IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11 Mayıs 2021, 21:28   #1
Çevrimdışı
~ Lafazan.Net ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Tam kapanma, mezarlık hizmetlerini de görüntülüye dönüştürdü




Antalya’da 17 günlük tam kapanmadan dolayı yakınlarının mezarlarını ziyaret edemeyen vatandaşlar, çareyi mezar firmalarında buldu. Firmalardan çiçeklendirme ve bakım için hizmet alan vatandaşlar, yakınlarının kabirlerini ziyaret edemeseler de firma yetkilisiyle yaptıkları görüntülü görüşmeyle mezarları görebiliyor.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Covid-19 pandemisi nedeniyle uygulanan 17 günlük tam kapanma, mezar firmalarına yeni hizmet olanağı sağladı. Ramazan Bayramı öncesinde, vefat eden yakınlarının kabirlerini ziyaret etmek, bakımını yaptırmak isteyen vatandaşlar, sokağa çıkamadıkları için çareyi mezar firmalarının verdiği hizmette buldu. Mezarları çiçeklendirmek, bakım ve onarım yaptırmak isteyen vatandaşlar, pandemide bu hizmeti vermeye başlayan firmaları arayarak, taleplerini söylüyor. Ek hizmet olarak verilen uygulamayla vatandaşların talepleri firma yetkilileri tarafından yerine getiriliyor. Yapılan hizmet ise cep telefonundan açılan görüntülü görüşmeyle anlık olarak vatandaşlarla paylaşılıyor.


"GÖRÜNTÜLÜ ARAYIP MÜŞTERİMİZE BİLGİ VERİYORUZ"
Tam kapanma sürecinde vatandaşların mezar ziyaretlerini gerçekleştiremediğini ve bu durumda kendilerine başvurduğunu belirten Antalya Kabir Bakımı, Mezar Yapımı firmasının sahibi Mehmet Çetin, vatandaşlar adına mezar çiçeklendirme, mermer parlatılması, mezar taşının boyanması, toprak takviyesi hizmetlerini verdiklerini ifade etti. İnternet üzerinden ya da telefonla vatandaşların kendilerini aradıklarını aktaran Çetin, “Fiyat istiyorlar, biz de gidip mezara baktıktan sonra gereken neyse A’dan Z’ye gerçekleştiriyoruz. Ardından görüntülü arayıp ya da fotoğrafını çekerek müşterimize bilgi veriyoruz” dedi.

"HERKES DUASINI EVİNDEN YAPIYOR"
Çetin, pandeminin ticaret ve pazarlamada farklı yöntemler açtığına işaret ederek, “Biz de bu hızlı geçişi sağladık. Vatandaşların farklı renklerde çiçek talepleri de oluyor, onları da yerine getirmeye çalışıyoruz. Bu bayram biraz buruk geçecek. Herkes evinden yapıyor duasını. Bakımlarını biz yapacağız, artık insanlar bu saatten sonra evden dua etmekten başka bir şey yapamayacaklar” ifadelerini kullandı.

__________________
Edeptir AŞK Sevdirenin Hürmetine...

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Cevapla

Etiketler
guncel haberler, son dakika


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
UBER, 3. Havalimanı'nın Taksi Hizmetlerini Alıyor yaSmin Haber Arşivi 0 06 Nisan 2018 12:20
Sony, PlayStation Plus hizmetlerini geliştirmeyi planlıyor! RaMSeS Oyun Dünyasından Son Haberler 0 26 Kasım 2014 00:50
HP mobil uygulama hizmetlerini duyurdu! Deep Cep Telefonlar 0 29 Kasım 2011 02:02
En Renkli Mezarlık ~ Neşeli Mezarlık (Sapanta) Hesna Merak Ettikleriniz 0 15 Ocak 2010 16:08