IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  digitalpanel

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Aralık 2016, 13:07   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (-1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
STEEP - İnceleme - İnceleme





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.





Gunumuzde pek fazla eşi-benzerine rastlayamadığımız bir turun mensubu olan Steep, aslında oldukca sessiz sedasız ve ani bir şekilde cıktı. Doğrusu 'Steep'e daha vardı galiba ya?' dediğim gun oyunun resmi olarak cıkması da bu argumanımın en buyuk destekcisi olmalıydı. Elbette Ubisoft'un bu aceleci tutumunun sonucları da bu bağlamda Steep'in bazı sıkıntılara sahip olmasını sağlıyor.


Ubisoft'un artık belirli bir 'oyun tarzı' var, biliyorsunuz. Her kesimden, her oyuncuya hitap edebilmek adına tek bir motor, tek bir sistem veya tek bir gidişatı oturtup artık her oyunu bu gidişata gore cıkarmaya başladılar. Rainbow Six Siege, Division, Crew, yaklaşmakta olan For Honor derken tum bu oyunların tekil tecrubelerden ziyade coklu, cevrimici tecrubeler olduğunu rahatlıkla soyleyebiliriz. Belki de Ubisoft'un son donemde cıkardığı ve bu tur oyunlardan farklı olan tek yapımı Watch Dogs 2 olabilir.

Aynı sistemi Steep'e de uygulayan Ubisoft, turun en iyi yapımlarından birisi olan SSX'in tarzında, arcade yapılı bir oyun yapmaktan ziyade daha gercekci ve rahatlatıcı bir oyun deneyimi ile karşımıza cıktı. Doğrusu Steep'in ilk başta gercekciliğe cok kastıkları icin bir yerden sonra oynamaya bile uşeneceğim bir oyun olduğunu duşunmuştum ancak neyse ki oyle bir şey olmadı ve Steep akşamları PlayStation 4'te bulunan Spotify'dan muziğimi dinlerken girip bir saatimi ayırabileceğim, cok 'rahat' bir oyun oldu.



Steep'i SSX gibi arcade oyunlardan ayıran en buyuk ozelliği, bir onceki paragrafta da belirttiğim gibi, sizi 'puan kasmaya' zorlamıyor oluşu. Steep'te gercekten doğa ile ic ice, ceşitli gorevleri bitiren ve ortamın tadını cıkaran bir kişinin kimliğine burunebiliyorsunuz. Belki de Steep'in en sevdiğim ozelliklerinden birisi de buydu. Oyunda hicbir zaman bir şeyi yapmak ile zorunlu hissetmedim. Neyi ne zaman istersem o zaman yaptım.

Steep'te dort tane spor bulunuyor. Snowboard, Ski, Wingsuit ve Paraglide. Bir gorevde Snowboard yardımı ile ceşitli artistik hareketler sergilerken, bir diğer gorevde Wingsuit ile binlerce metre yukseklikteki bir tepeden aşağı suzulebiliyorsunuz. Bu dort ana sporun da her biri kendine ozel birer kontrol şemasına sahip. Snowboard ile kayarken cok rahat manevralar ve hareketler gercekleştirirken, aynı şeyi Paraglide ile rahatca yapamıyorsunuz. Hatta Paraglide'ın kontrolleri fazla zor bile gelebilir.



Keşfedilmeyi bekleyen devasa bir harita

Steep'in en sağlam yanlarından birisi de gerceğe cok yakın, buyuk haritası. Bircok farklı kayak noktasını parca parca birleştirip cok daha buyuk bir harita yaratan Ubisoft Annecy, gercekten bu konuda iyi bir iş cıkarmış. Tek bir tuşa basılı tutarak ulaşabildiğiniz haritada dilediğiniz noktaya direkt olarak hızlı seyahat gercekleştirebiliyor veya benim gibi huzurlu bir şekilde kayak ekipmanlarınızı sırtlayarak o noktaya kadar yuruyebiliyorsunuz. Elbette gercek şartlar altında bir dağdan oburune yurumek pek akıl karı olmaz ancak ben bu işi sevdim.

Haritada bulunan bazı noktalara cıkabilmek icin oncelikle o noktalara 1 kilometre kadar yakın olmanız ve noktayı durbununuz ile işaretlemeniz gerekiyor. Bunu oyle her istediğinizde, istediğiniz yerden yapamamanız guzel bir şey olmuş bana kalırsa. Steep'in keşif ruhunu ortaya cıkarmış.

Sayfa Sec12

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet sohbet
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık