dizin hatası alman normaldir make komutu ile unreal / unreal.ircd i olusturur
olusturulan dosyada cekırdek kodlar ve modulelerin dızınlerı isimlerini belirler
bunu ./Config ile dizin ayarı yapılır make bu ayarlar kullanılarak unreal toplanır...
isletim sistemleri arasındakı gcc derleyicileri farkından dolayı olusabılecek hatalar icim bu dosyalar .c .cpp gibi kaynak kodları ile paylasılırlar...
unreal icin bir duzenleme yapılacaksa bu kaynak kodlarında yapılır moduleler eklenır ve klasor sıkıstırılır
daha sonra attıgın yerde bir bash kodlama ile kurulum 1 seferde yapılabılır
ornek bash
|
Alıntı: |
./Config
make custommodule MODULEFILE=m_module1
make custommodule MODULEFILE=m_module2
make custommodule MODULEFILE=m_module3
make
|
seklınde cok basit bir kac işlem ile unreal istedıgınız sekılde hazır olacaktır..