anladıgım kadarı ile anope kullanıyorsun 1. kısım sen wall mesajlarını kapatsan bile anope os e gelen mesajları ne olursa olsun serviceslog kanalına aktarır
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* Main OperServ routine. */
void operserv(User * u, char *buf)
{
char *cmd;
char *s;
alog("%s: %s: %s", s_OperServ, u->nick, buf);
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* Main OperServ routine. */
void operserv(User * u, char *buf)
{
char *cmd;
char *s;
seklınde degiştir ve ustte tarif edilen wall mesaj ayarlarını ayarlarsan os raw da log kanalında mesaj gormezsin
2. kısım a gelıne tam anlayamadım cunku cıkıs mesajı ile atma sebebını ayrı yapmak ıstıyorsun. Unreal de kodlara bakmak gerekıyor