puz_top_kare_) { write puzzle.txt %l_ %n_ %puz_dik %puz_yat write puzzle2.txt $calc(($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) + %l_) %n_ if (%puzz_diff // %m_) { var %l_ = 0 | inc %n_ %puz_yat | goto x } inc %l_ %puz_dik :x inc %m_ inc %k_ } rand_load_from_txt_file drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 1 1 $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55) noop $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x)) noop $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y)) } ;SCLICK on the SECOND puzzle if ($mouse.x isnum $+($calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2),-,$window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) { if ($puzzle_second_kontrol($mouse.x,$mouse.y) == OK) { return } var %cccc_ = %puzz_second_tile_location $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,2) if (%cccc_ != %puzz_second_tile_location) { set %puzz_second_picture_sclicked OK } ;;;;SOMETIMES WHY?????? if (%cccc_ == %puzz_second_tile_location) { unset %puzz_second_tile_location } } ;SCLICK on the FIRST puzzle if ($mouse.x isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) { if (%puzz_first_picture_sclicked && %puzz_yy_click) { ;1. resimde degisiklik yapinca var %mmm_ = %puzz_first_tile_location $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) ;kendi kendine kare tasimasini engeller if (%mmm_ == %puzz_first_tile_location) { unset %puzz_first_picture_sclicked unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%mmm_,1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32) write $+(-dw,$qt($+($gettok(%mmm_,1-4,32),*))) puzzle_first.txt write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%mmm_,1-4,32) drawrect -c @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%mmm_,1-4,32) unset %puzz_first_picture_sclicked unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } } if (%puzz_second_picture_sclicked && %puzz_yy_click && !%puzz_first_picture_sclicked) { ;COPIES TILE TO FIRST PUZZLE FROM SECOND PUZZLE By Drawcopy $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32) write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) drawrect -d @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) write puzzle2.txt $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) if (!%puzz_game_started) { set %puzz_game_started OK } unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } } $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) if $read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { set %puzz_first_picture_sclicked OK } } :fin } } Puzzle:{ var %p = @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] if ($window(%p)) { window -c %p } window -p %p set %puzz_diff 5 dialog -m puzzle puzzle var %txt_ = Click Here For Load Picture var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 ) drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /4) - $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_ set %puzz_x_click $calc(($window(%p).bw / 4) - $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw / 4) + $int(%gen_)) set %puzz_y_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20) ;;; var %txt_ = Click Here For To Start Puzzle var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 ) drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /2) + $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_ set %puzz_xx_click $calc(($window(%p).bw / 2) + $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw) - $int(%gen_)) set %puzz_yy_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20) } } ;HORIZONTAL LINES TO MAKE TILE alias -l puzzle_the_pic_line_yatay { var %m_ = 0 var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff)) set %puzzle_yatay %n_ while (%m_ <= $1) { drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 1 %m_ $2 %m_ inc %m_ %n_ } return $int($calc($1 / %puzz_diff)) } ;VERTICAL LINES TO MAKE TILE alias -l puzzle_the_pic_line_dikey { var %m_ = 0 var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff)) set %puzzle_dikey %n_ while (%m_ <= $1) { drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %m_ 1 %m_ $2 inc %m_ %n_ } return $int($calc($1 / %puzz_diff)) } ;RANDOM PICTURE TILES alias -l rand_load_from_txt_file { var %j_ = 1 while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) { var %t_ = $read(puzzle.txt) write $+(-dl,$readn) puzzle.txt var %n_ = $read(puzzle2.txt) write puzzle_r.txt %t_ %n_ write $+(-dl,$readn) puzzle2.txt inc %j_ } var %j_ = 1 while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),5-,32) inc %j_ } } alias -l select_tile_from_location_puzzle { var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle_r.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2, %puzz_no = $3 while (%x_ <= %c_) { tokenize 32 $read(puzzle_r.txt,%x_) if (%puzz_no == 2) { if (%puz_x isnum $+($5,-,$calc($5 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($6,-,$calc($6 + %puzzle_yatay))) { set %puzz_second_tile_location $$1- | goto ok } } if (%puzz_no == 1) { if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) { set %puzz_first_tile_location $$1- | goto ok } } inc %x_ } :ok } alias -l puzzle_second_kontrol { var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle2.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2 while (%x_ <= %c_) { tokenize 32 $read(puzzle2.txt,%x_) if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) { return OK | break } inc %x_ } } alias puzzle_data_clear { write -c puzzle.txt write -c puzzle2.txt write -c puzzle_r.txt write -c puzzle_first.txt } on 1:CLOSE:@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]:{ unset %puzz* puzzle_data_clear } dialog puzzle { title "Choice Difficulty for Puzzle" size -1 -1 103 55 option dbu button "Easy", 1, 26 6 54 12 button "Medium", 2, 26 21 54 12 button "Hard", 3, 26 36 54 12 } on 1:dialog:puzzle:sclick:*: { if ($did == 1) { set %puzz_diff 5 } if ($did == 2) { set %puzz_diff 7 } if ($did == 3) { set %puzz_diff 9 } dialog -x puzzle }


