![]() |
[Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Bildiginiz gibi günümüzde #Operhelp kanalı eskisi gibi aktif bir kanal değil .Günümüzde her departmanın kendi yardım kanalı var #nickserv , #chanserv , #sales , #web , #xline gibi kanallar ortaya çıktı ve #Operhelp kanalı eskisi gibi bütün sorunları tek başına ele almıyor bu konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir sizce iyimi oldu yoksa kötümü oldu ? |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Hepsi bir tarafa Sales kanalı bir tarafa bir kaç tane yükseklerden uçan sunucuların para tuzağıdır bu kanal. Sales den uzak durmak gerek :) diğer kanallar olması gereken geç bile kalınmış bir uygulamaydı 1 oper-admin herşeyi bilemez herkez kendi yardım kanalında sunucuya daha sağlıklı hizmet verir kimse kimsenin işine karışmaz sunucu yönetimlerinde ayrılmalar kopmalar yaşanmaz daha sıkı bir bağ oluşur :) |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması #Sales odasına girdiğinde oper fiyatı 10 tl ise 30 tl olur 20 tl görüştüğün kişiye 10 tl de diğer tarafa :F |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması bende diger kanallari gereksiz biliyorum nickserv, chanserv nedir yani bir turlu algilayabilmis degilim. Web ile sales ayri da nickserv, chanserv, xline gibi sorunlar tek kanalda cozumlenmeli bence. Bi oper yada adminin bu 3 kanalda yapilabileceklere hakim olmasi gerekir. |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Bizim zamanımızda böyle birşey yoktu #Help vardı #Operhelp vardı herhangi bi aksaklıkta olmazdı. işleyiş güzeldi ki o zamanlar Sunucular daha kalabalık user girişleri daha fazlaydı. |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Bunlar sonradan çıktın bizim dönemimizde #help @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]help vardı şimdi ise sales falan filan ☹ |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Kalabalık sunucularda departmanların ayrı olması bence işleyiş açisindan karişikliği ortadan kaldırır |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Bu departman kanalları furyası gevezeorg la birlikte acıldı. Daha önce sadece operhelp kanalı vardı ve bu işlemler o kanal üzerinden yapılırdı. En önemli durum parayı cok verenin sözü gecmez, adaletli karar verebilicek veya bu yeteneklere sahip kişilere müsade edilirdi. Benim şahsi fikrim departmanların bu şekilde ayrılması, biraz sales mantığından dolayıdır. Daha çok departman kanalı daha çok para demektir. Unutmiyalım, bu departman liderleri karakter analizleri doğrultusunda değil ödemeler ile doğrudan bağlantılıdır. Yani şuan sales üzerinde parayı veren kişi bütün nickler üzerinde söz sahibi olabiliyor 2 cümleyi bir araya getiremese bile veya hayatında hiç bir kanalda op olmamış bir kişi bütün kanallar da söz sahibi olabiliyor. Bu durum da bu ortamın kalitesini aşırı derecede düşürmüştür. |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Bölümlere ayrılması aslında güzel birşey fakat bu bölümlere hiç bir bilgi donanımına sahip olmayan kişilerin gelmesi kötü genelde paralı adminlere görevler dagıtıyorlar bu departmanlar üzerinden günümüzde olan olay bu ama sistemsel olarak işleyişi daha pratik ve düzenli yapmak için güzel bir sistem . |
Cevap: [Anket] Operhelp kanalının ayrıştırılması Eskisi gibi değil. Artık Userlar da adminler kadar bilgili olduğu için böyle oldu. Zaman ilerledikçe artık kanallardan eser kalmayacak. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk