IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Mayıs 2018, 12:20   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Battlefield 5 Hakkında Bilmeniz Gerekenler





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Battlefield 5 serinin 5.oyunu olarak muhteşem bir şekilde geliyor.


Battlefield 5 nihayet ortaya çıktı.Kadro oyunu çok daha fazla vurgulanıyor, yeniden canlandırılıyor, animasyon sisteminin bir ton işi var, kooperatif geri geliyor ve bu onun yarısı değil. Dün, EA’nın davetinde, BF5’te ne çıkacaklarını kapsayan üç saatlik canlı bir sunum izledik. Onlar hala Haziran ayında EA Play’de ortaya çıkacak birkaç kart tutuyorlar, ancak şu anda işlemek için hala bir ton bilgi var. Burada Battlefield 5 hakkında bildiğiniz her şey var …

Battlefield 5’in çıkış tarihi nedir?
Battlefield 5, 11 Ekim’de origin access üyeleri için ilk olarak geliyor. Erişiminiz yoksa, Deluxe Edition 16 Ekimde yayımlar ve standart sürüm ise 19 Ekim yayımlanır.

Açık beta ne zaman ve nasıl katılabilirim?
Açık bir beta kesinlikle geliyor, ancak kesin tarih muhtemelen Haziran ayında EA Play açıklayacak.

Battlefield 5’in ayarı nedir?
Battlefield 5, yaklaşık 14 yıl önce orijinal ortamından ayrıldığından beri seri için bir eve dönüş olan 2. Dünya Savaşı sırasında gerçekleşiyor.Yeniden bir araya gelme oyuncuları mutlu etti. Yaratıcı yönetmen Lars Gustavsson, kendisi ve ekibi için “bir rüya gerçekleşti” ifadesini kullandı. Stüdyo, tipik olarak diğer oyunlarda ve filmlerde tasvir edilmeyen savaş alanlarını kapsayacağını ifade etti. İkinci Dünya Savaşı’nı, görünmeyen yerler ve anlatılmamış öykülerle çağa ulaştırmak için beklenmedik bir tavır vermek istedik.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Battlefield 5 Temel Özellikler;
Takviyeleri objektif noktalarda inşa edebilir ve yeniden inşa edebilirsiniz.
64 oyunculu Büyük Operasyon modu, BF1’in Operasyonları gibi, üç-dörtlü bir eşlemede birden fazla modu içeriyor ancak birkaç kez de katlanıyor.
Combined Arms, prosedür tarafından oluşturulan misyonlar aracılığıyla 4 oyunculu kooperatif sağlar.
Kadro üyeleri, Doktor olmasalar bile birbirlerini yeniden canlandırabilirler.
Sırtüstü eğilimli olabilirsiniz ve yüzünüze uygun animasyonlarla 360 derece dönebilirsiniz.
Premium Geçiş Olacak mı?
Hayır! Tüm lansman sonrası haritalar ve modlar ücretsiz olacak.

Eşya kutuları olacak mı?
Hayır. EA, Battlefield 5’in piyasaya sürülmesinden sonra satın alınabilecek ürünler konusunda çok fazla ayrıntıya girmedi, ancak bize, karakter dizayn ve kıyafet malzemelerinin bir şekilde satışa sunulacağını söyledi. Bu eşyalar da oynayarak kazanılabilir ve EA para harcamanın oyunculara avantaj sağlayamayacağını vurgular. İsmi bilinmeyen bir EA sözcüsünün dediğine göre oyunda Eşya kutuları malesef yok.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Battlefield 5’in Karakter Sınıfları Nelerdir?
Saldırı, Destek, Doktor ve İzci.DICE bu dört ana sınıfın ötesinde bir şey açıklamadı.

Gösterilen örnek, bir keskin nişancı tüfeği yerine bastırılmış bir SMG ile donatılan ve ayak seslerini susturan Recon sınıfı için bir Paraşütçü Arketiptir.

İlerleme nasıl işleyecek?
İlerleme, çoğunlukla daha fazla silah, araç ve donanımın kilidini açmak için oyuncu ve sınıf sıraları elde etmenin bilinen döngüsünü izler.Her şey, Envanterinizde, özelleştirilmiş bir sınıf, silah ve araç deposuyla düzenlenir.

