IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  reklamver

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Ekim 2008, 01:18   #1
Software
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Help departmanları polemiğimize, Zurna.NET Help departmanı ile devam ediyoruz. Zurna.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtiniz.










Zurna.NET Help departmanını tanıyalım;
  • .kernel32 (tüm birimler genel sorumlusu)
  • &cyborg (#soperator kanalı ana sorumlusu, #helpcommittee kanalı yardımcı sorumlusu – 14 hisse)
  • @Serginho (#soperator kanalı yardımcı sorumlusu, 10 hisse)
  • @Luke, Nick (#soperator kanalı üyeleri, 8 hisse)
  • @Schatz, Solute (#soperator kanalı üye adayları)
  • @Enya, Syzop, kizilgunes, bLack`souL (Emektar Helperlar)
  • @Admirable, Codex, blind, Carmen, XerxeS, Hyper, Levent, Turkish, siyrik, xyL, Stranger, MegaLazy, AngryMan (#help kanalı operatorleri)
  • %Only, Linkinpark, OikarineN, RascaL (#help kanalı operator adayları)
Zurna.NET #Help Kanalı Yönetim Sistemi;
Zurna.NET #Help kanalında eşitliğin sağlanabilmesi için tüm kararlar ortaklaşa alınır. Herkesin oyu, kanaldaki hisse’si kadar geçerlidir. Genel yöneticilerin hisseleri sabit olup, diğer operatörlerin hisseleri kanaldaki performansları ve #gamble kanalındaki yetkilendirmesine göre (düello sistemi) değişiklik gösterir.
Halfop eklenip/silinmesi: %24 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde direkt işlem yapılır)
Operator eklenip/silinmesi: %32 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar #helpcommittee onayına sunulur)
Genel kararlar: %50 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar founder onayına sunulur)

Zurna.NET #Help - Ayın Helper’ı;
Ayın helper’ı #soperator kanalında ortak karar ile belirlenir ve bu kişi 1 ay süresince Zurna.NET sunucusunda Technical Administrator ile ödüllendirilir.

Zurna.NET #Help – Düello Sistemi;
Bu sistemdeki amaç, kanal operatorleri ve yöneticilerinin bilgilerinin daima taze kalmasını ve gelişmesini sağlamaktır. Herhangi bir anda 2 helper belirlenir, kanal founder’i tarafından bu iki helper’a aynı sorular yöneltilir. Ardından #helpers kanalında sorular tartışılır. Sonuç itibariyla galip gelen, yenilenin #gamble kanal listesindeki 1 access’ini kendi haznesine ekler. Belirli dönemlerde kanal yönetimi tarafından #gamble kanalının access listesi değerlendirilir ve sonuç #help kanalı access listesine yansıtılır.

Zurna.NET #Help Kanalına Ait Olan Kanallar ve Amaçları Nelerdir?
#Helpers – helperlar arasındaki bilgi yarışmalarının ve paylaşımlarının yapıldığı kanal
#Helpcallows – kısıtlı giriş özelliğinde(restricted) olan, başvurular ile kabul gören, 7/24 hareketliliğini sürdüren ‘bireysel helper yetiştirme’ kanalımız. (help-callows=help kanalı acemileri manasına gelir)
#Soperator – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sop’udur. Güncel kararlar bu kanalda yapılan oylamalar sonucunda alınır

#Helpcommittee – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sahibidir. Güncel kararlar burada kanal sahibine iletilir, genel kararlar ise #soperator kanalının da fikri alınarak bu kanalda alınır.
#Gamble – yukarıda “düello sistemi” bölümünde de anlatıldığı üzere, düello sonuçları bu kanalın access listesine yansıtılır
#Sınav – genel ve dönem dönem bireysel helper sınavlarının yapıldığı kanal
#Eğitim – sunucu genelindeki tüm kullanıcılara açık olan toplu eğitimlerin yapıldığı kanal
#Geyik – Zurna.NET tarafından #help kanalı yönetimine hediye edilen, yöneticilerinin helper’lardan oluştuğu, ortalama 80-100 kişilik kullanıcısı olan muhabbet kanalıdır.

