Tekil Mesaj gösterimi
Alt 21 Kasım 2024, 19:52   #6
Çevrimdışı
blackhole
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help helpers hiyerarşik düzen (hocam) zorunluluğu




Help'in temelinin bir ayağının hiyerarşi olduğunu söylersek herhalde yanlış olmaz.Fakat şuanki IRC işleyişini 20 sene önceki ortalama 1000-3000 arası mIRC user'a sahip server'ların sistemleri baya farklı.En basiti ve klasik bir örnekle sales diye bir departman olmaması.Sales'in Help sisteminede etkisi oldukça fazla yani bahsedilen zamanlarda emekle, tecrübeyle bile bir yerlere zor gelindiği düşünürsek şuan oper/admin statülerine veya seviyelerine ulaşmak oldukça basit.Sales'e karşı değilim, aksine bu zamanda gerekli olduğunu düşünüyorum.Fakat Help'ide etkilememesi için büyük emek vermek gerektiğini düşünüyorum.Help ve Hiyerarşi kısmına gelirsek zamana göre haraket edilmesinden yanayım.Yani zorlama ve baskıcı bir düzende Helper yetiştirmek/çıkarmak oldukça zor.Bu sebeple Yeni aday/stajyer yada Helper arkadaşları, Help'e inandırmak ve sevdirmek gerekiyor ve bunu baskıyla yapmak bence sonuç vermez.Daha çok anlayışlı ve idareci bir tutum sergilemek daha doğru olabilir.Fakat idareci ve anlayışlı demek saygı'dan ödün vermek demek değildir.Saygı herşeyden önce gelir ve saygı saygıyı getirir mantığıyla haraket etmek doğru olabilir.Adalet konusunda ise Help'in temelinin 2.ayağı olarak düşünmekten yanayım.Adalet birine farklı diğerine farklı işlediği takdirde güzel sonuçlar alamayız.
Sonuç olarak, sunucu/server farketmeden her Help departmanının amacı Help kültürünü yaşatmak ve verilen emeklerde açık ve net bir şekilde görülüyor.İnşallah daha iyi zamanlarda olacağını inanıyorum.

__________________
" Ya bir yol bul, ya bir yol aç yada yoldan çekil "

Konu blackhole tarafından (21 Kasım 2024 Saat 20:04 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver