![]() |
![]() |
![]() | #1 | |
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Yükseköğretim Kurumlarında Kurumsal Yapı Anlayışı Nedir? Ne Değildir? (2023) Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Yükseköğretim Kurumlarında Kurumsal Yapı Anlayışı Nedir? Ne Değildir? (2023) Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Kurumsal gelişimin değerlerimiz içinde yer almasının nedeni, kurumsal eylemsizliğin getireceği sorunları engellemektir. Sistemi sürekli eyleme dönük tutan değişimci ve dönüşümcü stratejiler kurumsal gelişimin ana ögeleridir. Kurumsal gelişim anlayışımız kurumsal eylemsizliğin aşılmasında ve sistemin eylem içinde olmasında temel role sahiptir. Kurumsal kimlik kavramının tüm çalışan ve öğrencilerimiz için çok önemli bir değer olduğunu kavrayıp, kurumsal bağlılığın sağlanmasına ve geliştirilmesine önem veriyoruz. Misyonumuzun ve vizyonumuzun gereklerini yerine getirebilmemiz için çalışma disiplininin bir değer olarak önemini biliyoruz. Çalışma disiplininin akademik bir ortamda dışsal denetimle sağlanamayacağının bilincinde olarak içsel özendirme ve öz denetimin gerekliliğine inanıyoruz. Zamanın verimli ve etkili bir biçimde kullanımı da çalışma disiplini anlayışımızın bir parçasıdır. Öğrencilerimizin ve çalışanlarımızın sosyal gelişimlerinin eğitim ve iş yaşamına katkı vereceği, çalışma disiplinini artıracağı kanısındayız. Bu nedenle Üniversitemizde sosyal çevreye ve olanakların gelişimine, çalışanların ve öğrencilerimizin sosyal faaliyetlere katılmalarına değer veriyoruz. İçinde yaşadığımız topluma olan sorumluluklarımızın bilincindeyiz. Bu sorumluluklar çerçevesinde ürettiklerimizi toplumla paylaşmayı ve toplumsal sorunlara bilim aracılığıyla tanım ve çözüm getirmeyi temel bir görev olarak algılıyoruz. Bilimsel üretimin toplumun hizmetine sunulması gerektiğinin bilinciyle katma değer yaratmanın üniversitenin öncelikleri arasında yer aldığınainanıyoruz. Akıl, bilim ve bilimsel üretkenliğe verdiğimiz önem ve önceliklerin sonucu olarak ortaya çıkan bilimsel üretimin çoğaltılması ve yaygınlaştırılması, bu olgunun toplumda bilimsel bilgi zenginliğine ulaşması bizim için çok değerlidir. YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI (YÖK)
__________________ English Preparatory Department School of Foreign Languages Assistant English Teacher Ankara Baskent University 2017-18 “Benim, senden öncem ve senden sonram yok, yalnızca sen varsın...” C.A - 31.12.2010 - ∞ English Language and Literature Faculty of Humanities and Letters Ankara Bilkent University 2010-15 | |
| ![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Yıl Nedir? Ne Değildir? (2023) | Kalemzede | Eğitim | 0 | 26 Haziran 2023 21:24 |
Yükseköğretim Kurumlarında Profesörlük Nedir? Ne Değildir? (2023) | Kalemzede | Eğitim | 0 | 24 Haziran 2023 18:24 |
Yükseköğretim Kurumlarında Doçentlik Nedir? Ne Değildir? (2023) | Kalemzede | Eğitim | 0 | 24 Haziran 2023 18:24 |
Yükseköğretim Kurumlarında Yüksekokullar Nedir? Ne Değildir? (2023) | Kalemzede | Eğitim | 0 | 24 Haziran 2023 18:12 |
Yükseköğretim Kurumlarında Rektör Nedir? Ne Değildir? (2023) | Kalemzede | Eğitim | 0 | 24 Haziran 2023 15:36 |