IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

Avatar
BuseNaz
Avatar
Own
Avatar
Convex
Avatar
Pentagram
Avatar
Ezgi
Avatar
EceNaz
Avatar
LyinG-LoVe
Avatar
Thilda
Avatar
Roger
+
Etiketlenen Kullanıcılar

2Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 30 Haziran 2009, 22:43   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Help departmanları polemiğimize, mIRCTR.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.

mIRCTR.NET Help Departmanını Tanıyalım

HelpFounder:
Rita

HelpSoplar/Eğitim/Sınav/Sorumluları:
Revenge,haRBi,Story

HelperAOPLAR:
Lee,Sys,Emin,LoGaN,CeNNeT,Sonic,Murat,The,HeavenLy ,BiroL,Louise,ThyKe,Survivor,Alex,Hedwig,LyCris,Ci LeKeS,SahMeraN,YuNuS,SeRJHaaN_BRaD


BİLGİLENDİRME;
#Sınav kanalında belirlenen tarihlerde yapılan duyurular neticesinde Helper Seçme Sınavı ( HSS ) yapılır.
#Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır.
Bireysel sınavlar; Nick kayıt süresi en az 3 gün olma koşulu ile gerçekleştirilir.
#Eğitim kanalında hergün belirli saatler'de eğitimlerimiz ve soru/cevap'larımız yapılmaktadır.
Yetersiz görülen helperler/helperadayları/kullanıcılar için özel/kişisel eğitimler/eğitimler helpsoplar tarafından verilmektedir.
Kadromuzda en önemli şey ; disiplin ve saygıdır, Kural dışı hareketler asla ''affedilmez.''
HelpSystem botumuz 24 saat sunucudadır, idle,voice,setname ve bir çok işlemi gerçekleştirmektedir help departman kanallarını otomatik loglamaktadır ve helpüstyönetim kanalına bilgi vermektedir.


mIRCTR.NET Help Yönetim Sistemi ;
Help'e yardım almak için, gelen kullanıcılar asla bekletilmez hemen yardım verilir.
Help'deki kullanıcı sorduğu sorunun ; cevabını aldığı zaman anlamaz/veya/tam bilmiyorsa özelde helperlerimiz tarafından gerekli açıklama yapılır.
Helpsop'lar helperler içerisinden seçilmektedir. ilgi/alaka/özveri/disiplin'lerine göre. bunlara göre helpfounder/helpsoplar başarılı buldukları helperleri takip ederler ve zamanı gelince helper helpsop seviyesine yükseltilir.
Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle ''yasaktır.'' sorununu çözdüğümüz kullanıcılarımıza help kanalında güzel bir dil ile part yapmasını söyleriz.
HelpSystem Botu Revenge/haRBi Tarafından yapılmıştır ve, geliştirilmektedir.
Help kanalında hemen hemen 24 saat online helperler bulunmaktadır.

NOT: Yukarıdaki, bilgilerin tamamı ; Rita/Revenge'den alınmıştır.

mIRCTR.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

 

Etiketler
#help, >, <, 14, departman, haftanin, haftanın, mirctrnet, polemiği, polemigi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > mIRCTR.ORG / #Help Gurkan 2013 Yılına ait Polemikler 19 08 Temmuz 2013 21:06
Haftanın Polemiği < 5 > mIRCTR.ORG Ocean 2012 Polemikleri 21 09 Mart 2012 00:16
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.ORG / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 13 05 Kasım 2011 23:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 41 22 Ekim 2010 22:41
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 45 27 Nisan 2009 19:15