IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  digitalpanel

Etiketlenen Kullanıcılar

28Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02 Ağustos 2013, 00:00   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




HelpFounder : ScorpioN

HelpMaster : kErEm

HelpAdmin : GaLataSaRayLi

Helper : hay_ta, RedMaster, fbli_girl, beyefendi_adam, Usta, Harun, diSiKartaL, Sedef, bilisim, imparator, CyReX, ExPeRT, ForeverHELP, pRotecteD, YuSuFCaN, MusTaFa_,CtrL_aLt_deLete, Warrior, CenqizHAN, Sukut, Simla, IsqEnChE, AsLi

#help => Komut yardım kanalı.

#help@ => Help yetkililerine ait departman kanalı.

#helpsop => Help üst yöneticilerine ait departman kanalı.

#sınav => Sınav kanalı.

#Egitim
Sistem İşleyişi:
* Kanalda sürekli çalışan Eggdrop Eğitim Botu, Belirli zamanlarda durdurulacak ve HELPER - HELPMASTER'ların hazıralmış olduğu konulu eğitimler olacaktır.
* Aynı şekilde; Soru/Cevap'lar şeklinde de eğitimler olacaktır.
* Bunlar dışında; Egitim Eggdrop botu sürekli faal çalışır halde bulunacaktır.

#Helpegitim
Sistem İşleyişi
Kelebek IRC Network'unde Helper Olarak Görev Yapan Kullanıcıların Bir Birlerini Eğitip Geliştirdiği Kanaldır. Her Helper Bir Diğerini Eğitmek/Geliştirmek Durumundadır. Aynı Zamanda Helper Adaylarının Helper Olmadan Önce Yapılacak Sınava Göre Eksik yada Yetersiz Görüldüğü Konularda Eğitilip 4x4 'lük Bi Helper Oluşturmaya Yönelik Çalişmaların Yapıldığı Kanaldır. Kanal Help Founderine Bağlıdır ve Help Masterlerin Denetimindedir.

#help kanalı işleyişi:
* HELP Kanalına gelen user'e HELPER'lar (@) tarafından + verilir.
* +v'yi alan user; IRCd/Services (ChanServ, MemoServ ve NickServ) hakkında sorusunu sorar.
* Soru/cevap işlemi tamamlandıktan sonra ise; Kullanıcıya HELPER(@) tarfından (-v) verilir.
* -v verilen kullanıcıya, kanaldan bir süre sonra çıkması gerekmektedir. Eğer uyarıldığı halde kanaldan çıkmaz ise, Helper tarafından kanaldan atılır.

Sınav olmak için gereken şartlar ;
Sınava girmek için en az nick kayıt süresinin 15 günü doldurması ve toplam online süresinin 5 günü aşmış olması gerekmektedir.

Helper alımı nasıl yapılıyor?

Eğer kullanıcı sınav olmak için gerekli şartlara uyuyorsa ilk olarak sınava tabi tutuluyor. Ardından yöneltilen sorular ile birnevi kişilik testine tabi tutuluyor ve helper olarak yer almaya hak kazanırsa helpstajyer(%) olarak eklenip sınav sonucuna göre eğitime tabi tutuluyor ve eksiklerinin giderilmesi sağlanıyor. Kullanıcının helpstajyerlik sürecinde konu eksiklerinin giderilmesiyle paralel, departman işleyişini görmesine olanak sağlanıyor.

- Kelebek.GEN.TR Help kadrosu üyelerinin dikkat etmesi gereken kurallar ;

- KELEBEK.GEN.TR Helperlerinin zorunlu oldukları kanallar, #Help,#Help@,#Eğitim kanallarıdır. Bunlar Haricinde 5 (beş) kanala daha girme hakkı vardır. (@) ve ßirim --Kanalları bu 5 kanala dahil değildir. Temsilci ve IRCOper’lerin girmiş oldukları görev kanalları da bu kurala dahil değildir.
- Away konumundayken takı alınmayacak help kanalından çıkıp away mesajı eklenecektir.
- KELEBEK.GEN.TR Helper’ları Kesinlikle Kelebek Script Yada düz mIRC Kullanacaktır.
- Help departmanı üyesinin nick değiştirmesi kesinlikle yasaktır.

Yukarıdaki bilgilerin tamamı kErEm'dan alınmıştır. IRCForumları.NET ailesi adına teşekkür eder, kendisine ve helper arkadaşlarına başarılar dilerim.
Saygı çerçevesinde yorumlarınızı bu başlık altından yapabilirsiniz.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet sohbet
Alt 02 Ağustos 2013, 22:43   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




Duzenli bir departmana benziyor, ancak helper alimlarinin biraz kolay oldugunu dusundurdu ban yapilan aciklama. Yine de isleyise gore en uygununu biliyorlardir diye dusunmek isterim. Basarilar dilerim.

 

Alt 02 Ağustos 2013, 23:08   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




Başarilar dilerim kErEm.

 

Alt 02 Ağustos 2013, 23:26   #4
Deep
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




geniş bir kadro iyi şeyler yapıcaklarını umuyorum, başarılar.

 

Alt 02 Ağustos 2013, 23:29   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




hakkınızda hayırlısı olsun

__________________
yokuz
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 03 Ağustos 2013, 12:43   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




Kelebek.Gen.TR #Help Birimi Her Zaman Helper Yetiştirmeyi Kendine Prensip Edinmiş Bir Aile Ortamından Oluşmaktadır..

Geçmiş Yıllara Ait Konularımıza Bakarsanız Ne Demek Istedigimi Daha İyi Anlarsiniz.

__________________
𝔰𝔦𝔫𝔠𝔢 շօօՅ 𝓑𝔂 𝓖𝓪𝓛𝓪𝓽𝓪𝓢𝓪𝓡𝓪𝔂𝓛𝓲

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.

вüℓвüℓℓεя çσк үαη∂ı, güℓℓεя∂ε үαηsıη...
 

Alt 03 Ağustos 2013, 13:21   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




ScorpioN'ı ve diger arkadasların çogunu tanırım. Benimde uzun zaman önce üst yönetiminde bulundugum bir departman idi. ScorpioN kişiligi ve bilgisini bildigim için bu işi basaracagından şüphem yok tabiki hiç bir iş tek basına basarılmaz birlikte calıstıgı helper kadrosu ile kelebek.gen.tr'nin helpini daha iyiye tasıyacaklardır. Basarılar dilerim.

 

Alt 03 Ağustos 2013, 23:52   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




başarılar diliyoruz

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

Alt 03 Ağustos 2013, 23:57   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




Başarılar dilerim.

 

Alt 04 Ağustos 2013, 00:20   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Kelebek.GEN.TR / #Help




Başarılar Arkadaşlar.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 9, departman, haftanın, kelebekgentr, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Kelebek.GEN.TR / #Help Juventus 2012 Yılına ait Polemikler 8 11 Ekim 2012 01:03
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Kelebek.Gen.TR / #Help Emre 2011 Yılına ait Polemikler 12 13 Eylül 2011 18:51
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Kelebek.GEN.TR / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 17 03 Ağustos 2010 00:57
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Kelebek.Gen.TR / #Help KartaL 2009 Yılına ait Polemikler 8 30 Haziran 2009 22:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Kelebek.ORG / #Help Kan 2009 Yılına ait Polemikler 19 02 Aralık 2008 20:43