IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

2Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 30 Haziran 2009, 22:43   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Help departmanları polemiğimize, mIRCTR.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.

mIRCTR.NET Help Departmanını Tanıyalım

HelpFounder:
Rita

HelpSoplar/Eğitim/Sınav/Sorumluları:
Revenge,haRBi,Story

HelperAOPLAR:
Lee,Sys,Emin,LoGaN,CeNNeT,Sonic,Murat,The,HeavenLy ,BiroL,Louise,ThyKe,Survivor,Alex,Hedwig,LyCris,Ci LeKeS,SahMeraN,YuNuS,SeRJHaaN_BRaD


BİLGİLENDİRME;
#Sınav kanalında belirlenen tarihlerde yapılan duyurular neticesinde Helper Seçme Sınavı ( HSS ) yapılır.
#Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır.
Bireysel sınavlar; Nick kayıt süresi en az 3 gün olma koşulu ile gerçekleştirilir.
#Eğitim kanalında hergün belirli saatler'de eğitimlerimiz ve soru/cevap'larımız yapılmaktadır.
Yetersiz görülen helperler/helperadayları/kullanıcılar için özel/kişisel eğitimler/eğitimler helpsoplar tarafından verilmektedir.
Kadromuzda en önemli şey ; disiplin ve saygıdır, Kural dışı hareketler asla ''affedilmez.''
HelpSystem botumuz 24 saat sunucudadır, idle,voice,setname ve bir çok işlemi gerçekleştirmektedir help departman kanallarını otomatik loglamaktadır ve helpüstyönetim kanalına bilgi vermektedir.


mIRCTR.NET Help Yönetim Sistemi ;
Help'e yardım almak için, gelen kullanıcılar asla bekletilmez hemen yardım verilir.
Help'deki kullanıcı sorduğu sorunun ; cevabını aldığı zaman anlamaz/veya/tam bilmiyorsa özelde helperlerimiz tarafından gerekli açıklama yapılır.
Helpsop'lar helperler içerisinden seçilmektedir. ilgi/alaka/özveri/disiplin'lerine göre. bunlara göre helpfounder/helpsoplar başarılı buldukları helperleri takip ederler ve zamanı gelince helper helpsop seviyesine yükseltilir.
Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle ''yasaktır.'' sorununu çözdüğümüz kullanıcılarımıza help kanalında güzel bir dil ile part yapmasını söyleriz.
HelpSystem Botu Revenge/haRBi Tarafından yapılmıştır ve, geliştirilmektedir.
Help kanalında hemen hemen 24 saat online helperler bulunmaktadır.

NOT: Yukarıdaki, bilgilerin tamamı ; Rita/Revenge'den alınmıştır.

mIRCTR.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 30 Haziran 2009, 23:04   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Öncelikle Selam, mIRCTR.NET'de HelpSop Görevindeyim yeni nick'im ; Revenge'dir, Rita,haRBi,Story ve helperAOP arkadaşlarımızla helpi işletmekteyiz, hepimiz adına hayırlı olsun diyorum. iyi forumlar.

 

Alt 30 Haziran 2009, 23:13   #3
Çevrimiçi
Mac
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




#Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır.

Her ne kadar yeni nesil helperlar kibirli olup eksiklerini paylaşmasada güzel bi sistem
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Başarılarınızın devamını diliyorum arkadaşlar.

__________________


Like God, i don't play with dice and i don't believe in coincidences.
 

Alt 01 Temmuz 2009, 02:44   #4
Çevrimdışı
She
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Mirctr / Help ekibine Başarılar.

 

Alt 01 Temmuz 2009, 03:20   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Nerde kaçak adam warsa mIRCTR Help'te böyle nereye kadar gider bilmiyorum. Bundan 5 6 ay önce bir equaL'n kadrosu vardı Yine bu ekipten 2 3 kişi vardı. (Rita=Jena) dahil olmak üzere. mIRCTR En iyi help kadrosunu o zaman kurmuştu sonrasında da düzen tutmadı zaten...
Başarılar.

 

Alt 01 Temmuz 2009, 03:24   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Başarılar dilerim mIRCTR.Net #Help Yönetimine.