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

__________________
Bana sihirli kelimeyi söyle
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 30 Mart 2024, 20:29   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Emeğine sağlık @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi

__________________
Uyuyan hücreler elbet uyanacak
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 30 Mart 2024, 20:59   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




tesekkurler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

__________________
Bana sihirli kelimeyi söyle
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 30 Mart 2024, 22:06   #4
Çevrimiçi
~ BLaCK_and_WHiTe ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Emeğine sağlık ihtiyar

__________________
BLaCK_and_WHiTe is now known as SNOOPY
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 30 Mart 2024, 22:51   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




tskler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

__________________
Bana sihirli kelimeyi söyle
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 31 Mart 2024, 15:14   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Resim yuklerken hata veriyordu, giderildi.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
menu * { sclick:{ if ($active == @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) { if ($mouse.x isnum %puzz_x_click && $mouse.y isnum %puzz_y_click) { set %puzz_pixel_x $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) set %puzz_pixel_y $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55) drawpic -s @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %puzz_pixel_x %puzz_pixel_y $qt($$sfile(*.png,Picture Upload,Load)) } if ($mouse.x isnum %puzz_xx_click && $mouse.y isnum %puzz_yy_click) { if (%puzz_game_started) { return } ;clears all writing data in text files for tile location on puzzle puzzle_data_clear var %puz_yat = $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x)) var %puz_dik = $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y)) var %k_ = 1, %l_ = 0, %m_ = 1, %n_ = 0 var %puz_top_kare_ = $calc(%puzz_diff * %puzz_diff) while (%k_ <= %puz_top_kare_) { write puzzle.txt %l_ %n_ %puz_dik %puz_yat write puzzle2.txt $calc(($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) + %l_) %n_ if (%puzz_diff // %m_) { var %l_ = 0 | inc %n_ %puz_yat | goto x } inc %l_ %puz_dik :x inc %m_ inc %k_ } rand_load_from_txt_file drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 1 1 %puzz_pixel_x %puzz_pixel_y noop $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x)) noop $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y)) } ;SCLICK on the SECOND puzzle if ($mouse.x isnum $+($calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2),-,$window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) { if ($puzzle_second_kontrol($mouse.x,$mouse.y) == OK) { return } var %cccc_ = %puzz_second_tile_location $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,2) if (%cccc_ != %puzz_second_tile_location) { set %puzz_second_picture_sclicked OK } ;;;;SOMETIMES WHY?????? if (%cccc_ == %puzz_second_tile_location) { unset %puzz_second_tile_location } } ;SCLICK on the FIRST puzzle if ($mouse.x isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) { if (%puzz_first_picture_sclicked && %puzz_yy_click) { ;1. resimde degisiklik yapinca var %mmm_ = %puzz_first_tile_location $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) ;kendi kendine kare tasimasini engeller if (%mmm_ == %puzz_first_tile_location) { unset %puzz_first_picture_sclicked unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%mmm_,1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32) write $+(-dw,$qt($+($gettok(%mmm_,1-4,32),*))) puzzle_first.txt write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%mmm_,1-4,32) drawrect -c @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%mmm_,1-4,32) unset %puzz_first_picture_sclicked unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } } if (%puzz_second_picture_sclicked && %puzz_yy_click && !%puzz_first_picture_sclicked) { ;COPIES TILE TO FIRST PUZZLE FROM SECOND PUZZLE By Drawcopy $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32) write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) drawrect -d @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) write puzzle2.txt $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) if (!%puzz_game_started) { set %puzz_game_started OK } unset %puzz_second_picture_sclicked goto fin } } $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1) if $read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { set %puzz_first_picture_sclicked OK } } :fin } } Puzzle:{ var %p = @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] if ($window(%p)) { window -c %p } window -p %p set %puzz_diff 5 dialog -m puzzle puzzle var %txt_ = Click Here For Load Picture var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 ) drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /4) - $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_ set %puzz_x_click $calc(($window(%p).bw / 4) - $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw / 4) + $int(%gen_)) set %puzz_y_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20) ;;; var %txt_ = Click Here For To Start Puzzle var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 ) drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /2) + $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_ set %puzz_xx_click $calc(($window(%p).bw / 2) + $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw) - $int(%gen_)) set %puzz_yy_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20) } } ;HORIZONTAL LINES TO MAKE TILE alias -l puzzle_the_pic_line_yatay { var %m_ = 0 var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff)) set %puzzle_yatay %n_ while (%m_ <= $1) { drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 1 %m_ $2 %m_ inc %m_ %n_ } return $int($calc($1 / %puzz_diff)) } ;VERTICAL LINES TO MAKE TILE alias -l puzzle_the_pic_line_dikey { var %m_ = 0 var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff)) set %puzzle_dikey %n_ while (%m_ <= $1) { drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %m_ 1 %m_ $2 inc %m_ %n_ } return $int($calc($1 / %puzz_diff)) } ;RANDOM PICTURE TILES alias -l rand_load_from_txt_file { var %j_ = 1 while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) { var %t_ = $read(puzzle.txt) write $+(-dl,$readn) puzzle.txt var %n_ = $read(puzzle2.txt) write puzzle_r.txt %t_ %n_ write $+(-dl,$readn) puzzle2.txt inc %j_ } var %j_ = 1 while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) { drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),5-,32) inc %j_ } } alias -l select_tile_from_location_puzzle { var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle_r.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2, %puzz_no = $3 while (%x_ <= %c_) { tokenize 32 $read(puzzle_r.txt,%x_) if (%puzz_no == 2) { if (%puz_x isnum $+($5,-,$calc($5 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($6,-,$calc($6 + %puzzle_yatay))) { set %puzz_second_tile_location $$1- | goto ok } } if (%puzz_no == 1) { if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) { set %puzz_first_tile_location $$1- | goto ok } } inc %x_ } :ok } alias -l puzzle_second_kontrol { var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle2.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2 while (%x_ <= %c_) { tokenize 32 $read(puzzle2.txt,%x_) if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) { return OK | break } inc %x_ } } alias puzzle_data_clear { write -c puzzle.txt | write -c puzzle2.txt | write -c puzzle_r.txt | write -c puzzle_first.txt } on 1:CLOSE:@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]:{ unset %puzz* | puzzle_data_clear } dialog puzzle { title "Choice Difficulty for Puzzle" size -1 -1 103 55 option dbu button "Easy", 1, 26 6 54 12 button "Medium", 2, 26 21 54 12 button "Hard", 3, 26 36 54 12 } on 1:dialog:puzzle:sclick:*: { if ($did == 1) { set %puzz_diff 5 } if ($did == 2) { set %puzz_diff 7 } if ($did == 3) { set %puzz_diff 9 } puzzle_data_clear dialog -x puzzle }


