IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  digitalpanel

Etiketlenen Kullanıcılar

1Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 03 Ağustos 2010, 01:28   #1
stonecypher
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




TRSohbet Sohbet Sunucusu / Yardım Ekibi Kadrosu

Yardım Koordinatörü: wish

#HELP YÖNETİM BİRİMİ

Genel Sorumlu: KayzerSoze - Dost

Müfettiş (Kıdem II): -

Müfettiş (Kıdem I): Joker

İdari Sorumlu (Kıdem III): Status

İdari Sorumlu (Kıdem II): KeOpS

İdari Sorumlu (Kıdem I): -

Eğitim Sorumlusu (Kıdem III): Jake

Eğitim Sorumlusu (Kıdem II): ZaL

Eğitim Sorumlusu (Kıdem I): -


#HELP TEMEL BİRİM

Ekip Lideri (Kıdem VII): RaXs

İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI): SeLiM

Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V): EasterneR

Yardım Görevlisi (Kıdem IV): SimSiyah

Yardım Görevlisi (Kıdem III): Sena

Yardım Görevlisi (Kıdem II): nighthawk - SehnSucht

Yardım Görevlisi (Kıdem I): HaZaNn - BLeeM - Quite - KaranLIK

Çaylak Helper: -

Stajyer Helper: MiCroP_qıS - XaNaX

-

HelpTeam yeni yetki sistemine göre kendi içinde aşağıda gösterildiği şekilde 2 birime ve 4 komiteye ayrılmıştır.


|-A TEMEL BİRİM
|--a Ekip Komitesi
|---B YÖNETİM BİRİMİ
|----b Eğitim Komitesi
|-----c İdari Komite
|------d Denetim Komitesi

Üstteki şemada yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem sorumluluk ve yetki artmaktadır.
Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem kişinin üstlüğünü (bilgi tecrübe olgunluk eskilik) simgelemektedir.

A. TEMEL BİRİM
Temel birim erişim (access) yetkisi 1 ile 9 arasında olan üyelerden oluşmaktadır. Kendi içerisinde "Ekip Komitesi" olarak isimlendirilen komiteyi barındırır.

a) Ekip Komitesi
Ekip komitesi HelpTeam içerisindeki başlangıç komitesidir.
Ekibe yeni katılan ve yeni katılmış üyeler zamanla kıdem ve tecrübe kazanarak yetki ve sorumluluklarını aldıkları terfiler ile bu komite içerisinde arttırırlar.
Ekip komitesi aşağıdaki 9 yetki seviyesinden oluşmaktadır:

1. % Stajyer:

- Tanım: Ekibe yeni katılanlar için başlangıç seviyesidir. Stajyer olarak başlayan kişiler "Helper" değil "Helper aday adayı" olurlar.

- Bilgi: Eklendiği tarihten itibaren 3 günlük bir deneme süresinden geçerler. Deneme süresinde bir stajyerden istenen; öğrenmeye istekli çabuk öğrenen ve öğrendiğini uygulama beceresine sahip ekibe pozitif değerler katma amacında olan ve online süresi yüksek bir profil çizmesidir. 3 günlük deneme süreci sonrasında hocaları tarafından uygun görüldüğü takdirde Stajyer Çaylak olarak terfi alır. Performansı yetersiz bulunursa ekipteki görevine son verilir.

- Görev: #Help odaklı çalışırlar. Günlük eğitimlere katılmaları zorunludur.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim

2. % Çaylak:

- Tanım: Stajyerlik döneminden sonra ekibe "Helper adayı" olarak katılmaya hak kazanmış kişilerin bulunduğu seviyedir.

- Bilgi: 4 günlük gözlem sürecinden geçerler. Bir çaylaktan 4 günlük gözlem süreci süresinde beklenen stajyerlik döneminde öğrendiği bilgilerle yeni öğreneceği bilgileri birleştirip hocalarına HelpTeam'in işleyişi ve kuralları hakkında gerekli bilince sahip olduklarını ispat eden bir profil çizmeleridir.

- Görev: #Help odaklı çalışırlar. Günlük eğitimlere katılmaları zorunludur.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim

3. @ Yardım Görevlisi (Kıdem I-IV):

- Tanım: Stajyerlik ve çaylaklık dönemlerini başarı ile tamamlayan üyelerin "Helper" olmaya hak kazandıkları ekip
komitesinin temel seviyesidir.

- Bilgi: Bu yetki seviyesi kendi içerisinde Kıdem I Kıdem II Kıdem III ve Kıdem IV olmak üzere dörde ayrılır.

