|
BehroozWolf Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
Öyle gogıl da gezerken dikkatimi çekti. Bende buna benzer bir çalışma yapmıştım zamanında o yüzden paylaşmak istedim. Benim yaptığım edit(aslında edit de değil de neyse), mesela list komutunu çektiniz topici olmayan kanallarda bir bosluk gözüküyor değil mi? İşte o boşluk olan yere istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz. Ve o kanala topic attığınızda ise o yaziniz gider list komutunda topic gözükür. Her neyse edit için:
Adım 1: Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! pico Unreal3.2*/src/channel.c dosyasına giriş yaptıktan sonra
Adım 2: Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #ifdef LIST_SHOW_MODES
"", satırını Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #ifdef LIST_SHOW_MODES
"[Bu kanal icin henuz bir topik belirtilmemis.]", seklinde degistirip Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd ../.. ile Unreal3.2 ana dizinde Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! make komutunu uygulayın. Daha sonra Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! ./unreal rehash ile işlemi tamamlayın.
Not: Kodları denemedim bir sunucu için uygulamıştım aklıma kaldığı kadariyla gösterdim. Deneyenler olacaktır, çalışıp çalışmadığını söylerseniz sevinirim.
|
valla denemediğim için fikrim yok, fakat, modları -tn felan yapıp ( modları sıfırlayıp), birde topic atıp, list çekip bir bakılması lazım. sanki bu; mod yok ise, mod kısmı yerine gelecek yazıymış gibi geliyor bana :S
bir şey daha;
Unreal ın 3.2.4 veya 3.2.5 den sonraki versiyonları için bu işlem:
modules/m_list.c -> bu modüle taşınmış..
Bilginize..
iyi Çalışmalar..