__________________
Bana sihirli kelimeyi söyle
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 01 Nisan 2024, 06:55   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Eğlenceli gözüküyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Emeklerin için teşekkürler.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 01 Nisan 2024, 08:51   #8
Çevrimiçi
# Forum Dedesi #
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Tebrik ederim genç başarılar daim olsun..

__________________
Yahudi mi dediniz? onlar yumurtalarini pisirmek icin dunyayi atese vermekten cekinmeyen LANETLILERDIR!!!
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 03 Nisan 2024, 13:35   #9
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




Emeğinize sağlık

__________________
I suffered, I learned, I changed..
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 03 Nisan 2024, 13:38   #10
Çevrimiçi
Sᵢₛᵤ
Yardımcı Admin
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu




farklı bir çalışma güzel olmuş, kısa zamanda deneyeceğim.. emeğine sağlık hocam.

__________________
eskiden sadece kışlar soğuktu
şimdi ise insanlar soğuk, yürekler soğuk..
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
mIRC Snake Game / Yılan Oyunu Calismasi manikdepresif mIRC Parça Kodlar 9 27 Ocak 2023 20:13
Milli Eğitim, en rahat oynanan yapboz oyunu N999 Haber Arşivi 0 15 Mayıs 2012 22:45
mIRC Puzzle Oyunu - Pic Puzzle Game Lucifer mIRC Scripting Hazır Kodlar 2 04 Ocak 2012 20:46