size bir örnekle açıklayım daha iyi anlayacaksınız diyelim elimizde m_spy.c isim li bir modul var bunu kurucaz; 1- ilk olarak olarak modul Unreal3.2 de modul klasörüne ya ftp aracılığı ile atılır yada wget komutuyla bir yerden download edilir. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.2
cd src
cd modules buraya modulumuzu taşıdık...
daha sonra Unreal3.2 ana dizininde modulumuzu kurucaz onun içinde söyle yapıyoruz; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd ..
cd .. bu şekilde Unreal3.2 dizinine geri donduk Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! make custommodule MODULEFILE=m_spy bunu yazarak modulumuzu kuruyoruz daha sonra modulumuzu unrealircd.conf a tanıtıyoruz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! pico unrealircd.conf buraya şu satırı ekliyoruz load satırlarının altına; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! loadmodule "src/modules/m_spy.so"; kaydedip çıktıkdan sonra rehash atıyoruz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! ./unreal rehash bu şekilde modulu kurmuş oluruz.
|