Uzun zamandır ilgilenmiyorum unrealircd ile, şimdi dosyalara göz attım biraz 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], 
Unreal3.2/src/modules/ dizini içerisindeki 
m_chghost.c dosyası içerisindeki  
 Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
 	if ((parc < 3) || !*parv[2])
	{
		sendto_one(sptr, err_str(ERR_NEEDMOREPARAMS), me.name, sptr->name, "CHGHOST");
		return 0;
	}
	if (strlen(parv[2]) > (HOSTLEN))
	{
		sendnotice(sptr, "*** ChgName Error: Requested hostname too long -- rejected.");
		return 0;
	}
	if (!valid_host(parv[2]))
	{
		sendnotice(sptr, "*** /ChgHost Error: A hostname may contain a-z, A-Z, 0-9, '-' & '.' - Please only use them");
		return 0;
	}
	if (parv[2][0] == ':')
	{
		sendnotice(sptr, "*** A hostname cannot start with ':'");
		return 0;
	}
      bu satırların başına /* sonuna da */ işaretini koy. 
Aynı klasör içerisinde bulunan 
m_chgident.c dosyası içerisinde de  
 Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
 	for (s = parv[2]; *s; s++)
	{
		if ((*s == '~') && (s == parv[2]))
			continue;
		if (!isallowed(*s))
		{
			legalident = 0;
		}
	}
	if (legalident == 0)
	{
		sendnotice(sptr, "*** /ChgIdent Error: A ident may contain a-z, A-Z, 0-9, '-' & '.' - Please only use them");
		return 0;
	}
      bu satırların başına /* sonuna da */ işaretini koy. 
Yedeklerini mutlaka al. Unreal3.2 dizini içerisinde make çektikten sonra ircd'yi kapatıp aç bakalim olacakmı.
Alakalı 3 dosya vardı diye hatırlıyorum ama şimdi baktığımda 2 dosya yabancı gelmedi. Karambole yazıyorum haberin olsun, tutar umarım 
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kolay gelsin.