IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10 Ocak 2010, 19:10   #21
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Başarılar Zurne.NET.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 12 Ocak 2010, 12:50   #22
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




HeLLFire den baskası yalan olur.. Zurna aRTık cidden baydı ortalıGı. on günde bir.. Help founderi deişiyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hasan help kanaLıdamı kiralıyorsun acaba?

 

Alt 12 Ocak 2010, 13:15   #23
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




BaşarıLar Ama YonetimLe Umarım anLaşırsınız

 

Alt 12 Ocak 2010, 13:21   #24
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




RhomaNtiC (Ahmet)'i tekrar IRC'ye başlatan bir ekip, Ldunda gibi bir RekorNET ismini de kadrosuna katan bir ekip. Başarılar Burak'cım, iyiyi hak ediyorsun..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 12 Ocak 2010, 13:23   #25
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Teşekkür ederim doğukanim eyv. Jayjay para ile kiralanması söz konusu değil, + 10 günde değişiyorsa neden hala değişmedi. 1 buçuk aydır bende, ben aldım departmanı. Yapılan değişiklikler, oluşumda zaten herkes görüyor. Zorlamanin alemi yok diye düşünüyorum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
herkese teşekkürler.

 

Alt 12 Ocak 2010, 13:56   #26
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Z-Help'de son zamanlarda istikrarsızlıklar var sürekli değişimler ayrılmalar vs... umarım bu sefer kalıcı bir yönetimle uzun süre hizmet edersiniz başarılar.

 

Alt 12 Ocak 2010, 19:02   #27
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Ekibimizden memnunuz (: burakla yola devam

 

Alt 13 Ocak 2010, 01:38   #28
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Fromhell Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
RhomaNtiC (Ahmet)'i tekrar IRC'ye başlatan bir ekip, Ldunda gibi bir RekorNET ismini de kadrosuna katan bir ekip. Başarılar Burak'cım, iyiyi hak ediyorsun..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Öncelikle şunu belirteyim Çok Kısa bir süreliğine ZurnaNET Help kadrosunda bulundum ancak uzun yıllardır emek verdiğim ve vermekte olduğum RekorNET Help kanalındaki görevime devam etme kararı aldım.Ayrıca RekorNET dışında herhangi bir sunucuda kesinlikle görev almayacağımı belirtmek isterim.

ZurnaNET Help kanalı ile ilgili görüşlerime gelince ,Help Founder olarak Olderman'ı görmek güzel ve sevindirici.Kendisiyle uzun yıllar aynı kadroda görev de yaptık.Kişiliğine,bilgisine ve yöneticiliğini beğendiğim bir kardeşim.Gayet tecrübeli biride.Founder olduktan sonra gerek teknik açıdan yaptığı çalışmalar gerek iyi bir kadro kurulmasını sağlamak , gerekse Help kanalında sağlam bir düzen,disiplin ve hiyerarşi oluşturmak için çalışmasının karşılığını Aksi bir durum olmaz ise Kısa bir süre sonra alacaktır.

Kendisine ve Help departmanındaki kişilere başarılar dilerim..

 

Alt 13 Ocak 2010, 04:30   #29
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




Mohikan'dan sonra bir duzen tutturamadilar.

 

Alt 13 Ocak 2010, 18:15   #30
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help




başarılı bir kadro düzeyi başarılar diliyorum...

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
>, <, 1, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help Adrenaline 2013 Yılına ait Polemikler 10 29 Temmuz 2013 02:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Zurna.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 15 28 Haziran 2012 13:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 11 11 Ekim 2011 13:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 16 27 Eylül 2009 15:36
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52