- Görev:

-- #Help odaklı çalışırlar. Günlük eğitimlere katılmaları zorunludur.
-- Stajyer ve Çaylak olanlara bilgi ve tecrübe kazanmaları konusunda yardımcı olur.

- Açıklama: Kıdem IV yetkisine sahip Yardım Görevlisi kendisine herhangi bir Eğitim Sorumlusu tarafından görev verildiği takdirde eğitim olduğu günlerde eğitim verme hakkına sahiptir.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim

7. @ Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V):

- Tanım: Yardım Görevlisi olan kişilerin hocaları tarafından eğitim vermek için yeterli bilgiye sahip oldukları takdir edildiğinde aldıkları seviyedir.

- Görev:

-- #Help ve #Egitim odaklı çalışırlar.
-- Helper Helper adayı ve Helper aday adayı seviyelerini gözlemleyip eksik oldukları konularda destek verirler.
-Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim

8. @ İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI):

- Tanım: Ekip komitesinin en önemli 2. seviyesidir. HelpTeam'in sunucu geneliyle olan iç ve dış bağlantılarını kuran ekibe gerekli tüm istihbaratı toplayan kişiler bu yetki seviyesinde bulunurlar.

- Bilgi:

-- Sınav yapma yetkisine sahip olduğu için HTYS üzerinden Stajyer ekleme yetkisine de sahiptir.
-- Stajyer eklerken onay alması gereken yönetici sayısı 3'tür. O anda yeterli sayıda online yönetici yoksa 1 yönetici onayı da yeterlidir.

- Görev:

-- Ekip içi ve sunucu genelinde HelpTeam hakkında genel nabzı tutar olumlu/olumsuz hertürlü görüş ve eleştiriyi toplar.
-- En önemli görevi sunucu genelindeki kanallarda online süresi yüksek Helper olmaya yatkın kişileri tespit edip bu kişilere HelpTeam hakkında bilgi verip sınava olmaları yönünde ikna etmesidir.
-- Yönetim Birimi'nde online olan yetkili veya Ekip Lideri olmadığı zaman tespit ettiği Helper olmaya yatkın kişileri sınav yapar.
-- Topladığı hertürlü bilgiyi bir üstü olan Ekip Lideri'ne bildirir Ekip Lideri'nin alt seviyeler ile iletişimini sağlar.
-- Yukarıdaki görev doğrultusunda Ekip Komitesi içerisindeki şikayetleri ve problemleri dinleyip bunları Ekip Lideri'ne iletir.
-- Eklediği kişileri ELV'ye kayıt eder.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav

9. @ Ekip Lideri (Kıdem VII):

- Tanım: Ekip Komitesi'nin en önemli seviyesidir. Temel Birim ile Yönetim Birimi arasındaki köprüdür.

- Bilgi:

-- Sınav yapma HTYS üzerinden Stajyer/Çaylak ekleme yetkisine sahiptir.
-- Stajyer/Çaylak eklerken onay almaları gereken yönetici sayısı 2'dir. O anda yeterli sayıda online yönetici yoksa 1 yönetici onayı da yeterlidir.

- Görev:

-- Ekip Komitesi'nin düzenli bir şekilde işlemesi için gerekli bütün işlemleri yapmakla yükümlüdür.
-- İsithbarat Yetkilisi'nden düzenli olarak rapor istemeli ve aldığı raporlardan gerekli gördüklerini Yönetim Birimi'ndeki İdari Sorumlu'ya iletmelidir.
-- Aldığı raporlar doğrultusunda ekip içerisindeki problemleri çözmekle yükümlüdür. Çözemediği problemleri İdari Sorumlu'ya iletmelidir.
-- Eklediği kişileri ELV'ye kayıt eder.
-- Önemli görevlerinden biri de ekip üyelerinin kurallara uyup uymadığını denetlemektir.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav

B. YÖNETİM BİRİMİ

Yönetim birimi erişim (access) yetkisi 10 ile 18 arasında olan üyelerden oluşmaktadır. Kendi içerisinde "Eğitim Komitesi" "İdari Komite" ve "Denetim Komitesi" olarak isimlendirilen komiteleri barındırır.

b) Eğitim Komitesi
Eğitim Komitesi HelpTeam içerisindeki yönetim başlangıç komitesidir. "Eğitim Sorumlusu" adı verilen yetki seviyesinden oluşmaktadır.

