Cevap: Renault Laguna Coupe
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Dört tekerlekten yönlendirme sistemi : Fark yaratan yenilik
Renault Mühendislik Bölümü ile Renault Sport Technologies uzmanlarının ortaklaşa geliştirdikleri ileri teknolojili bu şasi, dinamik veya sportif sürüşte üst düzey keyif garantisi veriyor. Ataklık ve denge özelliklerini bir arada sunarken, eşsiz direksiyon hassasiyeti ve yüksek sürüş güvenliği ile sınıfında yepyeni standartlar oluşturuyor. Geçtiğimiz aylarda ilk kez Renault Laguna GT versiyonunda kullanılan sistem, Laguna Coupe’nin özellikle 2 litre ve V6 motorlu versiyonlarında ikinci bir uygulama alanı buluyor. Düşük hızlarda, 4 yönlü tekerlekli Active Drive şasi daha büyük bir manevra kabiliyeti ile hoş ve rahat bir kullanım sağlıyor. Gerek şehir içinde, gerekse virajlı yollarda rahat ve hassas bir sürüş özelliği sergiliyor.
Sürüş keyfi Renault Laguna Coupe’nin direksiyonunda kendini hemen gösteriyor. Özel ayarlarla sağlanan yalpa kontrolü yolculara virajları hissettirmiyor. Aktif güvenlik alanında, 4 yönlü tekerlekli Active Drive şasi (asimetrik tutunma, dinamik yörünge kontrolü gibi) güç frenleme koşullarının yanısıra, özellikle (atılım veya makas testi) gibi kaçınma manevralarında da son derece başarılı. Araç içindeki konfor yolculara gerçek bir huzur duygusu veriyor. Her türlü durumda, yolcular bu eşsiz aktif güvenlik düzeyini hissedebiliyorlar. Güçlü motorlar
Performans ve keyif yönlerinden geleceğin referansı olacak yepyeni V6 dCi motor Renault Laguna Coupe’de 235 bg (173 kW) güç ve 450 Nm azami tork üretiyor. 240 bg (175 kW) gücündeki benzinli 3.5 V6 motor ise dizel motorla paylaştığı 6 ileri otomatik vites kutusu ile ilk kez birleşerek 330 Nm tork üretiyor. Böylesine argümanlarla donatılan Renault Laguna Coupe 100 km/s hıza 7 saniyenin altında ulaşacak. Renault Laguna Coupe, 2 litrelik benzinli ve dizel motorların yüksek performanslı versiyonları başta olmak üzere, Laguna gamının en iyi motorlarından yararlanıyor. |