IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  digitalpanel

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Mart 2009, 22:21   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Help departmanları polemiğimize, Muhabbet.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.

Muhabbet.Net Help Departmanını tanıyalım

Help Founder : Can
Help master : DuyquSuZ, bLack, STenLie, Storm
Help operatör : asLan, DeccaL, CesuR, Good, LoFT, LiLJonN ve Dead


Yönetim Sistemi

* #Help kanalında bekleme sistemi şu an için kisitlidir, yasal hale getirilmeyi düşünülüyor.
* #Helpers kanalında her hafta gerek founder olsun gerekse helpsoplar olsun soru cevap şeklinde 10 soru sorulur ve bilgiler pekiştirilir.
* #Helpeğitim kanalında helper olmak isteyen kullanıcılar 30 seviyeden eklenir ve her gün düzenli olarak bu kullanıcılara eğitim verilir.
* #eğitim kanalında 24 saat soru cevap botu aktif olmakla beraber her gün belirli saatlerde eğitimler verilmektedir.
* #Sinav kanalında 1 hafta kişisel (nick kayıt süresi 1 haftayı doldurmuş olan kullanıcılar için geçerlidir.) 1 hafta genel Helper Seçme Sınavları (HSS) yapılır.
* #helper kanalında her hafta yapılan soru cevap sonrasında başarılı olan help görevlileri 1 seviye yükseltilir.

*** Helpmaster olarak görevlerini başarılı olarak bitirenler Oper olarak mükafatlandırılıp yönetime dahil olurlar.

***** Help ve Operhelp ortak çalışması ile geliştirilen ve kullanıcıların yanısıra görevlilerin de işlerini kolaylaştıracak bir sistem bulunmaktadır.
Bu sistem;

/operhelp Nick sebep : #Help kanalına giren kullanıcının belirttiği sorun #Help kanalı işleyişi dışında ise görevliler bu komutu kullanarak sorunu olan kullanıcıyı #operhelp kanalına yönlendirirler.
/helps Nick sebep : #OperHelp kanalına giren kullanıcının belirttiği sorun #Operhelp kanalı işleyişi dışında ise görevliler bu komutu kullanarak sorunu olan kullanıcıyı #help kanalına yönlendirirler.
komut kullanıldıktan sonra;
(OperHelp) User Nick: Daemnia Operator: Radius Message: Nick Kayit. şeklinde bir uyarı yöneticilere ulaşır.
User nick : sorunu olan kullanıcı
Operatör : Help/Operhelp görevlisi
Message : Kullanıcının belirttiği sorun


Bunun yanısıra kullanıcılar #Operhelp veya #help kanalına girdiklerinde otomatik olarak kanala;
<Daemnia> #OperHelp kanalina giris yaptim bakarmisiniz.
<Daemnia> #Help kanalina giris yaptim bakarmisiniz.

şeklinde uyarı veriliyor.

NOT : Yukarıda ki tüm bilgiler, Radius nickli yetkiliden alınmıştır.

Muhabbet.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet sohbet
Alt 14 Mart 2009, 22:24   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Yazarken biraz canim cikti ama olsun
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Tesekkürler.

 

Alt 14 Mart 2009, 22:25   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




ben tesekkür ederim basarilar dilerim (:

 

Alt 14 Mart 2009, 22:31   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




başarılar dilerim..

 

Alt 14 Mart 2009, 22:39   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Herkeşe başarilar
Timelord u göremedim ayrılmış mı acep.

 

Alt 14 Mart 2009, 23:45   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Evet yönetimden ayrildi.

 

Alt 20 Mart 2009, 12:42   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Help Founder : Radius , Dreamboy
Help Master : DuyquSuZ, bLack, StenLie, Storm , StigmatA
Help CoMaster : DeccaL , Ryu
Help Proje Sorumlusu : Roy
Help operatör : S3mr4 , CesuR , dehSet , LiLJonN , Skills , Martinus , LoFT , DynamiC , Good , Markus , Black_Eagle` , L0ck3R , Catuk ,

 

Alt 21 Mart 2009, 14:26   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




7. haftanın Help departmanı polemiği olan Muhabbet.NET / #Help polemiği sona ermiştir.

Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, departman, haftanin, muhabbetnet, polemigi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Ayna.ORG - Muhabbet.NET / #Help Bulut 2013 Yılına ait Polemikler 7 12 Kasım 2013 18:50
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mIRCTurk.com / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 8 09 Mayıs 2012 21:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 11 11 Ekim 2011 13:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Muhabbet.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 7 23 Aralık 2010 22:25
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 25 21 Haziran 2009 16:40