10. Eğitim Sorumlusu (Kıdem I-III):

- Tanım: Eğitim Komitesi içerisindeki tek yetki seviyesidir.

- Bilgi:
-- Bu yetki seviyesi kendi içerisinde Kıdem I Kıdem II ve Kıdem III olmak üzere üçe ayrılır.
-- Eğitim verme sınav yapma ve ACC-CHANGE yetkisi bulunmaktadır.
-- Kendi kararı doğrultusunda onay gerekmeksizin Stajyer/Çaylak ekleyebilir.
-- Maksimum ekleme/silme yapabileceği erişim seviyesi: 7
-- 3-7 yetki seviyelerinde access işlemleri yaparken en az 2 İdari Sorumlu onayı alması gerekmektedir. O anda yeterli sayıda online İdari Sorumlu yoksa 1 onay da yeterlidir.

- Görev:

-- En önemli görevleri İstihbarat Yetkilileri ile uyumlu olarak çalışıp sunucu içerisinden ekibe yeni kişiler katmaktır ve bu kişileri eğitmektir.
-- Ekibe yeni katılan üyelerin hertürlü oryantasyonunu (kural sistem alias) sağlar.
-- Terfi alan kişileri yeni yetki seviyeleri hakkında bilgilendirir.
-- Önemli görevlerinden biri de Stajyer konumundaki başarılı üyelerin Çaylak ve Yardım Görevlisi Kıdem I olma yolundaki terfilerini zamanında yapmaktır.
-- Yetkisi düşürülen kişilere yetkilerinin neden düşürüldüğü hakkında bilgi verir.
-- #Helpegitim ve #Egitim ağırlıklı çalışıp ekip içerisindeki bilgi seviyesini her zaman yeni konularla pekiştirip arttırmaya çalışır.
-- Ekipteki üyelerin eksik oldukları konuları tespit edip bu konularda eğitimler düzenler.
-- Kullanıcılara yönelik eğitimler düzenler.
-- Erişim değişikliklerini ELV'ye kayıt eder. ELV kaydı hakkında İstihbarat Yetkilisi ve Ekip Lideri'ni denetler.
-- Günlük eğitim programlarını ve eğitim verilecek olan konuyu DİREKT olarak Genel Sorumlu'lara ve Koordinatör'e MEMO atarak iletir.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav #helpsop

c) İdari Komite

İdari Komite HelpTeam içerisindeki idari işlerin yürütüldüğü komitedir. "İdari Sorumlu" adı verilen yetki seviyesinden oluşmaktadır.

13. İdari Sorumlu (Kıdem I-III):

- Tanım: İdari Komite içerisindeki tek yetki seviyesidir.

- Bilgi:

-- Bu yetki seviyesi kendi içerisinde Kıdem I Kıdem II ve Kıdem III olmak üzere üçe ayrılır.
-- Eğitim verme sınav yapma ve ACC-CHANGE yetkisi bulunmaktadır.
-- Maksimum ekleme/silme yapabileceği erişim seviyesi: 12
-- 1-7 arasındaki access işlemlerini onay gerekmeksizin yapabilir.
-- 8 ve 9 yetki seviyeleri üzerinde yapacağı access işlemleri için en az 1 Müfettiş onayı alması gerekmektedir. (Yeterli sayıda online Müfettiş yoksa işlem yapamaz.)
-- 10-11-12 yetki seviyeleri üzerinde yapacağı access işlemleri için en az 1 Müfettiş ve en az 1 Genel Sorumlu onayı alması gerekmektedir. (Yeterli sayıda online Müfettiş veya Genel Sorumlu yoksa işlem yapamaz.)

- Görev:

-- Eğitimleri sınavları istihbaratları takip edip ekibin düzenli olarak işlemesi için gerekli hertürlü idari işlemden sorumludur.
-- İstihbarat Yetkilisi ve Ekip Lideri'nden periyodik olarak ekipteki son durum ve haberler hakkında rapor ister. Bu raporlarla ilgili gerekli işlemleri yapar ve Müfettiş'leri bilgilendirir.
-- Ekip içerisinde astları tarafından çözülemeyen problemleri çözer.
-- Erişim değişikliklerini ELV'ye kayıt eder.
-- Önemli görevlerinden biri de ekip üyelerinin kurallara uyup uymadığını denetleyip ekip içerisinde kimsenin görev ve sorumluluğunu aksatmadığından emin olmaktır.
-- Bir diğer önemli görevi HelpTeam access listesinde terfileri ve silinmeleri düzenli olarak yapmaktır Eğitim Sorumluları'nı Stajyerler'in terfileri konusunda denetlemektir.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav #helpsop

d) Denetim Komitesi
Denetim Komitesi HelpTeam içerisindeki tüm denetim işlerinin yürütüldüğü komitedir. "Müfettiş" ve "Genel Sorumlu" adı verilen yetki seviyelerinden oluşmaktadır.

