Trojen Girisleri için Bir Cözüm
UnreL3.2 Klasöründe Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2/src
s_user.c açalım Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #ifdef EXPERIMENTAL satirinin hemen ustune Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! sendto_one(sptr, err_str(ERR_TARGETTOOFAST),me.name, sptr->name, me.name); ekleyin.
2- Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2/src
s_err.c altaki satiri bulup Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 001 RPL_WELCOME */ ":%s 001 %s :Welcome to the %s IRC Network %s!%s@%s", bu sekilde değiştiriyoruz: Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 001 RPL_WELCOME */ ":%s 001 %s :Message target change too fast %s IRC Network <A href="mailto:%s!%s@%s",[/PHP">%s!%s@%s", 3- Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2/include
h.h alttaki satiri bulup; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define BREPORT_DO_DNS "NOTICE AUTH :*** Looking up your hostname...\r\n" Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define BREPORT_DO_DNS "NOTICE AUTH :*** Message target change too fast ...\r\n" olarak değiştirin.
hangi islemi yaparsaniz yapin
make edip unreali kapatip acin..
bu sekilde aninda cikis yaparlar . ve bu sadece 1/10 u geriye kalan 9/10 u kanala girmeden cikis yapacaktir.
Not: Alıntıdır...
|