 

Alt 01 Temmuz 2009, 12:26   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Öncelikle şunu belirteyim ki bu help departmanını çekemeyen ve içerisinde olmak isteyipte olamayanlar lütfen kötüleme,karalama yapmasınlar. Şimdi görüşlerime yer verebilirim. Rita arkadaşımız Help'i hak etmiş bir kişiliktir,kurduğu help kadrosu en iyi olmasada en iyi olma yolunda çalışıyor ve bir istikrar tutturmaya çabalıyor. Bizlerde HelpSop'lar olarak elimizden geleni yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz.

Lütfen Karalama Yapmadan Yorum Ekleyiniz.

 

Alt 01 Temmuz 2009, 12:34   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Hayırlı oLsun ßaşarıLar..

 

Alt 01 Temmuz 2009, 13:46   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




StoRy Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Öncelikle şunu belirteyim ki bu help departmanını çekemeyen ve içerisinde olmak isteyipte olamayanlar lütfen kötüleme,karalama yapmasınlar. Şimdi görüşlerime yer verebilirim. Rita arkadaşımız Help'i hak etmiş bir kişiliktir,kurduğu help kadrosu en iyi olmasada en iyi olma yolunda çalışıyor ve bir istikrar tutturmaya çabalıyor. Bizlerde HelpSop'lar olarak elimizden geleni yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz.

Lütfen Karalama Yapmadan Yorum Ekleyiniz.

Help departmanı'na girecek olsam mIRCTR.Net'e mi girerim ?
Helpfounderi'nin görevi bırakıp MT'de sınav olup kazanamayınca geri dönen,
1 helpsopunun Birinin sunucu sunucu gezip tekrar döndüğü
Diğer 2 helpsop'nda aynı zamanda baska sunucularda help founder oldugu bir sunucu helpine mi girerim ?

Kaç kere ayrıldınız ordan sayısını unuttum. İlk mIRCHane bundan 2 ay önce modaydı sizce buyumekte olan bir sunucuydu oraya gittiniz. Baktınız ordan linkler cekiliyor sunucu'da user kaybı oluyor. Tekrar döndünüz. Eğer yalan ise CesurYureK söylesin.
Sonrasında Hamza mIRCTR.De actı orasıda ilk başlarda çok tutulmuştu sonradan yine user sayısında azalma oldu tekrar tükürdüğünüzü yaladınız. Hamza'yı satıp gittiniz mIRCTR'ye döndünüz.Yine mIRCTR.De sunucu sahibi Hamza IF uyesidir eğer yalan ise onuda katabiliriz konuya.
Bu 1 mi 2 mi daha bana burda laf sokmaya çalısıyorsunuz. RobinHo vardı o helpte adam akıllı ona da o sunucu adminleri ne yaptıysa yaptı görevi bıraktı adam. RhomanthiC vardı yine oda IF'ten kaç kere girdi çıktı ama hakkıyla işini yaptı sizin gibi gururunu bırakıpta geri dönüşler yapmadı. Özü sözü birdi. Bu adamların yanı sıra şimdi çıkmış öyle böyle diyorsunuz. Ne gurur kaldı sizde nede başka birşey.
En büyük suçta Master'deki sizi bir help yönetiyor sanıyor sizi bir departman sayıyor hala sizde tutuyor departmanı. RedLine Master bu arkadaşlarda gözünü açar heralde artık. Klasik bir söz vardır " Help bir sunucunun bel kemiğidir " diye. Sunucunun bel kemiğinde bu olaylar dönüyorsa artık gerisini siz düşünün.

Not
: Konuya son postumdur.

 

Alt 01 Temmuz 2009, 16:47   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




1) Herkez'in işi kendini ilgilendirir.
2) Herkez bişeyler için çaba göstermektedir.
3) Kimsenin emeği, ile oynamaya/karalamaya çalışmadan yorumlar yapınız
RİCA , EDİYORUZ
Her görüşe/yoruma saygımız vardır ama ; kırıcı yıkıcı postlara bilakis ben karşı çıkarım ne kadar hoş görüşü olsamda.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 14, departman, haftanin, haftanın, mirctrnet, polemiği, polemigi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > mIRCTR.ORG / #Help Gurkan 2013 Yılına ait Polemikler 19 08 Temmuz 2013 21:06
Haftanın Polemiği < 5 > mIRCTR.ORG Ocean 2012 Polemikleri 21 09 Mart 2012 00:16
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.ORG / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 13 05 Kasım 2011 23:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 41 22 Ekim 2010 22:41
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 45 27 Nisan 2009 19:15