21 Haziran 2010, 20:40 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Merhaba Degerli IF Kullanıcıları. Help polemikleri serimizde 6.Haftanın Help departmanı, Soyle.Net SoyLe.Net IRC Network - #Help Departmani Görevlileri #Help departman founderi: Nadrosima #Help departman admini: Sessiz #Help departman üst yetkilileri: SiyahKaR, Unique, witch, CappaDociaN #Help departman yetkilisi: RhomaNtiC #Help departman görevlileri: Sabian, Xhephaestus, DracuLa, Clue, Siyah, Mert, Security, Ruthless, Legion, Seniz, Ender, Numberone, Chris, Luis, Corinth, Arwen, Max, Sasuke, Courage, CroniX, Rita, Eddy, hate SoyLe.Net IRC Network - #HELP Departman Bilgileri #Help Resmi IRC(d)-Servisler yardim kanali #Helpers IRCHelpers yardimlasma & destek kanali #mIRCHelp mIRC-Scripting yardim kanali #Helpmaster Help komitesi kanali #IRCMaster HelpSystem kontrol ve istatistik kanali #System Egitim komitesi ve istatistik kanali #IRCEthos Bireysel Helperaday-adaylari egitim kanali #HelpEthos IRCHelpers egitim kanali #SvsDesk IRC(d)-Servisler egitim ve HelpGame kanali #Educator Bireysel egitim basvuru-talep kanali #Sınav Genel HSS kanali - Sistem geregi deaktif durumdadir - SoyLe.Net [m]IRC[d] Help Resmi Veri-Istatistik WebSitesi - [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Soyle.Net HelpSystem botuna entegre edilmis mIRC Scripting kodlari ile ASP ve HTML kodlarinin birlikte kullanimi ile olusturulmus olan HelpSystem Report v.beta Ana sayfasi. Soyle.Net sunucusuna bagli durumda olan HelpSystem botunun, helperlere ait olan bütün istatiksel verilerini site içersinde yayinlamaktadir. Help bünyesinde bulunan her bir helperin durumu bu sistem araciligi ile web ortamina tasinmistir. HelpSystem Report v.Beta hakkinda ayrintili bilgiyi bu [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] alabilirsiniz. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
- mIRCHelp Scripting Departmani - [SiyahKaR] #mIRCHelp ekibi, calismalarini Soyle.net'de HelpSystem botu araciligi ile kayit altinda tutmaktadir. Suanda toplam, 25 kod kanalimizda yayinlanmaktadir. Dileyen herkes, sunucu üzerinden calismalarimiza ulasabilir ve online destek alabilirler. Ayrica #mIRCHelp kanali olarak, scripting hevesi bulunan arkadaslarimiz icin IDENTIFIER'larin Turkce Dokumanlarini kanalimizda yayinlamaktayiz. Suanda, Turkce anlatimli, 26 identifier kullanicilarimiza sunulmustur. Bunun yani sira kullanilarimizin mirc dokumanlarina daha hizli ve kolaylikla ulasabilmesi icin HelpSystem report sayfasinda kisiye özel 50 saniyelik sayfalar olusturulmaktadir. Ornek olarak; PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
