Arkadaslar anlatmis ama, birkez bende tekrarlamak isterim.
pico Unreal3.2/include/common.h
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define CHPFIX "(qaohv)~&@%+"
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define CHPFIX "(qaohv).&@%+"
pico Unreal3.2/src/api-isupport.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ~&@%+);
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");
pico Unreal3.2/src/channel.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
buf[idx++] = '~';
else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
buf[idx++] = '&';
else
#endif
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
buf[idx++] = '.';
else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
buf[idx++] = '&';
else
#endif
Unreal3.2/src/webtv.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#else
if (access & CHFL_CHANOWNER)
*(buf + len++) = '~';
else if (access & CHFL_CHANPROT)
*(buf + len++) = '&';
#endif
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#else
if (access & CHFL_CHANOWNER)
*(buf + len++) = '.';
else if (access & CHFL_CHANPROT)
*(buf + len++) = '&';
#endif
pico Unreal3.2/src/modules/m_message.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
case '&':
prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
break;
case '~':
prefix |= PREFIX_OWNER;
break;
#else
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
case '&':
prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
break;
case '.':
prefix |= PREFIX_OWNER;
break;
#else
Gene ayni dosyada, buna benzer satirlar olur, onlarida degistirelim.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
pfixchan[0] = '&';
else if (prefix & PREFIX_OWNER)
pfixchan[0] = '~';
#endif
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
pfixchan[0] = '&';
else if (prefix & PREFIX_OWNER)
pfixchan[0] = '
pico Unreal3.2/src/modules/m_who.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
status[i++] = '~';
else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
status[i++] = '&';
else
#endif
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
status[i++] = '.';
else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
status[i++] = '&';
else
#endif
pico Unreal3.2/src/modules/m_whois.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (access & CHFL_CHANOWNER)
*(buf + len++) = '~';
else if (access & CHFL_CHANPROT)
*(buf + len++) = '&';
else
#endif
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef PREFIX_AQ
if (access & CHFL_CHANOWNER)
*(buf + len++) = '.';
else if (access & CHFL_CHANPROT)
*(buf + len++) = '&';
else
#endif
(Döküman kime ayit bilmiyorum, bilgisayarimda *.txt halinde duruyormus biraz toparlayip paylasmak istedim.) Unreal3.2.3 üzerinde denenip onaylanmistir.