size bir örnekle açıklayım daha iyi anlayacaksınız diyelim elimizde m_spy.c isim li bir modul var bunu kurucaz;
1- ilk olarak olarak modul Unreal3.2 de modul klasörüne ya ftp aracılığı ile atılır yada wget komutuyla bir yerden download edilir. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3.2
cd src
cd modules
buraya modulumuzu taşıdık...
daha sonra Unreal3.2 ana dizininde modulumuzu kurucaz onun içinde söyle yapıyoruz;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd ..
cd ..
bu şekilde Unreal3.2 dizinine geri donduk
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make custommodule MODULEFILE=m_spy
bunu yazarak modulumuzu kuruyoruz daha sonra modulumuzu unrealircd.conf a tanıtıyoruz.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
pico unrealircd.conf
buraya şu satırı ekliyoruz load satırlarının altına;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/m_spy.so";
kaydedip çıktıkdan sonra rehash atıyoruz.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
./unreal rehash
bu şekilde modulu kurmuş oluruz.