Tanıtılanlar, her sınıf için belirli bir kadro rolünü yerine getirmeleri veya sınıfları tamamen değiştirmek zorunda kalmadan yeni tehditlerle uğraşmak için takas edebileceğin araçlar, silahlar ve el bombalarının arketip tarzı yayılımlarıdır. BF5 ayrıca özel etkinliklere katılım için özel ürünler de verecek. Silahlar ve taşıtlar aynı zamanda, ek parçaların (bipod veya süngü gibi) ya da ikramiye ve dezavantajlarla ticaret yapan tank bağlantıları gibi dallanma ağaçlarıyla da uzmanlaşabilirler. Seçimler değişebilir, bu yüzden yeni bir uzmanlık ayarlamak için her silahı veya aracı yeniden sıralamak zorunda kalmazsınız.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Askerlerin görünüşü de, kadın ve erkek seçenekleri ve kişiselleştirilebilir giyim ve facepaint ile, özelleştirilebilir olacaktır. Silahlar benzer şekilde granülerdir, çünkü her bir silah, bireysel olarak modaya uygun birkaç özelleştirme parçası (hisse, bulmaca, manzara vb.) Içerir. Araçlar kamuflaj desenleri, kum torbaları, kollar, kutular ve diğer gereçlerle donatılabilir.

Atamalar da yenilenen formda geri geliyor. Her 24 saatte bir yenilenen ve “oyun içi para ödemesi” sağlayan “Günlük Görevlerinizi” tamamlayabilirsiniz. Ayrıca, yerine getirilmesi daha uzun sürecek olan dört Özel Görev de sağlayabileceksiniz. Özel Atamaları tamamlamak için birden fazla yol olacak (örneğin, çok fazla beceri gerektiren ya da daha uzun bir öğütme gerektiren hızlı bir yol).

BF5’te hangi modlar olacak?
Feth etme, Frontlines, Hükmetme, Team Deathmatch ve Breakthrough (BF1’in Operasyonları’nda ilk kez görülen sektör-takas modunun diğer adı) BF5’te geri dönüyor. Yeni Combined Arms modu, çeşitli hedefler ve anlatılar ile rastgele oluşturulmuş 4 oyunculu misyonlar ile Battlefield’a ”Takım Oyunu” ruhunu geri yükler. DICE ayrıntılara sessiz kaldı, ancak ekstra rütbe deneyimini ödüllendiren bir dizi yüksek zorlukta zorluklar olacağını biliyoruz. Görevden başarılı bir şekilde geçememesi, takım için tıkanıklık cezası almasına neden olur ve bu da tüm takımın silinmesi durumunda, bir şeylerin bitmesiyle ilgili bir şekilde Sol 4 Ölü Göz’ün düşündürdüğünü ileri sürer.

Büyük Operasyonlar, Battlefield 1’in Operasyon modunun rolünü üstlenecek. Ekipler üç ila dört gün arasında birden çok harita ve modda savaşacak. Her günün sonucu (maç) bundan sonraki günleri etkileyecektir. DICE tarafından verilen örnek, ilk gün içinde topçuları yok etmek için düşman hatlarının arkasında paraşütle atan bir takım görür (aslında bir uçakta doğarlar ve PUBG tarzı atlarlar). Bu maç sırasında kaç silahın yok edildiğine bağlı olarak, bir sonraki gün içinde az çok tefecilik (biletler) ve araçlara sahip olacaklar – sanki topçuları kaldıracak her şey kendi kuvvetlerinin bir kısmını silip süpürmüş gibi. Takımlar üçüncü günde başka bir senaryoya gireceklerdi, ki bu da ikinci günde ne olursa olsun etkilenecek.

Sadece üçüncü gün bir beraberlikle sona ererse, Operasyonlar dördüncü güne gider, ‘Final Stant’ denilen bir tür ani ölüm mesaisi. Bu noktada, hiçbir şekilde respawns yoktur. Kadro üyeleri hala birbirlerini yeniden canlandırabilirler (aşağıdaki şifa ayrıntılarına bakınız), böylece diğer takımdaki her oyuncuyu avlayana kadar, savaş kendi ayaklarınızı tutarken diğer takımları silmek olacaktır. DICE ayrıca, Büyük Operasyonların, normal rotasyona gelebilecek yeni modlar için test alanı olarak kullanılacağından bahsetmiştir. Final Stand’ın bir noktada bağımsız bir mod haline gelebilecek kadar popüler olabileceğini merak ediyoruz.

Takımlar Nasıl Çalışır?
Takım oyunu çok fazla vurgulanıyor ve önemli rol oynuyor. Herhangi bir eşleşmeye katılarak otomatik olarak bir takıma yerleştirilirsiniz. Takımlar ayrıca bir sunucuya da katılabilir ve takım sohbeti, menüler, yükleme ekranları veya bir maçtan ayrılırken etkin kalacaktır. Kadroların yeniden canlandırılması, haritaya genel bakıştan, yaşayan takım üyelerinizin üçüncü şahısların seyirci görünümüne geçen ölüm kamerası tarafından izleniyor. Kaldırmak için bir takım arkadaşı seçtiğinizde, bunların hemen arkasında görüneceksiniz.

