Cevap: Haftanın Polemiği 15 - mIRCYukle.org
Kesinlikle kendi içerisinde ki kullanıcılarımızdan alınıyor. Ek olarak 40-50 helper yerine isteyen ve de açık olduğu takdirde kullanıcı alınıyor, eğitim görüyor ve sonrasında #help ve #operhelp odalarında "Sysdesk_" olarak bir çok yetki sahibi olarak sorumluluk alıyorlar.
(14:46:27) -ChanServ- #sysdesk kanali erisim listesinde 15 adet kayit var.
Max: 20 kişi olmasını istiyoruz. Performansı iyi olmayanlara biraz zaman tanınıp hala düzeltememiş ise silmek durumunda kalıyoruz. Bu sistem şu ana kadar düşündüğümden de ileri bir seviyede işliyor.
Bir sunucu henüz global olmamışken "helper" alımlarının yanlış olacağını düşünmüştüm. Nedeni ise basitti, helperlık bir mimarlıktır. Bir sanattır. Bir helper kendisini göstermek, kanıtlamak ister. Local bir Network'de ise bunu pek fazla yapamaz. Bu sebepden ötürü helperlığı iptal edip, online süresi yüksek arkadaşlarımızı hem help hemde operhelp için eğitip bir çok yetki ve sorumluluk vererek aramıza aldık. Aslında bunu kısa süreli olarak planlıyorduk. Fakat buna çok iyi alıştıkları için ve de gerçek anlamda çok fazla performans kazandığımızdan ötürü sanırım bu mIRCYukle geleceği boyunca hep aynı kalacak. Tabi geliştirilerek.. |