Not: Yukarıda ki tüm bilgiler Zurna.NET #soperator kanalı tarafından hazırlanmıştır.


Konu Software tarafından (20 Ekim 2008 Saat 01:41 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver
Alt 20 Ekim 2008, 01:29   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




hayranlikla okudum. Bu kadar sistemli calisan bir ekip her zaman en iyisidir.. Basarilar.

 

Alt 20 Ekim 2008, 01:35   #3
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Koray Herzaman taktir etmişimdir. Calişmalri icin.. Yaşlı kurt qidikce daha dehşet oluyor.)

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 20 Ekim 2008, 07:18   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




evet cok basarililar ve devamini diliyorum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


bu arada yasli kurtmu? Koraymi
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 20 Ekim 2008, 22:58   #5
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




benim için öle
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 21 Ekim 2008, 00:24   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Gerçekten başarılılar.En iyi help departmanı diyebilirim.

 

Alt 21 Ekim 2008, 00:35   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Başarılar dilerim. Bu kadar ayrıntı düşünülüp uygulanıyor. Güzel bi sistem. Sadece tek bir şeyi eleştirebilirim. Türkçe kelimeler kanal isimlerin de kullanılmıyor. Help yerine, help kanalını yardım yada yardim kanalına yönlendirip aop sop larında soperatör yerine daha değişik türkçe isimlendirilen kanallara girdirilmesi sağlanıp, tüm sunuculara örnek olmalarını temenni ederim.

__________________
"Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir... "

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 

Alt 21 Ekim 2008, 01:46   #8
Software
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




BLueMooN Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Başarılar dilerim. Bu kadar ayrıntı düşünülüp uygulanıyor. Güzel bi sistem. Sadece tek bir şeyi eleştirebilirim. Türkçe kelimeler kanal isimlerin de kullanılmıyor. Help yerine, help kanalını yardım yada yardim kanalına yönlendirip aop sop larında soperatör yerine daha değişik türkçe isimlendirilen kanallara girdirilmesi sağlanıp, tüm sunuculara örnek olmalarını temenni ederim.

O zaman unreal komutlarıda Türkçe olsun, bu düşünceye göre buda istenmelidir. Kullanılan komutlar yada konular Türkçe değil ki destek kanalı yada departmanları Türkçe olsun...

 

Alt 22 Ekim 2008, 00:44   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Software Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
O zaman unreal komutlarıda Türkçe olsun, bu düşünceye göre buda istenmelidir. Kullanılan komutlar yada konular Türkçe değil ki destek kanalı yada departmanları Türkçe olsun...

O departmanlar arasında Eğitim ve Sınav diye iki tane türkçe isimli kanalda mevcut. Yani bi yerlerde yanlış var. Kaldı ki bir çok sunucu nick kaydını bazı modullerle ya da editlerle /kayıt şifre mail gibi türkçeleştirerekte hizmet veriyorlar. Benim bahsettiğim konunun çok detayları var sadece yazdığım yüzeysel kısmıydı o yüzden konu sapmasın isterim. zurna.net helperlerine başarılar dilerim.

__________________
"Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir... "

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 

Alt 22 Ekim 2008, 01:03   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Z-NET / #Help departmanı her zaman en iyisine layiktir, ve öylede oluyor.

Serginho, kizilgunes, bLack`souL, Hyper, ve digerleri olsun hepsi işlerinde iyi kişilerdir, insanlık olarakda cok dürüstlerdir, başarılar :}

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, departman, haftanın, polemiği, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help Adrenaline 2013 Yılına ait Polemikler 10 29 Temmuz 2013 02:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Zurna.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 15 28 Haziran 2012 13:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 11 11 Ekim 2011 13:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 16 27 Eylül 2009 15:36