Uzun zamandır ilgilenmiyorum unrealircd ile, şimdi dosyalara göz attım biraz
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...],
Unreal3.2/src/modules/ dizini içerisindeki
m_chghost.c dosyası içerisindeki
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
if ((parc < 3) || !*parv[2])
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NEEDMOREPARAMS), me.name, sptr->name, "CHGHOST");
return 0;
}
if (strlen(parv[2]) > (HOSTLEN))
{
sendnotice(sptr, "*** ChgName Error: Requested hostname too long -- rejected.");
return 0;
}
if (!valid_host(parv[2]))
{
sendnotice(sptr, "*** /ChgHost Error: A hostname may contain a-z, A-Z, 0-9, '-' & '.' - Please only use them");
return 0;
}
if (parv[2][0] == ':')
{
sendnotice(sptr, "*** A hostname cannot start with ':'");
return 0;
}
bu satırların başına /* sonuna da */ işaretini koy.
Aynı klasör içerisinde bulunan
m_chgident.c dosyası içerisinde de
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
for (s = parv[2]; *s; s++)
{
if ((*s == '~') && (s == parv[2]))
continue;
if (!isallowed(*s))
{
legalident = 0;
}
}
if (legalident == 0)
{
sendnotice(sptr, "*** /ChgIdent Error: A ident may contain a-z, A-Z, 0-9, '-' & '.' - Please only use them");
return 0;
}
bu satırların başına /* sonuna da */ işaretini koy.
Yedeklerini mutlaka al. Unreal3.2 dizini içerisinde make çektikten sonra ircd'yi kapatıp aç bakalim olacakmı.
Alakalı 3 dosya vardı diye hatırlıyorum ama şimdi baktığımda 2 dosya yabancı gelmedi. Karambole yazıyorum haberin olsun, tutar umarım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kolay gelsin.