IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

1Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Eylül 2009, 13:45   #1
stonecypher
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Merhaba Değerli IRCForumlari.NET kullanıcıları ;

Bu haftada ki Help polemiği köşemizde Türkiye'de yıllarca help denildiğinde akla ilk gelen isimlerden olan Zurna.net #Help departmanını tanıyoruz. Aşırıya kaçmadan ve hakaret etmeden dilediklerinizi yazabilirsiniz.

ChanServ- #help ZurnaNET resmi IRC Services yardim kanalidir.
ChanServ- #help kanali Türkiye'nin en kaliteli helperlerinin karsiliksiz yardim verdigi bir kanaldir.

ZurnaNET #Help departmanı yönetim kadrosu:

#Help Founder(Tüm birimler sorumlusu): HeLLfire
#Help Sop(Tüm birimler yetkilisi): FaRaBi,Sefa ve Megalazy
#Help Sop Adayları(Tüm birimler yardımcı yetkilileri): mStf
#Help Sop Aday Adayları: OnLy ve Player
#Help Operatorleri: Stskeep ,Eva , wind, Dime, Efe, xyL , Prenses, stranger, Solved, Mankenoglu , BLack, Nefret, Snake, Kan , bLaCk`SouL, Relax, Salus, Stoned, Quicksand
#Help Operator Adayları: Love ve uNiQuE

ZurnaNET #Help departmanı işleyiş mekanizması:

#Egitim: Yıl içersinde belirli dönem aralıkları ile genel eğitimlerin yapıldığı kanal.
#Sınav: ZurnaNET resmi genel ve kişisel sınavların yapıldığı kanal.
#Helpers: ZurnaNET Helperlarının özel kanalı.
#Helpteam: Bireysel eğitim kanalı.
#Helpdesk: Güncel kararların alındığı Sop ve Sop adaylarının bulunduğu kanal.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Megalazy nickli yetkiliden alınmıştır.

Zurna.Net Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...


Konu stonecypher tarafından (14 Eylül 2009 Saat 14:40 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 14 Eylül 2009, 14:33   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Uzun zamandır #Help kanalında bulunmaktayım. Kanal içerisinde en ufak bir disiplinsizlik yada absürüt bir davranış görmedim. Ara sıra yanlış cevaplar verilmekte kullanıcıya. Bununda zamanla giderilceğine inanıyorum. Başarılar Z-Help.

 

Alt 14 Eylül 2009, 14:53   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Daha önceki kalitesiyle kıyaslanıcak olursa o kadar değil belki ama yinede az/öz bir kadrosu var. Başarılar Z-Net - Helpteam.

 

Alt 16 Eylül 2009, 00:38   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Sanırım aynı sistem baş göstermekte, her departmandaki gibi. pek bilgi sahibi degilim ama, basarilar.

 

Alt 16 Eylül 2009, 00:53   #5
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




başarılar...

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 16 Eylül 2009, 21:47   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Az öz bilgili elemanlar bulundurmakta gayet iyi hizmet verilmekte bence sektöründe öncü bir help departmanı

 

Alt 16 Eylül 2009, 23:28   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




daha önce zurna.net sunucusunda hiç görev almadım ama disiplinli oldukları bilirim başarılar sizlere zurna.net .

 

Alt 17 Eylül 2009, 00:35   #8
Çevrimdışı
She
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Guzel kadro, başarilar dilerim.

 

Alt 17 Eylül 2009, 09:43   #9
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




iyi kadro başarılar..

__________________
Imagination is more important than knowledge...
 

Alt 17 Eylül 2009, 17:57   #10
Çevrimdışı
Nod
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Aynı konu önce açılmış daha farklı bir sunucu ele alsanız daha iyi olurdu fakat böyle olmuş neyse.

Zurna.Net #Help eskisi gibi değil bildiğim kadarıyla ama haklarında hayırlısı başarılar.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 15, 2009, departman, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help Adrenaline 2013 Yılına ait Polemikler 10 29 Temmuz 2013 02:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Zurna.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 15 28 Haziran 2012 13:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 11 11 Ekim 2011 13:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52