Kırılan Kaşıklar
Kazanım ve Göstergeleri :
DG
K5 Dili iletişim amacıyla kullanır.
G4 Konuşmayı başlatır.
G5 Konuşmayı sürdürür.
G9 Konuşmak için sırasını bekler.
BG
K3 Algıladıklarını hatırlar.
G1 Nesne/durum/olayı bir süre sonra yeniden söyler.
K5 Nesne ya da varlıkları gözlemler.
G2 Nesne/varlığın rengini söyler.
G3 Nesne/varlığın şeklini söyler.
K10 Mekânda konumla ilgili yönergeleri uygular.
G1 Nesnenin mekândaki konumunu söyler.
—————————————————————————————————————–
Malzeme :
Kavanoz veya bardak, su, kaşık veya çubuk.
—————————————————————————————————————–
Uygulama :
Malzemeler çocuklara tanıtılır. Kavanoz içine su doldurularak içine çubuk veya kaşık konur.
Çocuklarla sudaki nesnenin görüntüsü incelenir. Neden bu şekilde görüldüğü önce çocuklara sorulur.
Daha sonra çocuklarla ışığın kırılmasından dolayı suyun içindeki kaşık veya çubuğun kırık göründüğü anlatılır.
Kaşığın suyun içindeki ve suyun dışındaki görüntüsünün karşılaştırılmasına fırsat verilir.
Sonrasında konuşulanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
__________________ ''Zamanın Eli Değdi Bize
Artık Aynı Değiliz
İkimiz de'' Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
|