- Egitim Departmani -[witch] Soyle.Net Help departmaninda son alinan help komitesi kararlarina gore genel helper secme sinavlari ve kisisel sinavlar dondurulmustur. Yaklasik bir(1) yildir genel sinav yapilmamistir. Buna göre; kadroya alimlar, Soyle.Net'in kendi bünyesinden Helper adaylari yetistirilmek uzere detayli ve sıkı bir egitimden gecirilir. Egitim departmani Soyle.Net help bunyesine bu zaman zarfi icersinde cok büyük kazanclar saglamis ve sistemini heran gelistirmektedir. Buna göre disaridan gelen HelperAdaylik taleplerinde #IRCEthos kanalinda birsüre gözlem ve mulakattan sonra help komitesi ve egitim departmaninin kararina gore kadroya dahili gerceklesmektedir. Helperaday-adaylarinin aldiklari genel egitimleri ve performanslarini kendileri de olmak uzere egitim departmani takip edebilmektedir bu göre durumlari asagida ki linkte mevcuttur. Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] - IRCHelpers Performans Departmani - [Unique] [D.P] Departman performansinda baz alinan puanlama sistemi asagida belirtilmistir. 1-) H.P voice listesinde her +50 voice'de [D.P +4 puan] 2-) Bir konuda uyari alip ikinci tekrari halinde [D.P -2 ucuncu tekrarda D.P -5 puan] 3-) Egitim kuruluna girmeye hak kazanan [D.P +10 ve orada ki istatistiklerine göre devami.] 4-) Gun icersinde away&kanal limiti kuralina iki kere takilan [D.P -2 puan] 5-) Hiyerarsik düzene uyumsuz haraketler [D.P -10 puan] 6-) Helpers ve departman kanallarinda uyumsuz tavir ve haraketler [D.P -5 puan] 7-) Sunucu genelinde ki uyumsuz/ profosyonellik disi tavir ve haraketler [D.P -10 puan] 8-) Disiplinli, uyumlu, profosyonel haraketler ve kurallara baglilik [D.P +10 puan] 9-) Yonetim'den sikayet ya da Ovgu getiren [Sikayet; D.P -7 Ovgu; D.P +7 puan] 10-) Helpers veya HelpEthos kanalinda sorulacak BONUS sorulara dogru cevap [D.P +5 puan] 11-) mIRCHelp kadrosuna girmeye hak kazananlar [D.P +10 puan] 12-) Sunucu genelinde kullanicilarin saygisini kazanma ve yardimlasma [D.P +5 puan] 13-) #SvsDesk kanalini takip ve oyuna dahil olmak [D.P +2 puan] 14-) Helperlar arasi tartismaya sebebiyet veyahut birebir tartisanlar hakli/haksiz aranmaksizin [D.P -7 puan] #D.P %75 ve G.P %55 üzerinde olanlar level atlama sürecindedir. #D.P %25 ve G.P %10 sinirinda olanlar departmandan ayrilma sürecindedir. [!]Yukarida ki metinde belirtilmemis olsa dahi Help Komitesinin verecegi her karar kural niteligi tasir. #HelpSystem tarafindan belirli araliklarla düzenli olarak güncellenen bu istatistikleri, help komitesi yani sira IRCHelperlarda asagida belirtilen linkten takip edebilirler. Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] - IRC(d) AR-GE Egitim Departmani - [Sessiz & RhomaNtiC] Su an itibari ile C ve C++ v.b kod dilleri egitim calismalarimiz icerisinde yer almasada, AR-GE departmaninin öncelikli hedefi istekli IRCHelperlara SHH yonetim, Modul kurulum, Eggdrop&TCL, UnrealIRCd ve Services kurulum gibi v.b egitimler vermektedir. Amac sistem mantigini daha fazla anlatabilmek ve her soruna mantik yoluyla pratik olarak mudahale edebilmektir. Bu calismalar asagida belirtilen AR-GE sunucusunda devam etmektedir. PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
- Departman Destek Botlari - HelpSystem Report v.Beta & IRCSystem Help Oyun Soyle.Net #Help Departmanı hakkında artıları, eksileri ve önerileri bu başlık altından seviye sınırları dahilinde belirtebilirsiniz.
