Merhabalar, degerli IF kullanicilari.
2024 Ocak ayinda, revizyona giren, tamamiyle yenilenen hem sistemsel olarak hemde ekip olarak Zurna.NET #Help hakkinda bilgi vermek amaciyla, bu basligi aciyoruz.
Help Yonetim Kadrosu HelpFounder ; Silencer
HelpSuccessor ; Wolf
HelpMaster ; Remote, Cherry
HelpSop ; Destiny, Burak, kraLice
HelpCommander ; Fearless, LAZ, Berk, JackaL
Helper'lar ; Zurna.NET Help Yönetimi kararınca Helper nick'leri paylasilmayacaktir.
-
Help Departmanina bagli Kanallar ve Calisma prensipleri
#Help ( Zurna.Net resmi IRC-d/SVS yardım kanalı )
#Operhelp ( #Help odasina linklidir, oper destek kanali )
#Helpers ( Zurna.Net helperları için sohbet ve yardımlaşma kanalı )
#CIOdesk ( Zurna.Net bilgi , eğitim , soru-cevap ve HelperAday yetiştirme kanalı )
#HelpSinav ( Zurna.Net resmi Helper seçme kanalı )
#HelpSop ( Zurna.Net resmi #Help Departmanı genel sorumlularının bulunduğu kanaldır. )
#HelpEgitim ( Zurna.Net help komutları soru-cevap eğlence/oyun/çalışma kanalı )
#mIRCHelp ( Zurna.Net resmi Client/Scripting destek kanalı )
#Helpdesk (Zurna.Net Help Eğitmenlerinin bulunduğu kanaldır.)
-
Help Bünyesinde Kullanılan Botlar
-
- Help -> Help departmanin, temel sistem botudur. Diger help botlari, Help'e entegre edilmistir.
-
- HelpSyz -> Zurna.Net Kullanici destek, Birimler arasi istihbarat botu.
Bazı görevleri özel olduğundan, bu kadar bilgi verilmiştir.
HelpGame -> Zurna.Net #HelpEgitim Soru/cevap botu.
-
Bazi Ornek Proje ve Gelismeler hakkinda kisa bir ozet gecmek gerekirse ;
-
Online yardim hk.
Gunumuz sartlarina ayak uydurmak ve kullanici magduriyetini %0,1 oranina indirmek amaciyla => Online yardim sistemi bir suredir, eksiksiz ve hatasiz bir sekilde Zurna.NET kullanicilarina hizmetini surdurmektedir.
10.11.2024 tarihinde ise, online yardim sistemimiz dahada genis capli konular eklenmis olup, gelistirilmeye devam edilmektedir.
Online yardim sistemi, Help temel botumuz uzerinden saglanmaktadir.
-
Puan ve ilgi alakaya gore rapor sistemi hk.
Help departmaninda gorevli olan tum yetkililer 7/24 text/ban/voice
vb. gibi 12 temel unsurda an ve an raporlanirlar, bu raporlar helpsoplar tarafindan incelenir, helpmaster'lara sunum yapilir.
Help Yonetim kendi icersinde bu istatistiklere bagli olarak, Yetki/statu yukselimi/dusumu gerceklestirilir.
HelpSop->HelpMaster->HelpOper seklinde bu hiyerarsi zincirine dahil edilirler.
Guvenlik Departmani ve Help departmani koordinasyon sistemi hk.
HelpSyz botunun bazi gorevlerinden biridie, help ve guvenlik departmani arasinda ki koordinasyon ve iletisimi saglamaktir. Bu dogrultuda, Normal kullanicilar(members kategorisi) /msg HelpSyz !ihbar mesaj/log seklinde an ve an guvenlik departmanina rapor gonderebilir, ihbarda bulunabilir. Help departmaninda gorevli olan tum yetkililer ise, dogrudan iletisim saglayabilirler.(Helper ve ustu)
-----------------------------
Herkese iyi IF'ler.