16. Müfettiş (Kıdem I-II):

- Tanım: Denetim Komitesi içerisindeki temel seviyedir.
- Bilgi:

-- Bu yetki seviyesi kendi içerisinde Kıdem I ve Kıdem II olmak üzere ikiye ayrılır.
-- Eğitim verme sınav yapma ve ACC-CHANGE yetkisi bulunmaktadır.
-- İstediği herhangi bir anda istediği ekip üyesini bilgisini ölçmek için sınav yapabilir.
-- Maksimum ekleme/silme yapabileceği erişim seviyesi: 15
-- 1-12 arasındaki access işlemlerini onay gerekmeksizin yapabilir.
-- 13-14-15 yetki seviyeleri üzerinde yapacağı access işlemleri için bütün Genel Sorumlu'ların ve Koordinatör'ün onayını alması gerekir.

- Görev:

-- Denetim Komitesi hariç bütün komiteleri denetler.
-- Her komite hakkındaki son durumu düzenli olarak gerekli kişilerden rapor alıp Genel Sorumlu'ya periyodik olarak iletmekle yükümlüdür.
-- Verilen eğitimlerin sonucunu ekip üyelerinin tek tek bilgi sevyelerini analiz etmek en önemli görevidir.
-- Ekip içerisinde astları tarafından çözülemeyen problemleri çözer.
-- Erişim değişikliklerini ELV'ye kayıt eder.
-- Önemli görevlerinden biri de ekip üyelerinin kurallara ve görev tanımlarına uyup uymadığını denetlemektir. Her üyenin görevini aksatmadığından emin olmaktır.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav #helpsop

18. Genel Sorumlu:
- Tanım: HelpTeam içerisinde Koordinatör'den sonra en yüksek 2. seviyedir.

- Bilgi:

-- Ekip üzerinde hertürlü yetkiye sahiptir.
-- Maksimum ekleme/silme yapabileceği erişim seviyesi: 17
-- 1-15 arasındaki access işlemlerini onay gerekmeksizin yapabilir.
-- 16 ve 17 yetki seviyeleri üzerinde yapacağı access işlemleri için Koordinatör'ün onayını alması gerekir.
-Görev:
-- Temel Birim ve Yönetim Birimi'nin düzenli olarak işlemesini sağlamakla yükümlüdür.
-- Yukarıda belirtilen görevi doğrultusunda raporlama/eğitim/ELV kayıt/sınav/online saatleri gibi faktörleri yönetmek ve idare etmekle yükümlüdür.
-- Tüm birimlerin ve bu birimler içerisindeki komitelerin durumları hakkında düzenli olarak Koordinatör'e bilgi verir.

- Bulunduğu kanallar: #help #helpteam #helpegitim #egitim #helpsinav #helpsop


--- YETKİ SİSTEMİNE GENEL BAKIŞ ---

Hiyerarşi aşağı doğru gittikçe artmaktadır.

-Stajyer
-- Çaylak
--- Yardım Görevlisi (Kıdem I)
---- Yardım Görevlisi (Kıdem II)
----- Yardım Görevlisi (Kıdem III)
------ Yardım Görevlisi (Kıdem IV)
------- Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V)
-------- İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI)
--------- Ekip Lideri (Kıdem VII)
---------- Eğitim Sorumlusu (Kıdem I)
----------- Eğitim Sorumlusu (Kıdem II)
------------ Eğitim Sorumlusu (Kıdem III)
------------- İdari Sorumlu (Kıdem I)
-------------- İdari Sorumlu (Kıdem II)
--------------- İdari Sorumlu (Kıdem III)
---------------- Müfettiş (Kıdem I)
----------------- Müfettiş (Kıdem II)
------------------ Genel Sorumlu
-
ATAMA SİSTEMİ ;
-

* HTYS kanala giren kullanıcıya yardım vermesi için o an #helpteam kanalında @ konumundaki helper'lar arasından bir kişiyi atayacaktır ve yalnızca atanan helper yardım verecektir.

