26 Nisan 2023 Kalbim.net Güncel Help Kadrosu
HelpFounder:
~ Unye HelpMaster:
~ BuseNaz & TrabzoN HelpSop:
~ Kivircik & Carizma HelpEğitmen:
~ BuseNaz & TrabzoN & Carizma Helper Kıdem:
~ Adya , Kivircik, ZindaN, SucLu , Tabut - AngeL Helpers:
~ aRaS - weSt - aKinCi - Leo - Ayse - AngeL - VildanSu - Adya - Günbatımı - Tabut - Kivircik - SweeT_BoY - Software - DewiL - Carizma - SucLu - Arzu - ArAhNaFoBiA - ZindaN - Dimitri HelpStajyer:
~Sevv - RiO - HazaNn - Mavişş - MineL - Asi_quseL - Baharr - Sare - Özge - bir_hemSire - özLeM - NeLy- SheqiL - Aslı06- Gizem - Poyraz - EliSs - Ses - Aybuke - Fatih - BynSe - AyPerisi - Burakkk - ViNa - Nisa
*KalbimNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ; A) KalbimNet Help Departmanına dahil olma sistemi ;
* #Sınav
Kişisel Sınav olma şartları ;
-Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması
-Online süresi - 15 saat aşmış olması
* #Eğitim Sistemine dahil olmak
Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ;
1) Helper sınavı sonucunda
2) Talep üzerine
B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi:
#Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Kalbim-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir. Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;
İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.
Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ; ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir. Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz.
C ) Ödüllendirme Sistemi :
Helperin
-Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına
-Online süresine
-Voicelist durumuna
-Bilgi seviyesine
-Gayretlerine
Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir.
Ç )KalbimNet IRC network Help departmanı kanalları :
#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 KalbimNet Resmi komut destek kanalı.
#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.
#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.
#HelpEğitim -> KalbimNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)
#HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal.
#HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir.
#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.
#Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır.
#helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı.
#OperEğitim ;(Kaliteli Helper,Kaliteli Oper) Sistemi için açılan kanaldır.
Görevi ; Üst düzey seviyesine gelmiş helperi yönelğesi durumunda ; oper olarak yetiştirildiği kanaldır.
Eğitimleri ; Helpoper/Helpmaster/Helpfounder tarafından verilmektedir.
D ) KalbimNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ;
1-)Helpstajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) Kıdemli Helper
Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır.
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar
@#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,#Helpyöne tim,#Helpdenetim,#Sınav,#mırchelp
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir.
5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenet im,#helpyönetim
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)
E ) KalbimNet IRC network Help departmanı botları.
HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu.
K-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu.
Kalbim-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot.
Kalbim-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot...
Kalbim.net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz. |