Bir kadro tamamen silindiğinde, içindeki herkes 10 saniyelik respawn zaman ayarlı penaltı ile harita dağıtım ekranına dönecektir. Bu noktada, takım arkadaşlarınızın yeniden nerede seçilmeyi seçtiklerini ve takımların araçlarda olduğunu görebileceksiniz..

Kadro liderlerine, önceki Battlefields’ın komutanı moduna benzer bir radyo çağırma fonksiyonu verilir. Hedefleri yakalamak ve savunmak ve öldürmeleri toplamak için birlikte çalışarak elde edilen kadro puanları, römorkta görülen V1 roket saldırısı, özel bir araç veya belirli bir konumdaki bir duman bombardımanı gibi özel yetenekler sizlere avantaj sağlar. Her işlem için cooldown’ların veya nokta maliyetlerinin özellikleri henüz paylaşılmadı.

BF5 için hangi haritalar onaylandı?
Henüz resmi harita isimleri açıklanmadı, ancak şu ana kadar karlı Norveç fiyortları ve Kuzey Afrika ve kumlu bir çöl gördük. DICE, Hollanda’nın Rotterdam kentini ziyaret edeceğiniz bir yer olarak da anımsattı. BF1’nin popüler Amiens’lerinden daha da yıkılmış bir kentsel harita.

EA, BF5’in yeni harita ve modlarla (yukarıda belirtildiği gibi serbest bırakılacak olan) yeni tiyatrolar aracılığıyla bizi serbest bırakacak olan “Tides Of War” devam eden güncelleme planlarını arıyor. Battlefield 5’in başlayacağı temanın ‘Avrupa’nın Düşüşü’ biliyoruz, ancak Avrupa dışındaki çöl bölgelerini daha önce gördüğümüz için muhtemelen tüm lansman haritaları için geçerli olan katı bir kural olmayacak.

Silahlar ve mermi yayılımı nasıl değişti?
Rastgele mermi sapması yok oldu. Önceden, yatay geri tepme sırasında küçük, rastgele atlar (silahın sağa ya da sola doğru ne kadar ateş çektiği derecesi) bir silahın istikrarını yönetiyordu, ancak çoğu kez kılcal çizgiler birisinin gövdesinin üzerinde otururken bile rahatsız edici bir şekilde net olmayan çekimlerle sonuçlandı. DICE, BF5’in tabancaları için klasik FPS tarzı sabit geri tepme modeline döndüğünü açıkladı – sadece ilk birkaç kurşun her zaman aynı yere gidecek. Ateş etmeye devam ederken, geri tepme daha dramatik hale gelir ve çekimleriniz yayılır, ancak çoğunlukla tahmin edilebilir yollarla.


Duruş, hareket, zıplama ve mermi kalibresi gibi durum etkileri elbette her bir silahın ne kadar tepeceğini belirleyecektir. Değişikliklerin mathy detayları en sonunda Battlefield topluluğunun sayı-kırıcıları tarafından hesaplanacaktır, ancak şimdilik, patlama kontrolü oyuna geri döndü gibi görünüyor. Kurşun penetrasyonu da geliyor, yani yüksek frekanslı silahlar, örneğin LMG’ler duvarlardan geçebiliyor. DICE, farklı malzemelerin farklı derecelerdeki hasarı azaltacağını doğruladı (“araştırıyor”).

Cephane ve yeniden tedarik nasıl değişti?
Tüm patlayıcılarınızla ya da silahlarınızın çoğu için maksimum mermiyle doğmuyorsunuz. Tamamlamak için, ele geçirilen her bir hedef bölgede oturan bir yayın istasyonunu ziyaret etmeniz veya bir cephane paketi için yakındaki bir Destek ekibi arkadaşını kovalamanız gerekecektir (yeniden yükleme araçları, ayrıca takviye araç setiniz aracılığıyla oluşturulabilir). Öldürülen düşmanlar da alabileceğin küçük bir grup cephane indirecek. Bir Destek’ten gelen geleneksel takas hücresine yönelik herhangi bir iyileştirme söz konusu değildir, ancak yakın bir hedefte bir tedarikçinin güvenilirliğine sahip olmak iyi bir adımdır.

