14 Mayıs 2009, 15:18 | #1 | |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz. TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım; Help Koordinatörü : wish HELP YÖNETİM BİRİMİ Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear Müfettiş (Kıdem II) : - Müfettiş (Kıdem I): İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi İdari Sorumlu (Kıdem II) : System İdari Sorumlu (Kıdem I) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) : Myheart, Sempatik Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy HELP TEMEL BİRİM Ekip Lideri (Kıdem VII) : JolenE İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc Stajyer Helper : PlaneT, Leo BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız. Yönetim Sistemi;
A-) TEMEL BİRİM a) Ekip Komitesi B-) YÖNETİM BİRİMİ b) Eğitim Komitesi c) İdari Komite d) Denetim Komitesi * Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.* Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir. BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları. * Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır. * Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler. * Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır. Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir. * Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek. * Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek. BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
Bölümler A. ELV Kayıt Hataları B. Kural Hataları C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi) D. Diğer Hatalar BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir. 3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir. 4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir. BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır. TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... Konu Su`Perisi tarafından (22 Kasım 2012 Saat 01:23 ) değiştirilmiştir. | |
|
14 Mayıs 2009, 17:54 | #3 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. ) başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz başarılar trsohbet |
|
14 Mayıs 2009, 19:12 | #4 | ||||
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. | ||||
|
15 Mayıs 2009, 12:26 | #8 |
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip
__________________ Korkuyorsan yapma, yapıyorsan korkma.. wake the fuck up samurai we have a city to burn.. Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir. |
|
15 Mayıs 2009, 13:21 | #9 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Basarilar |
|
Etiketler |
#help, >, <, 11, departman, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, trsohbetcom |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > TRSohbet.com / #Help | Bulut | 2013 Yılına ait Polemikler | 19 | 09 Mart 2013 14:58 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help | Ezgi | 2012 Yılına ait Polemikler | 12 | 01 Ekim 2012 12:21 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > trsohbet.com / #help | Ocean | 2011 Yılına ait Polemikler | 29 | 03 Aralık 2011 19:29 |
Haftanın Polemiği < 1 > TRSohbet.COM | stonecypher | 2011 Polemikleri | 17 | 14 Ocak 2011 00:49 |
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help | stonecypher | 2010 Yılına ait Polemikler | 19 | 07 Eylül 2010 00:25 |