* Eğer atanan helper atandığı andan itibaren 15 saniye içinde kullanıcıyı karşılamazsa hızlı olan helper kullanıcıyı karşılar ve atandığı halde kullanıcıyı karşılamayan helper yöneticiler tarafından uyarı alır.
Sistemin hedefi;

* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek.

* Karşılama sistemini sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek.


-

SINAV SİSTEMİ ;

-

Helper Seçme Sınavı #helpsinav kanalına girip sınav olma talebinde bulunan adaylara kişisel olarak yapılmaktadır.

* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 (CS NS MS) servis komutları.

* Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" #helpsinav kanal topic'inde belirtilen süre kadar veya daha fazla olan adaylar #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp /silence + komutu ile özellerini kapatıp sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler.

* Sınav sonunda başarılı olan aday HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır.
Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir.

* Bot Eğitim konuları: ChanServ NickServ MemoServ who akick ignore wildcard kanal ve rumuz kipleri

-


TRSohbet.COM #Help Departmanı hakkında artıları, eksileri ve önerileri bu başlık altından seviye sınırları dahilinde belirtebilirsiniz.

Not : Yukarıda verilen bilgilerin tamamı wish rumuzlu kullanıcıdan alınmıştır.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet sohbet
Alt 03 Ağustos 2010, 01:30   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Değişik Bir sistem BaşarıLar

 

Alt 03 Ağustos 2010, 02:16   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Emeginize sagLik hocam (KaranLIK)

 

Alt 03 Ağustos 2010, 17:19   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Paylaşım için teşekkürler.TRSohbet.com Help departmanı gerçekten de kullanıcılara içtenlikle yardımcı olan ve bunu tüm ekibi ile zevkle yapan bir takımdır. Bu kadronun oluşmasında emeği geçen takım arkadaşlarım ve üstadlarımı kutlar başarılarının devamını dilerim.TRSohbet HelpTeam'da görev almak bir ayrıcalıktır arkadaşlar.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 03 Ağustos 2010, 22:32   #5
Çevrimdışı
xyL
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Beğendiğim help departmanlarından birisidir.
Değişik bir sistem ile hiyerarşi düzeni sağlıyorlar.
Başarılarınızın devamını dilerim, TRSohbet.Com / #HELP

 

Alt 03 Ağustos 2010, 22:43   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Ben Trsohbet help departmaninda gönüllü hizmet veren bir helperim.
Sistem oldukca kati görünsede egitim acisindan cok iyi.
Komutlari yavas yavas ama etkili bir sekilde ögrenmemizi sagladigini düsünüyorum.
Kaliteli helperler yetistigini egitim veren hocalarimizdan anliyorum.
Bu da dogru yerde oldugumun tespitidir.
Trsohbet help departmaninin basarilarinin devamini dilerim.

 

Alt 04 Ağustos 2010, 21:37   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Basarilar.

 

Alt 06 Ağustos 2010, 19:49   #8
Çevrimdışı
Nod
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Sunucunun web tabanlı olduğunu duymuştum, o nedenlede bazen yokladığımda pek bir aktiflik göremedim buda genelde web user olmasından dolayı olsa gerek.

 

Alt 07 Ağustos 2010, 19:28   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




Senelerdir bıkmadan usanmadan help kültürünü sürdüren, kalıplaşmış bir ekipten oluşan güçlü bir kadroya sahip TrSohbet, başarının altında ciddi bir tecrübe yatıyor. Bir help departmanının başarıya ulaşması için gerekli olan materyalleri çok iyi çözmüş durumda ve bunun uygulaması güzel yapılan bir sunucudur. TrSohbet üst yönetimi de help kültüründe yetişmiş kişilerin bilgi ve tecrübelerinin sunucuya olan katkılarının farkında ki; yönetimi Help departmanı üzerinden oluşturuluyor. Bizlere bu imkanı sağlayan başta kanal founderımız wish kayzersoze joker'e teşekkürlerımı bir borç bilirim.. SeLiM

 

Alt 07 Ağustos 2010, 20:55   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help




başarılar

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
&gt, &lt, 8, trsohbetcom


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > TRSohbet.com / #Help Bulut 2013 Yılına ait Polemikler 19 09 Mart 2013 14:58
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help Ezgi 2012 Yılına ait Polemikler 12 01 Ekim 2012 12:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > trsohbet.com / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 29 03 Aralık 2011 19:29
Haftanın Polemiği < 1 > TRSohbet.COM stonecypher 2011 Polemikleri 17 14 Ocak 2011 00:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 21 06 Haziran 2009 16:17