IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

Avatar
BuseNaz
Avatar
Own
Avatar
Convex
Avatar
Pentagram
Avatar
Ezgi
Avatar
EceNaz
Avatar
LyinG-LoVe
Avatar
Thilda
Avatar
Roger
+
Etiketlenen Kullanıcılar

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 17 Ocak 2010, 18:05   #1
stonecypher
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




MI-#HELP yonetimi ve yonetimindeki helper-larin calismalari sadece Egitim'e yoneliktir.
-
MI-#HELP departman bunyesinde bulunan kanallar;
-
1) #HELP - Sunucunun ve helperlarin resmi olarak goruldugu ve yardim aldigi/verdigi kanaldir. Burada, kullanicilarimizin ogrenmesini saglamak amacli beklemeyi serbest kıldık. Kullanıcılarımız canlı yardıma şahit olup, daha fazla şey öğrenebilirler düşüncesiyle bu sistemi oturttuk
-
2) #HELPERS - Sunucunun helperlarinin birbirleriyle iletişim kurduğu ve, soru/cevap, eğitim ve departman hakkında diğer bilgileri topladığı/öğrettiği/öğrendiği yerdir.
-
3) #EGITIM - Sunucumuzun kullanıcıları ve helperlarının genel eğitim gördüğü kanaldır. Bu kanal içerisinde 7/24 soru-cevap botu aktiftir. Bunun dışında genel eğitim verilmeyip, soru/cevap şeklinde kullanıcılarımıza ve globaloplarımıza eğitimler verilmektedir.
-
4) #SINAV - Sunucumuzun kullanıcılarının sınav olduğu kanaldır. Bu kanalda sınavlar web uzerinden olunur. Web uzerinden sorulan rastgele sorulara, web uzerinden kullanıcılarımız yanıt verir. Bu yanıt esnasında süre devamlı işler, sistemin 0'dan sayması için herhangi bir bug'ı yoktur. Girişler MI-IRC uzerindeki nick database'ine göre yapılır. Ve o anda Helpsop kanal yetkililerine bilgi gelir. Sınav bitiminde Socketbot tarafından değerlendirilen cevaplar, helpsop kanalına yansır. 3 dakika içinde helpsop kanalından herhangi bir aktivite gelmez ise(meşgul durumu), bot; sınav kanalına sonuçları(olasılık) yansıtır.
-
5) #HELPTEAM - Özel eğitim kanalıdır ve butun kullanıcılarımıza açıktır. İçeride olan botumuz 7 gün 24 saat onlinedır.(Yakında tamamen aktif olacaktır)
-
6) #HELPSOP - Helpsopların buluşma kanalıdır.
-
7) #OPERDESK - Operdesk kanalı tamamen MI-Help departmanına ait olup, helperların yükselecekleri son noktadır. Bu noktadan geçtikten sonra MI-IRC Yönetimine katılan kişilerin help ile alakası tamamiyle kesilmektedir.
-
-MI-#HELP Yonetim Kurulu-

Help departman sorumlusu: Lanet
Help departman yetkilisi: Mudvayne
Help departman sopları: Night
Help departman vekilleri: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan
Operdesk yardım departmanı: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan - DuZCe - MuStYy - Night
Dışarıdan Teknik destek: StoneCypher

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Lanet nickli yetkiliden alınmıştır.

mIRCIndir.com Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

 

 

Etiketler
>, <, 2, haftanin, haftanın, mircindircom, polemiği, polemigi


Konuyu Toplam 4 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mIRCTurk.com / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 8 09 Mayıs 2012 21:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Sohbet.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 12 04 Nisan 2012 14:13
Haftanın Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM [2010] stonecypher 2010 Polemikleri 26 01 Şubat 2010 23:52
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 45 27 Nisan 2009 19:15
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 7 21 Mart 2009 14:26