bir kaç yöntem yazıcam sırayla deneyin eminim olacaktır. ;
1. yöntem ;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3.2
cd incude
pico struct.h
burada şu satırı ;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define OFLAG_LOCAL (OFLAG_REHASH|OFLAG_HELPOP|OFLAG_GLOBOP|OFLAG_WALL OP|OFLAG_LOCOP|OFLAG_LROUTE|OFLAG_LKILL|OFLAG_KLIN E|OFLAG_UNKLINE|OFLAG_LNOTICE)
şu şekle getiriyoruz ;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define OFLAG_LOCAL (OFLAG_REHASH|OFLAG_GLOBOP|OFLAG_WALLOP|OFLAG_LOCO P|OFLAG_LROUTE|OFLAG_LKILL|OFLAG_KLINE|OFLAG_UNKLI NE|OFLAG_LNOTICE)
2. yontem ;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3.2
cd src
cd modules
pico m_whois.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
if (IsHelpOp(acptr) && !hideoper && !user->away)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISHELPOP), me.name, parv[0], name);
bu satırı kaldırdığımız zaman olur sanırım
3. yöntem
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3.2
cd src
cd modules
pico m_oper.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
oper_oflags[5].oflag = OFLAG_HELPOP;
oper_oflags[5].umode = &UMODE_HELPOP;
bu satırları kaldırıp
make , rehash ve unreal e restart atmayı unutmayınız.