denemedim çalişti bende şok oldum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
src\modules\m_tkl.c dosyasinin içinde
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
DLLFUNC int m_gline(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
satrını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
DLLFUNC int m_at(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
olarak degiştir
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_GLINE "GLINE"
bul
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MSG_AT "AT"
olarak degis
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_GLINE "}"
bul
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define TOK_AT "}"
degiş
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
add_Command(MSG_GLINE, TOK_GLINE, m_gline, 3);
bul ve degis
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
add_Command(MSG_AT, TOK_AT, m_at, 3);
bul
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
((del_Command(MSG_GLINE, TOK_GLINE, m_gline) < 0) ||
degis
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
((del_Command(MSG_AT, TOK_AT, m_at) < 0) ||
bul
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
DLLFUNC int m_gline(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
degis
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
DLLFUNC int m_at(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
Unreal3.2.3 için denedim çalişti ve gline komutu at olarak degisiyor