Bu aynı zamanda DICE’ın ortaya koyduğu ana tasarım iki ana çizgisinde de rol oynuyor: oyuncuların kendi kadrolarına daha fazla güvenmelerini ve farklı sınıf seçimlerini teşvik etmelerini sağlamak.


İyileşme ve Canlanma nasıl değişti?
Bu büyük bir şey: sınıftan bağımsız olarak herkes başka bir kadroyu canlandırabilir.Sağlık görevlileri şırıngalarını kapatmaya başlamadan önce, hala ekiplerin dışında canlanabilecek ve hastalarını tam sağlığa kavuşturabilecek tek sınıf olduklarını bilmeliler. Yani bir Doktor’un(Sağlıkçı) yaşaması büyük önem taşır.

Yere serme durumu da yeniden tasarlandı. Ölümcül bir şekilde yaralandığında, ya yaralarınızı sarmak için bir tuşa basmanız ve yardım için çığlık atmanız ya da kimsenin olmadığı durumlarda daha hızlı bir şekilde kana bulaştırmak için farklı bir tuşa basmanız gibi korkunç bir sahneyi tetikleyeceksiniz. Medic ya da takım arkadaşının dikkatini sadece bir UI blip’in yerine duyusal girdiyle yakalamak, en mantıklısıdır.

Araçlarda ne var?
Tanklar ve diğer araçlar artık AA ve saha tabancaları gibi sabit yerleşimleri bunlara destekleyerek çekebilir. Çekme yeteneğinin kilidini açıp kapatabilmeniz veya varsayılan olarak kullanılabiliyor olmanız gerekmediği, ancak çekilen bayraklar arasındaki ağır ateş gücünün çekilmesinde veya yuvarlanma savaklı sinir bozucu bir düzlemde kovalanmanın ekstra faydası çok açık.


Yıkılabilirlik nasıl çalışır?
Her zaman olduğu gibi, binalar yıkılabilir olacak. EA, herhangi bir ‘levolution’ (artık bu terimi kullanmıyorlar, fakat unutmayalım), büyük harita olaylarının büyük bölümleri yeniden şekillendirdiği yer değil, oradakiler olabilir. Battlefield 5’te daha gerçekçi, çok daha gerçekçi bina yıkımları olucak.


Önceden ayarlanmış konumlarda yapıları plopping yapmak yerine, herhangi bir yere inşa edemezsiniz. DICE bu sürecin neye benzediğini, ne kadar sürdüğünü veya herhangi bir özel malzemeye ihtiyacınız olup olmadığını söylemedi.

Bu özellik, bir maç boyunca meydana gelen yıkımı önlemeye yardımcı olucağını söylüyor DICE. Tabii ki hepimiz düşmanların bulunduğu binaların patlamasını, yıkılmasını istiyoruz. Fakat binada biz olunca durum değişiyor. Binanın güvenliği bizim için büyük önem taşıyor.

Hangi animasyon gelişmeleri geliyor?
Birincisi, DICE sonunda bacakların nasıl çalıştığını anladı. Yanlara ve geriye doğru eğilimli bir şekilde kayabilirsin, sonuncusu Rainbow Six: Siege gibi daha taktik atıcılardan alınan ilginç bir hareket dokunuşu. Yüzüstü iken dönerken vücudunuzun yönünü uygun şekilde değiştirir.

Bu özel animasyonlar yalnızca bir oyuncunun üçüncü şahıs modelini (yani diğer oyuncular tarafından nasıl görüldüğünü) etkiler, bu nedenle görüşünüz askerinizin işe yaradığını göstermek için her yere atlamayacaktır.

DICE, bu bilginin yanılsamayı artıracağını ve görsel zekaya daha fazla önem vereceğini umuyor. Gösterilen örnek, etrafından ayrılan uzun otların arasından yavaşça ilerleyen bir askerdi.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Alıntı

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Cevapla

Etiketler
battlefield, steam, yeni


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
4G ve LTE Hakkında Bilmeniz Gerekenler Burce 4G 0 13 Aralık 2015 21:06
Battlefield 4'ün Final Stand DLC'si hakkında bilmeniz gerekenler Deep Oyun Dünyasından Son Haberler 0 30 Ekim 2014 17:06
Yaz Makyajı Hakkında Bilmeniz Gerekenler! Rhytia Makyajın Püf Noktaları 0 26 Şubat 2014 21:26
4K UHD TV'ler hakkında bilmeniz gerekenler! Swat İnternet Dünyasından Haberler 0 13 Kasım 2013 12:02
Paranoya hakkında bilmeniz gerekenler ELa__ Ruh Sağlığı 0 21 Mayıs 2012 16:17