__________________ Sonsuza dek özlemimsin Gökçe`m... Konu Disconnected tarafından (21 Haziran 2010 Saat 20:47 ) değiştirilmiştir. Sebep: Edit | |
|
21 Haziran 2010, 22:56 | #2 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help SoyleNet/Help Departmanı'nı yakından tanıyorum.Herşey sorunsuz ve sağlam ilerleyen bir sunucu.Nadrosima(Alper) Abi'yi de uzun zamandır tanıyorum,delikanlı ve bazı sunucular gibi her ay başında founder değişmiyor.Kısacası süper.witch,Unique arkadaşlarıma da başarılar diliyorum.SiyahKaR hakkında pek birşey söylemeye gerek yok sanırım,Sertaç'ta HelpSystem botunun abisi gibi birşey oldu.Neyse,sözü fazla uzattık sanırım.Başarılar,Soyle.Net Türkiye'de TEK! diyorum. (:
__________________ Büyümeden yaşlandım ben.Hayat; ilk gördüğüm insanların,ilk gördüğüm gibi olmadıklarını öğretti. Kahraman Tazeoğlu |
|
22 Haziran 2010, 12:01 | #3 |
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Güzel sistem ama niye c|c++ yok Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. ) |
|
22 Haziran 2010, 16:23 | #5 |
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Soyle.Net ve Nadrosima icin isallah hayırlısı olur , sohbet.net'deki grafigini umarim soyle.net'de devam ettirir. Basarılar.. |
|
22 Haziran 2010, 18:45 | #6 |
Çevrimdışı ✰ ÖzeL..
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help aLperi Sol Zamanındanda Tanırım..DisipLinLi Yaptıgı i$e Özen Gösteren bi Arkadasımız..Ba$arıLar..
__________________ Edep; aklın Tercümanıdır. İnsan edebi kadar akıllı, Aklı kadar şerefli, Şerefi kadar Kıymetlidir. Massive.. Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir. |
|
24 Haziran 2010, 12:33 | #9 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Senelerdir bıkmadan usanmadan help kültürünü sürdüren, kalıplaşmış bir ekipten oluşan güçlü bir kadroya sahipler. Şuanki başarılarının altında ciddi bir tecrübe yatıyor. Nadrosima'yı yıllardır tanıyorum sorumluluk aldığı her sunucuda kendisini takip ettim. Bir help departmanının başarıya ulaşması için gerekli olan materyalleri çok iyi çözmüş durumda ve bunun uygulamasını güzel yapıyor. Gördüğüm kadarıyla soyle.net üst yönetimi de help kültüründe yetişmiş kişilerin bilgi ve tecrübelerinin sunucuya olan katkılarının farkında ki; yönetimi help departmanı üzerinden oluşturuyorlar. Buna zemin hazırlayan Nadrosima ve ekibini tebrik ediyorum, iyi çalışmalar. |
|
25 Haziran 2010, 17:17 | #10 |
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help Nadrosima Kardesimizi her zaman taktir etmisimdir. kendisi Help Departman bilgisi ile butun herkeze ornek olabilecek bir arkadastir.Ben Xhephaestus olarak kendisinin her zaman yaninda olmaktan kendi adima gurur duyuruyorum. Cunku boyle bir dost, kardes az sayida bulunur. Soyle.net #Help Turkiye sunuculardaki Help Departman'lari arasinda her zaman birinci siradadir. Ve boyle bir ortamda oldugum icin, beni bu ortamda bulunmamdaki en buyuk onculugu yapan Nadrosima( Alper ) kardesime tesekkurlerimi sunarim. Hersey cok guzel, ve dahada guzel olacak Hep beraber ! |
|
Etiketler |
>, <, 6, soylenet |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Soyle.NET #HELP | Juventus | 2012 Yılına ait Polemikler | 10 | 15 Ocak 2013 23:49 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Soyle.Net / #Help | stonecypher | 2011 Yılına ait Polemikler | 14 | 29 Ağustos 2011 16:39 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > mIRCAlem.Com / #Help | Disconnected | 2010 Yılına ait Polemikler | 13 | 21 Haziran 2010 20:31 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > TRChat.Com / #Help | huLk | 2010 Yılına ait Polemikler | 22 | 07 Haziran 2010 19:34 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Soyle.NET / #Help | Daemnia | 2009 Yılına ait Polemikler | 19 | 14 Mayıs 2009 14:43 |